Het is ook niet niets allemaal, en ik denk dat we er ondertussen wel achter zijn dat zwanger WORDEN geen roze wolk is. Meis vooral na jou MK's wens ik je heeeeel veel sterkte!!
de tijd kan je niet snel genoeg gaan dus logisch toch! oh jee, geen pretje!! geen vmk ? Gaat het nu weer wat beter dan?
@ nikske, dat had ik net voor de kerst, dat weekend, donderdagavond/nacht al, en vrijdag overdag ging het wel, en toen 's avonds weer, het deed zo'n pijn dat ik toen van mijn hubbie naar het ziekenhuis moest!! Maar daar hebben ze niets gevonden... We zouden dat weekend net lekker naar zeeland, maar toch maar afgezegt... terwijl ik in het weekend zelf, nergens last meer van had!!! Vreemd he"?? Zelf ben ik vanmorgen bij de gyna geweest.... Hij wilde alles natuurlijk weten, en toen mocht ik me even van onderen uitkleden... weer een inwendige echo... maar dit x was het heel snel, foto foto en klaar. Daarna bloedprikken op alle hormonen, en voor 10 dagen primolut meegekregen. misschien dat dit beter/anders werkt als die ogemetril..... 26 mei terug komen voor alle uitslagen, ook wat hij op de echo zag... vond ik nogal raar omdat als hij wat zag, dat toch nu ook al kon zeggen?? Maar goed, als ik door die pillen gewoon ongi wordt, dan moet het zaad van mijn mannetje gecontroleerd worden, misschien een samenlevingstest, maar dat horen we allemaal de 26e..... Nu ga ik lekker BBQEN!!!!
@G89; wat er dat het al eens fout is gegaan, lijkt me heel zwaar! Maar het geeft inderdaad wel hoop dat het wel kan! Je hoort het trouwens wel vaker, dat mensen zwanger worden op het moment dat ze er totaal niet mee bezig zijn Zelf heb ik die angst wel dat ik misschien wel helemaal niet zwanger zou kunnen worden.. Ik merkte wel dat ik afgelopen keer er even klaar mee was, ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was. Ik voelde me zwanger en was op een gegeven moment een week overtijd... En toen werd ik ongesteld... Daarna was ik er wel even klaar mee, elke maand is het weer een teleurstelling! Maar deze maand waren we er zo van overtuigd, dat we echt bijna een kleine rouwperiode hadden.. En dan twijfel ik of ik een maandje even zou stoppen met proberen, maar dat kan ik niet! Ik wil het zo graag! Maar goed, we gaan gewoon door het is wel lastig om elke keer weer 'verplicht' sex te hebben rond die dagen, maar we slaan ons er wel doorheen..
een stilte hier zeg! G89; Hoe is het met je? Nik; nog even dan is het 11 mei! erg spannend! laat je het weten als jullie heen zijn geweest? Geen ongi of posi test?
Hey girls, Hoe gaat het met jullie?? Het is nogal stil hier... Vandaag weer ongi geworden en HOE, mijn god ben er ziek van... Nu dus in ronde 16 Nou nog 7 daagjes tot we weer naar het ziekenhuis mogen... Ben nu echt toe aan duidelijkheid dus ik zie het ziekenhuis als mogen en niet als moeten! xxx
Tjah, wat kan ik zeggen..... Heb me verhaal gedaan, en daarna heeft niemand meer echt wat gereageerd..... dus voor mij is het w88 op de 26e......
Mriekjuh,, SORRY ik zie dat ik zelf ook niet heb gereageerd op jouw verhaal Shame on me!! Wel appart dat je de uitslag van de echo pas 26 mei krijgt. Hier krijg ik altijd meteen te horen wat ze zien. Hoever zit je nu in je cyclus?? En ben je zenuwachtig voor 26 mei?? Wij moeten dinsdag (11mei) terug naar het ziekenhuis,, ik ben eigenlijk totaal niet zenuwachtig en kijk er zelfs een beetje naar uit! Vreemd he, maar voor mijn gevoel is op dit moment alles beter dan onzekerheid
Sorry meiden, dat ik hier een tijd niet ben geweest, maar mijn computer loopt vast, zodra ik op deze site zit. We komen net bij de HA vandaan en we hebben voor 18 mei om 10:40 een afspraak gemaakt!! De eerste stap is gezet!!!!
Hey meiden, we zijn vanmorgen bij de fertiliteitsarts geweest en de bloeduitslagen zagen er opzich goed uit. Mijn hormonen waren in de tweede helft van mijn cyclus ERG hoog, en in combinatie met mijn buikpijn op dat moment zei ze dat het een vroege miskraam geweest kan zijn. Maar goed daar zullen we nooit achter komen. Verder had ik een mooie eisprong gehad dus dat was positief. Aanstaande maandag krijgen we weer een samenlevingstest. Kijken of ze dan wel zaadcellen vinden! Zou ik deze maand niet zwanger zijn dan krijg ik volgende maand het HSG onderzoek. Zodra alle uitslagen bekend zijn zetten ze die in de computer en dan komt er een kansberekening uit, dus hoeveel % kans je hebt op een NATUURLIJKE zwangerschap. Als deze kans boven de 30% ligt dan moeten we nog een half jaar tot een jaar zelf proberen, ligt deze kans onder de 30% dan gaan ze kijken welke behandeling bij ons past. Het is dus weer afwachten nu....
hi meisi heel veel sterkte de komende tijd en hopen dat er iets positiefs uitkomt ik duim voor je liefs luusje
Ojeetje,het gaat echt snel in 1 x he!! Naja, alleen maar blij meezijn! hopen dat er een goede kans uit komt, en dan hopendat hetook nog eens raak is!!! Jeetje me spatiebalk zit dehele tijd vast....Echt vervelend!!! Ik ben vanochtend ongi geworden!!!Tis nog wel heeel weinig,maar denk dat het derest vandedag doorzet!!!! Kijken wat de gyna dervanzegt de 26e!!!
mriekje wat spannend. Ik vind dat het best snel gaat allemaal bij jullie. Ik hoop dat, dat bij ons ook zo gaat! Ik ben ook alweer ongi geworden op dag 30, moet nig even mijn onderschrift aanpassen! Op naar ronde 22.
Yep, dat is Medische Male Molen. Onderzoeken in het ziekenhuis en hulp bij zwanger worden, omdat het zelf niet lukt.
Oh dames, morgen is het zo ver! Ik vind het erg spannend en ben zooo benieuwd wat de ha zegt. Als hij ons maar niet naar huis stuurt, dan ga ik wel op eigen initiatief naar de gyn. Maar dat denk ik niet hoor. 22 maanden zelf proberen is erg lang. Jullie konden ook snel terecht in het ziekenhuis toch? Hopelijk hebben wij dat geluk ook! Hoe is het allemaal met jullie? Vandaag nog een extra vrije dag, want mijn vriend moet op voor cursus heftruckcertifitaat, dus ik zit fijn in de auto te wachten en een beetje op ZP te surfen! Moet toch iets doen om mijn tijd te verdrijven.