Ja.. je bent ook nergens meer veilig vreselijk hé! Maarre ley.. je kan op google heeeeel veel info vinden over PCO.. ik denk dat ik morgen nog aan het typen ben wat het nu precies is.. ha ha!! Je kan anders ook op mijn onderschrift klikken, mijn website, daar heb ik een stukje geschreven in het dagboek. xxx
nou inderdaad! heb net even op internet gekeken, waarschijnlijk hadden ze haar al gevonden maar daar wil de politie nog niks over kwijt, het gaat om een alleenstaande buurman ofzo iets.... Bah bah bah! echt niet normaal!
ik zal even googellen op pco trouwens ik teste met eige merk van de drogist die test van 6,95 met een paarse dop
Ja, en ik las ook weer (wat een roddels he) dat die buurman een agent is... dat zou helemaal bizar zijn!!!!! Zo maar even Hart van Nederland kijken...
Ja, ik zie nu allemaal tenten staan, vreselijk!!! tranen in mijn ogen. Het zal je kind zijn zeg... die ouders zien waarschijnlijk die tent vanuit hun raam staan.. pffff!!!
ohh bah het valt toch niet te snappen!!!! degene die dit op zijn geweten heeft moeten ze hetzelfde laten voelen!! nou inderdaad, echt vreselijk dat zoiets kan gebeuren!!
Zo hee, ik moet even een avondje werken, en open mijn mail, en zie gelijk honderden nieuwe reactie's moest er even voor gaan zitten om alles te lezen!! Maar we zijn met zijn allen gewoon 2011 mama's!!!! Wordt gezellig!!! Maar dat van dat meisje ja, pfff, had me moeder even aan de telefoon en die zei: je moet even kijken op rtl.... pfff, dat gun je echt je aller ergste vijand niet!!!!
pff ff een vraagje iemand zei op een ander topic dat ik nooooit 5 dgn na mn ei posi kan testen omdat dan de innestelling plaatsvind (dat bedoel ik met leuke reacties...niettt dus door zulke anwooorden denk ik van jaa kan beter niet teste mn innestelling kan ook eerder zijn geweest ik weet het gewoon niet dus ik ga tochhh een testje doen denk ik
ik word nog wel een 2010 mama als ik zw ben mn laatste ongi was 22 febr en ben uitgeteld op mn dochtertjes verjaardag 4 december dus echt speciaal ik moet gewoon nu zwanger zijn of worden ahha
ley; lieve schat, als jij een testje wil doen dan moet je dat gewoon doen, en niet gaan twijfelen wat andere mensen zeggen! niks van aantrekken, jij kent je lichaam beter dan wie dan ook!! Knuff
dat is echt heel speciaal, als je zou gaan bevallen op je dochtertjes verjaardag hihi! wat grappig...
Ik hoop het voor je!! Ik duim voor je!!! Maar ik ben nogal nieuw op het forum, maar zetten jullie je reactie op 1 maal per dag ofzo? want ik krijg de hele tijd mailtjes als er weer een nieuw berichtje is gepost!!!! x
JA!! Trouwens om 23.02 weer een xtra nieuwuitzending van Milly!!! (Heb trouwens nu de reactie maar op dagelijks gezet!! Wanneer ik dan tijd heb kom ik toch wel op het forum)
Zó.... er is veel bij gekletst! Maare 2011.... Mocht ik deze maand niet zwanger zijn, en volgende maand wel, dan krijg ik toch echt een december 2010 baby! Maar goed, 2011 is natuurlijk wel inzicht.. Stom eigenlijk, en dat terwijl we nog maar begin 2010 zitten. Zit 't me net te bedenken, anders zou ik volgende week zaterdag uitgerekend zijn! Bah, doet me wel verdriet als ik er zo aan denk! @Nikske, dat half jaar zelf nog proberen is opzich redelijk normaal. Tenzij het aantal zwemmers zo laag is, dat er gelijk met een behandeling kan worden gestart, dus probeer het ook van de positieve kant te bekijken meid! Ik snap je echt wel hoor, hier is de wens ook zo ontzettend groot. Ik heb voormezelf gister en vandaag erg goed na gedacht, want had gisteren een functionerings gesprek en toen bedacht ik me eigenlijk; is dit wat ik wil?! Mn antwoordt was eigenlijk; Op korte termijn ja, maar op langere termijn absoluut niet! Kortom ik ga lekker een switch maken en hopelijk werkt het in mn voordeel. Eerst even wat meer informatie winnen, maar het plan is om freelancer te worden en daarnaast een juridische thuisstudie te volgenen. Ik wil gewoon graag carriere maken, nu het nog kan! De wens voor een kindje is erg groot, maar nu ben ik nog jong en nu wil ik het nog! We hebben 1,5 jaar een moeilijke (financiele) periode gehad, doordat mn vriend geen vaste baan kon vinden of hij had de juiste papieren niet en moest vertrekken. Dit wil ik niet in de toekomst, dus ik wil gewoon lekker mn HBO papiertje hebben een leuke baan, met een lekker inkomsten. Iets waar we echt iets aan hebben, mocht mn vriend weer zonder werk komen te zitten. We hebben het nu financieel prima hoor, maar echte luxe is er niet en dat mis ik best.. Zo, heb even lekker van me af kunnen schrijven!!
jaaaaa ik vind jullie zooooooooo lieffffffffffff duimen jullie voorme aha o ja vraagje als ik morgen mn ochtendurine opvang in een bekertje moet het dan persee in de koelkast of niet? ik moet ze nog halen vandaar...
ja meid ik snap jou ook wel hoor maar mocht je wel zw raken dan is het mooi meegenomen tog? misschien focus je je nu meer op je studie dan zw worden veel succes met alles