Ik ben benieuwd hoeveel vette hap jullie naar binnen werken met je zwangerschap. Ik ben helemaal geen keukenprinses en het schiet er hier ook nog wel eens bij in, kan dat erge kwaad of valt het wel mee. En hoe verloopt het bij jullie?
Nou, nog niet zo lang zwanger maar nu een slechte eter. Eet echt steeds kleine beetje en niks smaakt me echt. Komt vast nog wel goed!
Hallo, Ik ben echt een slechte eter. Ik lust bijna geen groente en fruit is ook niet mijn favoriet. Ik probeer zoveel mogelijk fruit en groente te eten maar dat lukt echt niet iedere dag. Ik eet heel vaak savonds brood of iets dergelijks. Wel neem ik vitaminenpillen in van vsm puur mama. Met mijn baby gaat het tot nu toe gelukkig goed en met mijzelf ook. Groetjes van Daffie
Ik eet een dag of 5 per week alleen omdat vriend op de zaak eet. Op een enkele uitzondering na, kook ik dagelijks gewoon normaal eten voor mezelf met verse groenten en zorg voor genoeg afwisseling. Verder iedere dag voldoende fruit, vocht, yoghurt en karnemelk... dus ja, ik denk wel gezond! niet anders als voor de zwangerschap eigenlijk...
hoi, ik ben ook een slechte eter, altijd al geweest eigenlijk. Nu op de een of andere manier staat warm eten me tegen. De ene dag gaat het goed en de andere dag sta ik te koken en llopt het water me in de mond maar als we dan aan tafel zitten hoef ik niets meer. Pak dan een boterham. Probeer wel fruit te eten. Ik ga ervanuit dat dit beter wordt naarmate de zwangerschap vordert. liefs Lydia
Ik ben best een slechte eter sinds ik zwanger ben en moet mezelf echt dwingen s´avonds wat groenten, aardappelen en heel soms vlees te eten. Fruit enzo eet ik nu wel veel en slik vitaminen.
Ik eet trouwens juist veel groente en fruit...dat gaat er wel in. Worteltjes, tomaatjes, komkommer + al het andere fruit. Het is bij mij ook vn dat warme eten...bah
Ik ben altijd wel een gezonde eter geweest maar geen grote. Nu nog steeds gezond en nog kleinere eter (steeds minder ruimte...)
Hey Hey Ik eet juist veel beter dan voor mijn zwangerschap het is echt onbewust gegaan maar vind het ook niet zo erg dus eet s'avonds lekker mijn groentens en petatoes en een stukie vlees.... mmmm krijg gelijk weer trek
Ik ben ook een vrij slecht eter. brood eet ik maar 2 of 3 stukjes. vlees houd ik niet echt meer van het aantal vocht houd bij mij op met 1 liter. fruit meestal 1 stukje per dag probeer 2. melk drink ik wel elke dag en probeer ook zoizo 5x per week groenten te eten. ik slik trouwns wel zwangerschapsvitaminen van het kruidvat.
Ik eet vrij normaal.. Alleen van snoep kan ik echt niet afblijven! Slik wel vitamine. fruit ook minimaal 2 stuks! Alleen vlees kan ik echt niet eten.. Alleen de geur ervan maakt mij al misselijk, Zal wel met de zwangerschap te maken hebben.. Had hier eerder nooit last van.. Liefs Kiss
Hier nog een slechte eter. De meeste groente lust ik niet. Fruit probeer ik wel elke dag te eten, maar schiet er ook wel eens bij in. Maar dat haal ik wel eens in als ik een fruitbakje koop of maak. Melk lust ik ook niet... dus ik eet elke dag een bakje yoghurt of vla. We eten nooit aardappels, groente vlees...
Sinds een week lust ik opeens weinig meer. Alleen fruit gaat er met kilo's in. Appels, peren, druiven zijn niet aan te slepen. Warm eten staat me erg tegen en ook brood eet ik nog maar weinig. (normaal6-8 boterhammen/dag) Normaal ook verslaafd aan chocola, nu moet ik er niet aan denken. En thee smaakt me ook al niet meer, ben nu opeens aan de sapjes. Op mijn werk begint het al wel op te vallen dat ik geen thee meer drink, heb maar gezegd dat het me nu niet smaakt nu ik superverkouden ben. Wel ongezellig, heeft mijn mannetje lekker gekookt, hoef ik na 2 happen al niet meer. Aardappelen gaat nog wel, maar vlees, bah! toch raar allemaal.
Ik ben ook een vrij slechte eter. Probeer wel elke dag minimaal 1 gezond ding naar binnen te werken (groente, fruit, calcium etc), maar zelfs dat schiet er nog wel eens bij in Ik doe echt mijn best en zet mezelf er elke dag toe om gezond te doen, maar het lukt niet echt. Waar het aan ligt? Ik heb geen flauw idee. Eten staat me gewoon érg tegen sinds mijn zwangerschap.
ik had dat ook toen ik zover was als jij nu bent kreeg geen warm eten naar binnen geen hap ik had altijd zin naar iets fris ( fruit, sla of tomaten) of ijs als het maar koud was en nu slaag ik alles naar binnen als het maar eten is
Normaal ben ik een best wel goede (gezonde) eter, maar tijdens de zwangerschap ging er toch wat vaker iets uit de frituurpan in mijn maag. Waarom? Nou ik werd van heel veel dingen misselijk. Maar moet wel bekennen dat ik wel veel minder frietjes at, ik kon elke keer de helft (of meer) weggooien.
ik eet alles wat los en vast zit sinds ik zwanger ben zolang ik eet ben ik ook niet misselijk. kan de kilo's goed gebruiken dus ik maak me ook niet echt druk hihih schaam me alleen dat ik niet alleen ales los en vast eet maar dat ik nu ook gierig ben
Ik ben altijd een liefhebber geweest van de warme hap en nu zit ik 'savonds met tegenzin wat happen naar binnen te proppen. Het smaakt totaal niet wat ik ook probeer . Rijst, pasta, aardappelen enz en voel me daar best schuldig over omdat ik anders een hele goede eter ben . Wel slik ik extra vitamine en hopelijk gaat het vanzelf straks weer over.
ik probeer er wel echt op te letten min. 1 stuks fruit per dag, meer water dan normaal. afwisseling in vezels alleen het avondeten tja. als ik alleen ben ga ik nogal eens gauw over op pizza etc. daarom ga ik vaak bij ouders/ schoonouders/ vrienden eten als jons weg is
Ik merk dat ik met deze zwangerschap een stuk gezonder eet dan met mijn eerste zwangerschap. Toen ik zwanger was van Amber kon ik namelijk geen Mac voorbij rijden, ik moest en zou kipnuggets eten ! Nu taal ik daar helemaal niet naar, ik heb liever gezonde dingen, ik eet heel veel fruit en 'sa vonds bij het eten maak ik altijd een salade van komkommer en tomaten, mjamie mjamie !