Je moet helemaal voor jezelf kiezen, hoe de situatie is, dus als jij nog lekker wil veranderen moet je dat doen!!!! Ikzelf wordt in mei 23, maar ben al vanaf mijn 17e aan het werk, mijn man wordt 30 in juli, en wij hebben echt het gevoel dat we er aan toe zijn!!! Mijn zus is afgelopen mei bevallen, dus mijn ouders worden dan voor de 2e x opa en oma, en mijn schoonouders niet, al denk ik dat mijn schoonzus en zwager er niet al te lang mee wachten, na alles wat ze laten blijken.... Trouwens leyshena, een heerlijk idee om het in je koelkast te bewaren, we hebben er wat voor over zeg!!!! Pfff (K)
Meid je hebt groot gelijk hoor, even heerlijk op je carriere stortten! nu kun je dat nog doen, straks als er een beeb is dan gaat dat wat moeilijker, en misschien ook een goede afleiding van het zwanger willen worden agh meis, dat meen je niet? vervelende tijd dus!! *dikke knuff*
Goeiemorgen meiden! @ G; Wat goed dat je een switch gaat maken! Groot gelijk hoor! Het is ook nog een goede afleiding, en het is net wat je zegt; nu kan het nog!!! En indd als je volgende maand zwanger bent, heb je nog een 2010 baby . hihi. @ Ley. Je moet je niets van andere aantrekken. Het is jou leven en jou lichaam. Als jij wilt testen, moet je dat doen! Zou ik trouwens ook doen als ik jou was! Spannend hoor, laat je het wel weten?! Nou meiden, ik spreek jullie later weer op de dag, ik ga even lekker bodysteppen . Fijne dag! Knuf!
hai goedemorgen ik kreeg weer een stom berichtje op een ander topic over dunne lijntjes testen pff ik haal ze gewoon om 9 uur want heb ze tog nodig dan hou ik er toch 1 over voor eventueel vlgnd week
Goedemorgen meiden, Pff wat een nieuws over milly zeg, Het moet je kind maar zijn! Zo'n nieuws wil je toch niet thuis krijgen, je ergste nachtmerrie die uitkomt. En dan ook nog een politieagent! Wat ik wel erg vind is dat nu meteen weer alle agenten over 1 kam geschoren en kan de politie natuurlijk helemaal niets meer goed doen. Terwijl ze echt heel veel goed werk leveren, maar dat komt nooit in het nieuws (mijn man is agent ) Even over mijn verwijzing naar de gyn, je hebt inderdaad altijd een verwijsbrief nodig, maar ik ben zelf doktersassistente dus als mijn eigen huisarts er geen maakt dan krijg ik er een van mijn baas! Dus die verwijzing komt er hoe dan ook G89 wat goed dat je die switch durft te maken! Ik heb laatst een cursus kinderpsychologie gedaan, en toen heb ik ook gedacht over een switch. Maar ik heb nu zekerheid en veiligheid, dus voorlopig blijf ik hier plakken Ley als je nu posi test heb je je ei gewoon eerder gehad meid en ben je dus ook langer zwanger! succes! xxx
Ow en over dat half jaar nog zelf proberen, dat wist ik (door mijn werk) en daar kan ik ook wel mee leven
nou ik kan niet naar de kv want mn auto start niet!!!!!!!!!! welke test moet ik nu doen?? die ik gisteren had is die met paarse dop en voor cb is het misschien nog te vroeg denk ik....
Testje kwam niks uit ik maakte hem open zag wel iets maar zal wel niks zijn ik ga zo de dokter eve bellen vanwege die buikkrampen die ik al heb vanaf zondag..ik wil dat ze even kijkt uitwendig en inwendig of even aande buik voelt het is helemaal opgezet ook
Wat vervelend meid dat de test niets liet zien, maar het is nog heel vroeg, dus blijf hoop houden! En geloof me, ik weet hoe moeilijk dat is. Hier heerst de buikgriep heel erg, hier zit de wachtkamer ook vol met patienten!
@ Ley.. jeetje zeg.. kwam dus niets uit de test?? Pfff wat raar!! Maar het is net wat Nils zegt, buikgriep heerst ook heel erg.. ik had er van de week ook last van . Dus ik zou als ik jou was indd een afspraakje maken bij je HA!!
Oh meiden ik wordt trouwens even helemaal gek :S. Zoals jullie zien heb ik een babysite gemaakt om mijn verhalen kwijt te kunnen. Wat blijkt nou, heeft mijn tante dit gezien en niet goed gelezen.. aarghhh! Is ze bij me oma naar binnen gestapt en gezegt; "Ja Tamara is zwanger" hé.. What the fuck !! Ze heeft niet eens mijn dagboek gelezen, maar er maar meteen van uit gegaan dat ik zwanger ben.. pffff.... !!!
ik heb de ha gebeld heb 3 weken terrug buikgriep gehad al mn ha belt vanmiddag ff terrug ik heb geen diaree ofzo verder.. ik had allemaal wite vlokken in mn urine...verder geen last ergens van en die buikkrampen dan heh..
dat vroeg ik me ook af ik moet niet vaker plassen...heb geen druk op mn blaas ofzo ik vraa het ff aan de ha zo als ze belt..duurt lang dat wachten pff ik kom over een half uurtje terrug ff de vaatwasser aandoen en opruimen etc etc
Hoef je echt geen sorry voor te zeggen Ik vind het ook een super domme actie!!! Was net echt ff pissed off zeg maar! Mensen die iets maar voor de helft lezen en daar gelijk een conclusie uitrekken.. en dat gaan rond vertellen. Net alsof, als ik zwanger ben, dit eerst op een site ga zetten en dan pas naar mijn familie ga ... ja echt heeeeel raar hoor!!!