Pff ik had dat laatst een hotelbon voor 26 euro, moest je alleen wel ontbijt en diner in het hoteldoen, dus ik denk ogja dat maakt niet uit je kan altijd wat goedkoops kiezen. Krijg ik die bon en hotelgids thuis blijkt het goedkoopste hotel in NL ontbijt+diner 60 euro p.p.p.d. te kosten dus dan zijn we voor 3 dagen nog 400 euro kwijt
hey dames nee bloed was nog nie bekend mvm was hier kijk mn album heb nog een kv testje gedaan ook dikker nou ik moest gisteren in de haast bloedprikke dus ik haal het formulier op bij de dokter en moest ik ook in potje plasse(geen ochtendurine dus) en had gedronken..ik moest ook nie plassen maarja urine uitslag was negatief ik heb het laboratorium zelf gebeld en ze zeide dat het kan ligge aan hun testjes of testen bloed komt morgen denk ik maar ze zeggen ook als mijn streep idd dikker word dan kan ik wel vanuitgaan dat ik zw ben... en wat ik hoorde heeft mvm veeel hcg nodig meer dan een gewone test.. ik heb de testen van gisteren thuis en vandaag ook aleen met ochtendurine gedaan. ik ben pas blij als ik een posi bloed test heb..morgen dus weer bellen de rede dat ik gisteren geen ochtendurine had was dat ik de dokter om 9:15 belde en advies vroeg waarop de assistent gelijk zei dat ik moest komen om te prikken ..dus dat moest voor half 10 en heb dus lopen renne en haasten pff
@ Ley, Ik heb je testen gezien en ze zien er positief uit hoor! Denk dat je, je geen zorgen hoeft te maken!
LEY gefeliciteerd! Fijn dat de bloedtest ook posi was geniet ervan Wie buiten G89 en mij is nu ook nog niet zwanger ????
dames nogmaals bedankt heb waarschijnlijk een blaasontsteking pff had gisteren krampe ik kon nie meer staan en plassen deed pijn... als er geen blaasontsteking uitkomt dan heb ik teveel gedaan gisteren word om 11 uur gebeld dan mag ik anti biotica halen die ik wel mag hebben.. wat een gedoe ben je je zw hebje nog nog meer klachten ... hahaa
ja ik ook hooor maar ik was een beetje bang vanwege die krampe maar die kunje blijkbaar ook hebben alsje blaasontsteking hebt dus we zien wel straks hopelijk is het snel over hahaha xx mara
Ik heb 2 jaar lang elke maand blaasontsteking gehad, en die krampen horen daar inderdaad bij. Kan me voorstellen dat je daar natuurlijk wel bang van word omdat je niet wil dat je zwangerschap mis gaat. Beterschap!
Goeiemorgen meiden, Allereerst Ley.. GEFELICITEERD meid!! Lopen we bijna tegelijk . Hoe is het verder hier?? Nilske alles goed met je meid?? En G..?? Ben benieuwd hoe het gaat met jullie. Hier gaat alles goed... heb wel ontzettende last van mijn borsten, echt niet normaal ... Maar het hoort er allemaal bij hé zeggen ze! Dikke knuf!
Hier gaat het redelijk! Zit in mijn wachtdagen, maar verwacht er niet veel van (op dag 12 het laatst geklust en dag 14 of 15 ei gehad) Over 21 dagen moeten we in het ziekenhuis zijn, daar zie ik een beetje tegenop is erg spannend!!! Heb je nog meer kwaaltjes dan alleen je borsten? en heb je het goede nieuws al aan iedereen vertel of wachten jullie daarmee? Heb je de link van jou site nog eens voor me? Wat een vragen haha xxx
Nou hier is de ongi weer weg! Dus gaan we weer tegen aan, maar momenteel zet ik even mn carriere voorop! Ik wil graag ander werk en nog een studie volgen! Mochten we zwanger raken, dan is dat super natuurlijk! Ik hou in mn achter hoofd, wanneer ik ongi geworden ben, maar ik ga niet meer uitrekenen wanneer mn ei e.d is! Misschien helpt het wel! De vorige keer ben ik ook zwanger geraakt toen we totaal ergens anders met onze gedachten zaten.
Hoi, Ik ben ook nog niet zwanger hoor nikske Maar goed, vanmorgen bij de HA geweest, en die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis om bloed te prikken!!!! Dat vind ik echt zo verschrikkelijk!!!!!!!!!! Maar goed, eerst begon ze links.... prikt ze ook nog eens mis Maar goed uiteindelijk heeft ze wat bloed, en krijg ik ongeveer binnen 1 week de uitslag.... kuszzz
Haha inderdaad Hoop voor je dat de bloeduitslag goed is! Waar heeft ze op gecontroleerd? Zijn je hormonen ook meegeprikt? xxx
Gelukkig dat het met jullie goed gaat. Ik heb verder nog niet echt kwaaltjes gelukkig (maar dat kan uiteraard nog komen!). Wij hebben het wel verteld ja... het kan natuurlijk altijd wel mis gaan, en dan is het ook wel fijn dat je veel steun hebt van de mensen om je heen. Hier is mijn site; -=] wonderbeebje.babysite.nl [=- Knufff