Zijn jullie het ook wel eens zat?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door G89, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ja, dat wel... maar t kan ook weer loos alarm zijn;) Dat zou ook niet vreemd zijn. Vanmorgen stond ik op en was de misselijkheid weer weg, dus 't zal wel loosalarm zijn!

We zullen 't over een paar dagen wel zien;)

2. MissT

MissT Niet meer actief

Hmmm, ja ik zou gewoon afwachten tot woendag bijv.. en als je dan nog wat kwaaltjes hebt, zou ik gaan testen :)!

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Nee, ik wil echt wachten tot ik de 32 dagen voorbij ben! Anders maak ik mezelf weer zo gek!
    Als ik de 32 dagen voorbij ben, dan weet ik eigenlijk wel genoeg ;)
    Ik heb na mijn miskraam ook altijd voor mn NOD bruine afscheiding, dus mocht ik dat niet hebben, dan zou dat ook wel een teken kunnen zijn..
    Tot nu toe alleen maar plak afscheiding haha!

4. MissT

MissT Niet meer actief

Oké meis, daar heb je ook wel weer gelijk in.
    Spannend hoor... duim nog steeds voor je!

5. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    hier wordt ook geduimd ;)

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Dank jullie wel..
    We zullen het zien... ik hoop het natuurlijk heel erg, maar ik wacht toch lekker tot 32 dagen.

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Up.

8. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    up?

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ja moest even wat neer ztten, want raakt de pagina zo ver naar onderen...
    Heb jij kwaaltjes luusje?

10. MissT

MissT Niet meer actief

Ha Meiden,

Hoe is het hier??...
    Nog leuke dingen gedaan op de zondag??

@ G89 Ben je nog misselijk geweest vandaag??

Knuf

11. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hou op joh! haha, ik weet niet waar ik 't zoeken moet.
    Het is net niet, dat ik moet overgeven, maar ik voel wel zuur omhoog komen. Verder sinds vanmorgen gevoelige tepels en die jeuken!!!

Jij?

12. MissT

MissT Niet meer actief

Oooohhh dat meen je niet!!! pff wat spannend!!!!....hihi.

Met mij gaat alles goed hier, zit de dagen voor volgende week af te tellen ;)

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland

Spannend, ik hoop dat alle uitslagen goed zullen zijn!
    Wat mij vooral op valt is dat mn urine heel troebel en donker van kleur is.
    Dit was zoals ik al vertelde, ook bij mn vorige zwangerschap in juli het geval. Daarna ben ik mijn urine heel erg in de gaten gaan houden.
    's morgens is het sowieso altijd donkerder van kleur, maar daarna was het altijd gewoon licht van kleur!
    Nu is het de hele dag donkerder van kleur en dat terwijl ik minstens 2 liter vocht per dag drink.

Stiekem wil ik morgen een test halen, maar ik probeer echt te wachten tot de 32 dagen! Zal moeilijk worden...

14. MissT

MissT Niet meer actief

Respect voor je hoor, dat je nog zo lang wilt wachten (waneer zijn je 32 dagen eigenlijk voorbij?).
    Ik had allang een test gedaan...;)

15. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland

20 maart zit ik op mn 32 dagen..
    Mn laatste ongi was op 17 februari en de afgelopen 2 maanden heb ik 30/29 dagen gehad.
    Mn nod zou dus 17 of 18 maart moeten zijn.
    Ik probeer echt te wachten... alhoewel, zei net al tegen mn vriend is er niet ergens een drogist open haha!

16. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    ik heb pijn in mijn borsten van hiet tot tokio en heel erg moe :(
    maar dat betekend meestal weer ongesteld wordt :(
    alleen meestal ben ik om de 6 weken ongesteld en nu is het 3 en een halve week geleden snap er niets meer van.
    maar misschien maar goed ook dat ik ongesteld wordt dan kan ik bloed laten prikken en dan weet ik misschien wat er aan de hand is waarom we al zo langbezig zijn wordt er namelijk een beetje zout van :x
    ook die opmerkingen van andere wordt ik hellemaal gek van :$
    maar die mensen weten niet beter dat weet ik ook wel.
    pff dat moest ik even kwijt :D
    liefs luusje

17. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    nee inderdaad misschien een avond winkel ?

18. MissT

MissT Niet meer actief

Aaaaaaaaaaaaaaaaah zie je nou wel, je bent nieuwsgierig!!! Wedden dat jij morgen een test doet?!!!! Hahahahaha, als je het doet, hou ons op de hoogte he!!!

@ Luusje. Heey meid, hoop dat het geen ongi is maar toch een kwaaltje van je zwangerschap... jou pendel moet ook uitkomen hé ;)!!!
    Als je wel ongi wordt, zou ik gewoon naar de HA gaan, en je verhaal doen dat je al meer dan één jaar bezig bent. En er gewoon op staan dat je doorgestuurd wilt worden naar de Gyn...

Fijne avond meiden! Ik ga lekker The devil wears Prada kijken :). Spreek jullie morgen weer.
    Knuf

19. luusje06

luusje06 Actief lid

9 dec 2009
    227
    0
    0
    leidster kinderopvang
    hellevoetsluis
    @ Luusje. Heey meid, hoop dat het geen ongi is maar toch een kwaaltje van je zwangerschap... jou pendel moet ook uitkomen hé ;)!!!
    Als je wel ongi wordt, zou ik gewoon naar de HA gaan, en je verhaal doen dat je al meer dan één jaar bezig bent. En er gewoon op staan dat je doorgestuurd wilt worden naar de Gyn...

ik ben al bij de HA en de gyn geweest het is nu eigenlijk wachten op mij ongesteldheid dan kan ik gaan bloedprikken. maar lief dat je het zegt.
    maar ik hoop natuurlijk dat mijn pendel uitkomt :D( maar blijf wel realistich )

veel plezier met de devil ;) hij is erg leuk :D
    liefs luusje

20. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland

Haha, tuurlijk ben ik nieuwsschierig!! Zeker omdat mn urine gewoon erg troebel is en ik bekijk mn plas altijd erg goed! ( ben geen freak hoor haha)

@ Luusje, ik hoop dat jou pendel ook uit komt. Heeft Astrid jou ook gependeld of iemand anders? En verder sluit ik me bij MissT aan. Je bent ook al lang bezig, dus lekker naar de gyn gaan! Staat je vriend er ook achter? De mijne wil het nog niet, dus daarom wil ik 't niet pushen! Ik vind dat het al een behoorlijke invloed achterlaat op je relatie, als je zo lang bezig bent. Misschien ben ik de enige, maar hier is ons seks leven niet zo boeiend meer, als voor onze kinderwens.

Deel Deze Pagina