Hey meiden, ik denk kom weer eens even spieken Oeiie G89 dat is niet slim dat verslapen, maar goed het kan iedereen overkomen!! Hopelijk reageerde de ouders begripvol... Hier worden morgen de ramen gemaakt en dan worden meteen alle deuren en kozijnen opgemeten (5 deuren & 8 ramen) om eventueel kunststof kozijnen te laten plaatsen... Morgenavond naar de bios & zondag lekker een bankhang dag Wat zijn jullie plannen?? -xxx-
Hai Haiiii, Heey Nik wat fijn dat de ramen vervangen worden .. heb gehoord dat het (hier in het westen iig) erg slecht weer wordt dit weekend. Ik heb ook niet al te veel plannen. Morgen moeten we even naar Spijkenisse langs mijn schoonouders wat dingetjes ophalen en 'savonds gaan we denk lekker relaxen . Zondag heb ik een verjaardag van mijn tante. Die heeft vorig jaar te horen gekregen dat ze longkanker had, en dus dacht niet lang meer te leven hebben. Gelukkig heeft ze deze nare ziekte doorstaan en vieren we zondag haar verjaardag, met lekkere tapas mmm. Zin in! En ja dan is het weekend al weer voorbij en kan ik eerlijk gezegd niet wachten tot het dinsdag is (dan krijg ik weer een echo).. Spannend dus! In elk geval heel fijn weekend meiden. Dikke knuffel vanaf hier!
Dag lieve meiden! Gelukkig waren de ouders niet boos. Ze dachten dat hun een foutje hadden gemaakt! Ik heb ze mn excuus aangeboden. Nikske, fijn dat jullie ramen weer gemaakt worden, misschien handig om dubbel-dubbel-dubbel glas er in te laten zetten Ley, ik was ook erg moe toen ik zwanger was! Ook al sliep ik 8uur, dan was ik gewoon de ochtend er op alsnog moe en kon ik nog wel 8uur doorslapen! Hoe voel je, je verder? MissT, Ik hoop dat het wel weer beter weer wordt hoor! Vandaag in 't zuiden was het ook erg grouw en grijs! Bah... ik was net gewent aan het lekkere weer! Spannend, hoop dat je dit keer een duidelijke echo krijgt! Heb je last van kwaaltjes? Hier geen plannen dit weekend. Ik hoop op lekker weer, zodat mn balkon deuren lekker open kunnen! Verder denk ik even boodschapjes doen en lekker filmpje kijken met mn vriendje! Oja, morgen even naar mn schoonouders, want die zijn 14 jaar getrouwd. Onze ruzie is weer helemaal uitgepraat en ze heeft dr excuus aangeboden, dat ze zo tekeer is gegaan tegen mij. Hierop heb ik gezegd; dat ik voor niemand een discussie uit de weg ga en gewoon eerlijk blijf in mn mening! Dit waardeerde ze wel heel erg.
meiden even snel een berichtje van mij.... nog geen ongi te bekennen heb zo nu en dan wel even een paar ongi krampjes maar verder niet! Hoe gaat het met jullie lady's? Dikke knuffel voor jullie
Hey meiden, Hoe gaat het met jullie?? Zijn er nog nieuwtjes?? Hier vandaag op dag 22, heb al een paar dagen last van buikpijn maar verder totaal niets. Denk dus aan een virus! xxxxx
Goeieavond meiden, Aan deze kant gaat alles goed . Ik morgen weer een echo om te zien of de kleine mini al te zien is.. ben super benieuwd en zenuwachtig.. hihi. Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte! Moet om 12 uur! Dikke kus
Spannend MissT! Nog 3 kwartier wachten... hopelijk is hij/zij te zien!! Het is rustig hier trouwens! Dit weekend lekker een relax weekendje gehad en niets gedaan... alleen even snel door het huis heen gegaan en beetje alles aan de kant gedaan! Als het voor het oog maar netjes is! Nikske, dat kan best kloppen! Buikgriep heerst momenteel heel erg! Maar wie weet ben je wel zwanger joh Hebben jullie ook hyves?
Oh spannend zeg! Maar je was toch nog niet zo lang gestopt met de pil? Als ik het me goed herrinner... Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik ben ook allang bezig he meid!
' Ja ik ben echt zoo super zenuwachtig hihi! Hoop zo dat ik wat kan zien...! Laat het jullie vanmiddag gelijk weten! Ja ik heb hyves; Tamara&Leroy& Profiel - hyves.nl xxxx
Hio lieve meiden, Net terug uit het ziekenhuis. We hebben kleine mini gezien, was nog héél mini hoor, ik ben nu 5 weken zeiden ze. Over 2 weekjes moet ik terug komen en dan kan ik het hartje horen vertelde ze mij, dus ik ben super benieuwd maar alles zag er gelukkig goed uit!
Lekker zo'n relax weekend Zwangerschap verwacht ik niet hier deze maand... hebben op dag: 8, 10, 12 & 16 geklust. Dus denk dat ik mijn vruchtbare dagen gemist heb... Nja ik zal moeten afwachten Zit vandaag op dag 23 van de +- 30!! Ik heb geen hyves helaas, heb deze zo'n 2 jaar geleden verwijderd! xxx
Ow wat heerlijk dat jullie kleine wonder te zien was!!!! Geniet er maar volop van, voor je het weet hoor je het hartje kloppen en begint je buikje te groeien
hi dames sorry dat ik zo lang niets heb laten horen maar ik moest dit nieuws eerst even aan een vriendinnetje vertellen voordat ik het hier kon vertellen ik ben namelijk zwanger eindelijk. liefs luusje
ja hihi ik ben zo blij ik ben nu 5-6 weken zwanger heerlijk om op te schrijven liefs luusje verder wil ik iedereen waarbij het nog niet is gelukt heel veel sterkte wensen ik leef met jullie mee
Gefeliciteerd Luusje!! Geniet er van... En missT zal een lekker gevoel geweest zijn hè! Nu heb je tenminste wat meer houvast! Nou Nikske, zijn wij de enige nog.... Ik zat het me vanavond te bedenken, anders had ik nu wss ook mn kleintje was gehouden. Ik was 26 mrt uitgerekend....
Luusje gefeliciteerd Ow G89, nu zijn we inderdaad de enige ik baal echt stevig... Maar jij moet nu al helemaal balen als je uitgerekende datum een paar dagen geleden was!!! Wanneer is je nieuwe NOD?? Die van mij rond 8 april... Maar ik denk echt dat het de MMM voor ons gaat worden... xxxxx
he meiden, Daar ben ik weer Luusje van harte gefeliciteerd meid!! geniet ervan! Nik & g89 mag ik me ook voegen tot de nog niet zwangeren? Ben gister (op m'n verjaardag nog wel) ongi geworden pff Had deze maand zo een goed gevoel, zo zie je maar weer dat gevoel je ook flink in de kou kan laten staan!! Hoe gaat het verder met jullie? Veel liefs
ondanks je ongi hoop ik dat je toch nog een leuke dag gwhad hebt! enne nog gefeliciteerd met je verjaardag!