hee meiden, Leys GEFELICITEERD meid!!! ga er lekker van genieten!! Hoe gaat het met de rest, missT? nik? & G89? Mag met met m'n Birthday testen... Hopen op een mooi verjaardagskado Xx
Hier gaat het redelijk! Zit in mijn wachtdagen, maar verwacht er niet veel van (op dag 12 het laatst geklust en dag 14 of 15 ei gehad) Over 21 dagen moeten we in het ziekenhuis zijn, daar zie ik een beetje tegenop is erg spannend!!!
Oj, dat is spannend zeg! haha... Dat zou een super verjaardags cadeau zijn! Wanneer ben je jarig? En hoe oud wordt je dan? Hier gaan we vol goede moed ronde 20 in, maar momenteel wil ik me even wat meer bezig houden met mn carriere. Misschien ook wel een goeie afleiding en wie weet heeft het ook nog wel effect haha! Misschien komt dan ook weer een beetje passie terug in ons seks leven, want dat stelt nu niets meer voor! Het legt zo'n druk op je relatie, tenminste nu we zolang bezig zijn hè. Hebben jullie dat niet? Gisteren hebben we voor het eerst weer seks gehad sinds 3 weken!En ik mis het totaaaaaaaaaaaal niet! hihi
Pfff houd op hier legt het ook echt druk op ons seksleven! Tenminste.... Vooral bij mij Vriendlief heeft er alleen moeite mee bij een posi ovu test omdat hij dan het gevoel heeft dat hij MOET presteren. Die testen die ik dus al niet meer. Maar mijn zin in seks is echt verminderd Misschien ook wel gewoon door de angst voor teleurstelling aan het eind van de maand.... xxx
Ja! Dat heb ik ook.... en ik heb ook als ik dan in mn vruchtbare dagen zit, dat het zo'n must wordt! Zeker als ik gewerkt heb, dan ben ik kapot en wil ik slapen! En geen friemel aan mn lijf!
Haha PRECIES!!! Dat is ook 1 van de redenen dat ik toch wel een beetje opzie tegen de MMM, je zult soms echt precies moeten klussen op een tijdstip dat je misschien helemaal geen zin hebt. Mja alles voor een mooi wonder.....
Dat zegt helemaal niks he! wanneer is je nod? Ohhh, ik kan het me echt voorstellen!! dan hebben jullie dat gesprek? G89; een beter verjaardagskado kan een mens zich niet wensen toch Ben de 29ste jarig, wordt dan 21! Het zal inderdaad een goede afleiding zijn, je bent er dan een stuk minder mee bezig dat kan best veel effect hebben lijkt me... Ohhh jaa, dat sexleven hier ligt ook op z'n gat Haha! Dat gevoel is dan gewoon weg, alleen maar omdat je precies op ''die'' dagen wil & hij wil dat dan weer niet..... pff Ik heb laatst in een tijdschrift gelezen dat vrouwen die zwanger zijn onwijs veel zin hebben in sex hahaha!!
Ik moet wel zeggen dat, dat wel klopt! Toen ik zwanger was had ik ook erg veel zin in seks! Terwijl daar niet echt... als 't kwam, was 't leuk, maar hoefte niet haha! Toen ik eenmaal zwanger was wilde ik elke dag wel, maar mn vriend vond het nog al eng... Hij was bang, dat hij het kind je een douw zou geven en dat ik een miskraam zou krijgen. Tja, en toen kreeg ik een miskraam, dus hij heeft bij voorbaart al gezegd; als je weer zwanger wordt, dan hebben we geen seks tot we een goeie echo gehad hebben!
Dan zal mijn vriend blij zijn als ik zwanger ben op dit moment vind hij het veeeeeeeel te weinig: 2-3x per week Deze ronde was wel extreem weinig, alleen geklust op dag: 8, 10, 12 & 16 (vandaag zit ik op dag 18.....)
Grrrrr mag ik even mopperen?! Mijn vriend doet aan ijshockey, het seizoen is bijna afgelopen maar meneer wil natuurlijk wel zijn skills blijven oefenen, dus heeft zo'n speciaal (lees: keihard) balletje. Nou heeft hij een paar dagen geleden het keukenraam aan diggelen gemept, en nu vandaag het garage raam! AAAAAAAAAAAAAAAHHHH MANNEN We hebben zo'n joekel van een tuin en nog weet hij op 1 week tijd 2 ramen te slopen. Nu heeft hij dus een hockey verbod in de buurt van ons huis hahaha
Nik; Hahaha MANNENNNNNN!!! knap 2 raampjes in 1 week!! Nou gelijk heb je, een hockeyverbod!! haha! En wat zegt je hubby daarvan?
Werken... Nouja, ben net thuis en nu dus even eten koken en dan lekker languit op de bank! Even een filmpje kijken of even een spelletje spelen op de xbox
Hahaha Nik, Mannen inderdaad, ZUCHTTT!! Dus nu kan de ramen maker weer bij jullie op bezoek komen?? hihi.
Een lekkere ovenschotel! Gehakt, champignons en aardappeltjes en dan de mix van knorr ovenschotel er door heen! Kaas er over heen en even 30 min in de oven!!
geen blaasontsteking urine was schoon!! maar krijg vanmiddag toch ff een kweekje dat vind ik wel fijn.. ik ga vanmiddag ff bijlezen ik moet zo naar stage ben zooo doodmoe ook
Haha, zojuist net de rest op gegeten! Moet zo naar het werk, dus... SORRY! Ik had vanmorgen ook een actie! Heb me kei hard verslapen, shit zooi en ik stond alleen!! Gelukkig had ik mee 2 kids, dus heeft de school ze opgevangen, maar toch wat voel ik me lullig zeg! Dadelijk eerst de ouders bellen en mn excuus aanbieden!