@ appelappel: Kindje van m'n nichtje is op nog geen 1 jaar getest omdat hij paar keer fout gereageerd had op spinazie. Maar kan niet zeggen welke onderzoeken ze gedaan hebben. Hij is nu o.a. allergisch voor kippenei.
Hier ook allergisch voor alle pollen,en inderdaad ook voor mijn schoonmoeder. Maar dat zullen er wel meer zijn denk ik.Daar is nog steeds geen medicijn voor,jammer genoeg:xSoms nog erger dan de jaarlijks terugkerende hooikoorts problemen.
Ja Konijnen, honden, katten, paarden, eik, hazelaar, beuk, latex, nikkel, huisstof, grassen, pollen en ik zal vast wel wat vergeten zijn
voor alles waar salysil(zuur) in zit, dus best veel ook in goede pijnstillers. bruinepleisters(naam weet ik zo niet meer) wespen/bijen en muggen steken (krijg enorme bulten, die zeer doen en jeuken, maar geen epipen) oja en schoonouders hihih maar goed ik heb er geen hinder van, er zijn genoeg andere soorten pleisters en pijnstillers, en wordt amper gestoken door muggen, mijn vriend pakken ze eerder
Verse ananas, en ook veel houdbare sappen waar ananas in zit, berkebomen, huisstofmijt, pollen, schimmels en grassoorten.
Ja, gisteravond ben ik er weer achter gekomen. Spaanse peper... We waren uit eten bij de Chinees en waarschijnlijk zat het ergens in. Zweten, niet lekker worden, licht in mijn hoofd en niet kunnen slapen. Ik ging om half 5 slapen...