jeetje Nikske89 echt belachelijk dat ze dat zeggen nog 6 maanden wachten . wat heeft dat voor nut je komt toch ook niets voor niets naar hem/haar toe dat maakt me echt boos!:x ik had ook zoiets met mijn dokter die zei vorige maand tegen mij ja wacht nog maar tot september voordat we onderzoeken gaan doen maar gelukkig heeft mijn vriend een andere huisarts die ons er op aandrong om toch naar de gyn te gaan. en weet je wat die gyn weer tegen mij zei je had veel eerder langs moeten/ mogen komen . artsen ! liefs luusje
Ja onze huisarts doet ook moeilijk, zij wil ons niet doorsturen. Maar ik heb gewoon op eigen houtje een afspraak gemaakt bij de gyn, is zij even helemaal gek geworden om te bepalen wanneer wij verder ermee mogen gaan. Iedereen heeft daar na 12 maanden recht op! Maar na zo'n HSG onderzoek is het standaard procedure dat je 6 maanden moet wachten. Maar och misschien hebben wij dat onderzoek niet eens nodig, we zien het allemaal wel! Eerst 15 april eens de echo (die heb ik in ronde 11 ook al eens gehad) en dan het gesprek. Hopelijk worden we daar wat wijzer van Ik kan in elk geval niet wachten totdat het raak is Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties *kus*
o ok dat wist ik niet nee ik ook niet haha ik hoop echt dat we over een paar maanden met z'n alleen met een dikke buik achter de pc zitten praaten over zwangerschapskwaaltjes. maar ik ga ne even mijn auto halen liefs luusje
Ik schrijf tegenwoordig al mijn gevoelens op in een soort van dagboek.... ik moet zeggen dat dit erg helpt! misschien een tipje.....
Dat doe ik ook! Kijk maar onderaan in mijn handtekening. Heb hem sinds zondag, en vind het ook fijn om het van me af te schrijven!!
missT wow erg mooi! Het helpt echt he.... ik heb een soort dagboek gekocht en daar schrijf ik alles in, ook als ik even een zeur dag heb, en het helemaal zat ben! doe het nu 2 weekjes en ik moet zeggen dat ik al aardig wat pagina's heb vol geschreven hihi!
Dank je wel ! Ja ik ben ook van plan om hem bij te gaan houden. Moet wel zeggen dat deze site mij ook erg helpt hoor! Als ik het even niet zie zitten schrijf ik ook graag hier mijn berichtje. Jullie antwoorden tenminste ook terug hihi!
Dat is waar inderdaad! haha ja, dat is ook wel fijn dat je dan antwoord krijgt van de meiden De site helpt ook echt,, daar heb je helemaal gelijk in
ja misst je hebt hellemaal gelijk ik schrijf mijn gevoelens graag hier van mij af dan krijg je een reactie terug en wat advies hihi is soms ook wel pretig haha liefs luusje
Ja het is een goede afleiding!! En meiden die in hetzelfde scheutje zitten als jij... dat is ook ontzettend fijn!
Jaa dat klinkt beter.. maar ja als ik realistisch ben.. dan moet je deze maand nog zwanger zijn.. en dat gaat bij mij niet lukken ben ik bang
hallo meide ik ben het zo zatttt heb zo een zeurende buikpijn in de schaamstreek laag!! al 3 dgn nu koude handen en voeten... tepels alsof ze in brand staan.. had voor de gein een testje gedaan vanmiddag en zag een dunne lijn.. ik geloof het pas als het een dikke vette streep is maar kent iemand deze klachten? bij ei of innnestelling??
missT; daar heb je een punt! nee helaas ik denk ook niet dat het bij mij deze maand raak is.... :'( maar we blijven hoop houden
@leyshena Hey meid, Wat spannend zeg! Maar een dunne lijn zeg je??? Wat goed!!!! Welke test heb je gebruikt?? Als ik jou was zou ik een CB test doen.. bijna 100% zekerheid en je ziet meteen; Zwanger of Niet! Succes