Zijn jullie het ook wel eens zat?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door G89, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry

Perry Niet meer actief

missC,
    merci merci :) heb ondanks de ongi echt een hele leuke dag gehad.

xx

2. Perry

Perry Niet meer actief

Nik; moeilijk he :'( ik blijf hopen voor je!

3. mriekjuh

mriekjuh Actief lid

9 nov 2009
    114
    0
    0
    Perry nog gefeliciteerd met je verjaardag, en misst wat heerlijk om je kleine beebje op de echo te zien!!!
    En trouwens, ik voeg me ook nog toe aan de niet zwangeren hoor :(:S!!!!!!!!!!!

4. Perry

Perry Niet meer actief

mriek; dankje dankje :D
    Nou dat zijn er toch nog 4 niet zwangere!!

5. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    dank je voor de felicitaties.
    ik had het echt niet verwacht ik was namelijk bij de gynecoloog geweest en die zei dat ik mijn ei al had gehad voor afgelopen maand en ik moest wachten tot ik ongesteld werd en bloed kon prikken en toen was ik ineens zwanger ik dacht echt dat ik nog wel een poos bezig zou zijn.

jullie echt heel veel sterkte jullie tijd komt echt wel ik gun het jullie zo.

heel veel liefs luusje

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Sorry meiden dat we nog een aantal niet zwangeren zijn vergeten :) :) :) !!!!!

7. MissT

MissT Niet meer actief

Ha meiden,

Hoe is het hier??
    Aan deze kant gaat het redelijk! Werd vanochtend heel erg 'ziek' wakker.. ontzettend misselijk en ook voor de eerste keer overgegeven.. zucht... en dan is dit pas het begin!
    Ach,ik heb er alles voor over :) maar het is niet ideaal natuurlijk ;).

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Al die verhalen komen me zo bekend voor...pfff
    Mijn vriend wou ook nooit onderzoeken laten doen...en nou heeft hij van het weekend eindelijk gezegt dat we alles laten onderzoeken ;)
    Dus dat is al weer een last van schouders...pfff
    Vond het altijd zo erg...om klussen op "commando" en ik temp elke morgen om alles bij te houden.

En iedereen zegt maar,je moet er niet zo mee bezig zijn...maar ja dat is makkelijker gezegt dan gedaan

We zitten nu in ronde 23, maand 19

Dus ben heelerg benieuwd...als ik ongesteld ben geworden, gaan we gelijk bellen ;)

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Perry nog van harte zeg! Balen dat je ongi bent!!

Nikske, ik weet niet wanneer mn NOD is.. wil me bewust deze maand er even niet mee bezig houden. Maar dacht ergens half april.

Mriekje...
    Sorry, waren we jou ook vergeten!!

Senna,
    Dat is ook lang zeg! Wanneer stappen jullie naar de HA?

10. Perry

Perry Niet meer actief

g89; dankjewel meid :)

senna; jeeeetje jullie zijn ook al een tijd bezig :0

Hoe gaat het met jullie meiden?

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pff Senna jullie zijn inderdaad al een poos bezig, en je hebt helaas ook niet echt een regelmatige cyclus :( Heb je wel elke maand een eisprong??? Of gebruik je geen ovu testen???
    Ik heb 5 maanden (van ronde 6 tot 12) ovu testen gebruikt, maar ben ermee gestopt om mijn gedachten iets meer ervanaf te zetten...

Hier hebben we al 2 zaadtesten laten doen die helaas niet zo goed bleken... Over 2 weken moeten wij voor de eerste keer bij de infertiliteits arts zijn om te kijken wat het plan van aanpak word :p

xxx

12. Perry

Perry Niet meer actief

he nik over 2 weekjes alweer"... tijd gaat snel he!
    heb je 'm pb'tje gehad?

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    De tijd gaat inderdaad snel,, soms lijkt hij stil te staan omdat iedereen om je heen maar zwanger lijkt te worden,, maar ik herinner me nog als de dag van gister hoe ik mijn laatste pil innam :D

Ik heb je pb inderdaad gehad,, weet niet zo goed wat ik ermee moet,, ik zal je even terug pb-en!!

14. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

9 jan 2010
    3.656
    0
    36
    ik zat net te mopperen en te schelden dat ik het zo ZAT was...zie ik ineens dit topic met het onderwerp :)

ik moet even m'n gal kwijt, ik ben de lange cyclus zat, ik ben de onzekerheid zat...heb ik nou wel een ei? is ie al geweest? of moet ie nog komen? waarom blijven ovutesten negatief....
    ....en waarom zijn er de laatste tijd zo vaak mensen die vragen, wordt het niet eens tijd voor kinderen?!

15. Perry

Perry Niet meer actief

Jaa echt he! waar je ook kijkt iedereen is zwanger... hier idem!
    met veel gejuich je laatste pil ingenomen? :)

Je hebt weer pb hoor :)
    Ik snap dat je niet weet wat je ermee moet!

16. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Kreeg gisteren steken in m'n zij en normaal is dat voor mij een teken, dat het eitje er aan komt!

Ik kon het niet laten... had nog een kruidvat ovu test en binnen enkele sec. had ik voor mijn gevoel een knal test.
    Je lees her en der wel slechte verhalen er over, maar ok!

Ook had ik nog een proef monster van PRE-seed liggen, dus... gisteren avond die ook maar even gebruikt.
    Maar bah! Ik vond de hele seks niets aan! Mijn vriend ook niet, dat moeten is echt niets voor ons en hebben ook gezegd, dat we dat gewoon niet meer doen!
    Stiekem probeer ik 'm morgen avond nog wel weer zover te krijgen hihi! :p

@Lavendel,
    Die vraag krijgen wij ook regelmatig hoor, ondanks dat we nog jong zijn! Zijn broer heeft al een kindje, dus dan wordt de vraag snel gestelt.. Maar gelukkig weten de meeste familie-leden dat ik in juli 09 een miskraam gehad heb, dus ze zullen er niet snel meer over beginnen..
    Hebben jullie al een stapje naar de HA gezet?

Nou meiden, ik ben naar mijn werk! Ik lees vanavond wel even bij...

Liefs!

17. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    hi dames
    ik ben jullie mijn excusses schuldig ik heb jullie een beetje overdonderd met mijn nieuws sorry ik had het tactischer moeten doen ik heb nu percies gedaan wat ik zelf niet leuk vind/vond:(

het spijt me

sorry liefs luusje

18. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Ik ben het helemaal zat, omdat ik nu zoveel dagen overtijd ben, en het was net mooi korter aan het worden.
    Vanmorgen een negatieve test gehad, grrrrr waarom laat die ongi op zich wachten???
    Wat gebeurt er nu in mijn lichaam? grrr word er echt gek van, ben nu 9 maand bezig.
    groetjes layla

19. Perry

Perry Niet meer actief

Meid, je bent zwanger ga daar is gauw van genieten, zonder je te verontschuldigen!! helemaal nergens voor nodig! Je bent blij ( ik denk dat ik namens iedereen spreek dat wij dit ook zijn voor jou)!!
    Geen sorry en geen ''t spijt me''!!
    het is je van harte gegungd! Als je maar wel blijft duimen voor iedereen hier hihi ;) lekker gaan genieten van je heerlijke wondertje meis!

xxx

20. Perry

Perry Niet meer actief

Misschien even een belletje wagen aan de ha? of heb je dat al gedaan?

Deel Deze Pagina