Zijn jullie ergens allergisch voor?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lucia, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Even aan de HA vragen.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ appelappel: Kindje van m'n nichtje is op nog geen 1 jaar getest omdat hij paar keer fout gereageerd had op spinazie. Maar kan niet zeggen welke onderzoeken ze gedaan hebben. Hij is nu o.a. allergisch voor kippenei.

3. Belief

Belief Lid

19 mrt 2011
    79
    0
    0
    N-H
    Hier ook allergisch voor alle pollen,en inderdaad ook voor mijn schoonmoeder.
    Maar dat zullen er wel meer zijn denk ik.Daar is nog steeds geen medicijn voor,jammer genoeg:xSoms nog erger dan de jaarlijks terugkerende hooikoorts problemen.

4. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja

Konijnen, honden, katten, paarden, eik, hazelaar, beuk, latex, nikkel, huisstof, grassen, pollen en ik zal vast wel wat vergeten zijn;)

5. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    yep hier ook biede met de aanvulling van kiwi en pijnboompitten van een bepaald merk

6. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

voor alles waar salysil(zuur) in zit, dus best veel ook in goede pijnstillers.

bruinepleisters(naam weet ik zo niet meer)

wespen/bijen en muggen steken (krijg enorme bulten, die zeer doen en jeuken, maar geen epipen)

oja en schoonouders hihih

maar goed ik heb er geen hinder van, er zijn genoeg andere soorten pleisters en pijnstillers, en wordt amper gestoken door muggen, mijn vriend pakken ze eerder

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Verse ananas, en ook veel houdbare sappen waar ananas in zit, berkebomen, huisstofmijt, pollen, schimmels en grassoorten.

8. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    ik blijf het een vreemde allergie vinden: kappertjes

9. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Ja, gisteravond ben ik er weer achter gekomen. Spaanse peper...
    We waren uit eten bij de Chinees en waarschijnlijk zat het ergens in. Zweten, niet lekker worden, licht in mijn hoofd en niet kunnen slapen. Ik ging om half 5 slapen...

Deel Deze Pagina