Zijn jullie het ook wel eens zat?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door G89, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Stuur mij ook maar een beetje HCG op;)

2. MissT

MissT Niet meer actief

Nou ja, heb PCO dus ben al sinds november niet meer ongi geweest :)

3. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    miss t gefeliciteeeeeeeerddd

watgoed zeg

heir nog steeds ongi krampen en rugpijnen maar net bij afvegen roze bruin heeeeeeeeeeel licht

snap er niks meer van!

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland

Dus voor 't zelfde geld, ben je al langer zwanger ;)

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    G89: wat vervelend meis, hopen dat je ongi toch wegblijft en anders zijn wij er voor je!!

MissT: wat goed die test! Heerlijk dat het dan toch nog redelijk snel gelukt is bij jullie. Wie weet ben je wel al de 12 weken gepasseerd ;) hihi, houd ons op de hoogte!!!

xxxx

6. MissT

MissT Niet meer actief

Ik heb nog een tweede test gedaan en ook die is positief! Er staat bij 1-2.
    Ik ben zo ontzettend blij, maar ik voel me ook zo schuldig tegenover jullie :(

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    O, maar dat hoeft helemaal niet. Geniet er nou maar lekker van! Onze tijd komt ook heus wel! :)

8. MissT

MissT Niet meer actief

:(jawel... ik dacht eerder dat JIJ zwanger zou zijn...
    En wil zo graag dat jullie ook zo'n test krijgen... ik ga voor jullie bidden en hopen lieve meiden echt waar. Ik had dit ook nooit mogen dromen.. het is écht een wonder...

9. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland

hoopje ook voor mij:(
    ik zit nu ook in onzekrheid vanwege dar licht roze licht bruin vanmorge en mn krampen zijn ineens na 6 dgn iets minder..:$

10. MissT

MissT Niet meer actief

Natuurlijk, ik hoop voor jullie allemaal meiden.. echt echt waar!!

11. Perry

Perry Niet meer actief

wauwwww missT!! GEFELICITEERD!!! :D

g89; agh meissie :( wat rot!!
    maar geen bloed geeft moed toch?

xx

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland

Ja, dat is ook zo! Toch heb ik niet 't gevoel ongi te worden!
    Ergens bij zwangerschaptesten en ovu testen, staat een topic of er nou een streep op de test zichbaar is of niet.
    Zo'n test heb ik ook gehad, als ik m draaide een aantal keer, dan zag ik een vaag streepje! Als ik een foto maakte en in het contrast of negatief + contrast zetten, dan zag ik een wazige lijn. Maar ik beschouw het gewoon al negatief, want het is niet een rose lijntje!

Maar goed, nog steeds niet ongi en dat begrijp ik gewoon echt niet! Mn gevoel zegt ook, dat ik het niet wordt!! Maar waarom dan geen posi test!!!!!!!! AAAH!

13. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    hele huis gedaan pff

net broodjes gegeten en de buikpijn is minder joepieeee
    dus hopen dat buikpijn en roze bruinverlies niet meeeer komt dan heb ik nog iets hoooop

jij bent gewoon zwanger hoor!!!

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Ik weet niet of je 't voor mij bedoeld had, maar ik ga er lekker wel op in haha!

Als (lees; ALS ) dan had de test toch allang posi moeten zijn? Vorige keer teste ik 3 dagen na NOD op dag 31... en toen kreeg ik binnen 5 min een licht posi streepje!

Ik zie wel een "waas" op de test, maar dan moet je goed kijken en hij is echt niet roze!! Dus ik zeg gewoon negatief! Maar toch.... mn gevoel weet dat er meer is. En normaal als ik negatief test ( en geloof me heb dr al heel wat gehad haha) dan laat ik het er bij en dan geloof ik de test ook, maar nu gewoon niet!!

Ik hoop dat 't "bloed" verlies bij je weg blijft. En dat je straks ook een mooie test mag vast houden'!!

15. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland

was idd voor jou
    ja misschien loopt het deze keer anders en test je later posi :D
    heb je verder geen klachten??

vertel vertel....

ik heb een beetje buikpijn nu..zeurderrig zeg maar maar niet zo erg als derrest vd week
    heb net geplast en niks te zien
    mn borsten vertonen nu ook meer bultjes rondom me tepelhof
    als ik het koud heb zie ik ze beter en ze zijn hard oook!

16. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    ik teste eergisteren ook negatief

vandaag 3 jaar getrouwd wou vandaag testen maar ben bang voor negatieve test

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    MissT: jij moet je helemaal niet schuldig voelen meid! Ben lekker blij dat het gelukt is, geniet ervan, schreeuw het van de daken, en blijf vooral met ons kletsen!!!

G89: misschien heb je deze keer wel een cyclus van 32 en test je 3 dagen later (dus dag 35) pas licht posi. Hoop houden hoor!! Zolang er geen bloed is mag je niet opgeven. *knuffel*

18. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Ik heb de klachtjes, die ik in jou topic ook benoemd heb, anders zijn ze niet!

Ik hoop dat je gelijk heb nikske... al zal het me nergens verbazen, dat ik vanavond/vanacht als nog ongi word..
    En jij hoe voel jij je?
    Hoe ver zit je nu in je cyclus?

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik heb vandaag een goede dag, sinds ik weet dat we ermee verder gaan heb ik een soort rust over me heen gekregen. Zo'n rust dat ik niet eens precies weet op welke dag ik vandaag zit, volgens mij dag 11 :)

Ik heb net lekker boodschapjes gedaan, ga straks uitgebreid voor mijn mannetje koken. Heb voor vanavond lekker toastjes enzo gekocht en ik heb met mezelf afgesproken dat ik vanavond (na 14 maanden) weer eens 2 glaasjes wijn mag drinken.

xxx

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland

Lekker hoor! Het zal jullie beiden ook zeker een stuk rust geven!
    Je moet jezelf niet van alles ontnemen, omdat je een kindwens hebt hoor! Als jij een wijntje wil drinken, dan doe je dat!
    Als ik me een broodje filet american wil eten rond mn NOD, dan doe ik dat! Ik heb immers nog geen posi test gezien. Zo moet je ook dingen bekijken he! Anders word je helemaal gek.....

Geniet lekker van jullie avond ;)

Deel Deze Pagina