Zijn jullie het ook wel eens zat?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door G89, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry

Perry Niet meer actief

les; gooi het eruit meid :)
    je kan pas over 11 dagen testen zie ik?
    dan zou je eerder je ei hebben gehad als je nu al een heel licht lijntje ziet....?!
    ik heb de afgelopen dagen ook ongi buikpijn gehad en ook errug zeurend gevoel! ik denk dat het van mijn kant mn ei is.
    bij jou kan het natuurlijk van een eventuele zw zijn als je posi getest hebt!!
    spannend hoor

2. MissT

MissT Niet meer actief

Ik mag morgen trouwens weer een beebje vast gaan houden... een kennis is pas geleden bevallen.

Erg leuk!! Maar ook best moeilijk... valt dan toch een soort jaloezie over me heen.. IK WIL OOK IK WIL OOK!!!

3. Perry

Perry Niet meer actief

owh :( een dubbel gevoel dan eigenlijk...
    Ik snap je helemaal meid!

De mijn schoonzusje vertelde ons dat ze zwanger was.. (SLIK) is nu inmiddels bevallen van een mooi meisje, maar als we gaan thee leuten dan toch even vasthouden... tja heel erg leuk maar net wat je zegt, ook jaloezie.. wel gezonde jaloezie hoor haha!
    Ja het blijft moeilijk dat soort dingen, vind ik ook hoor..

4. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    helpende niveau 2 in opleiding
    midden nederland
    miss t en perry

ik heb een echt een dun lijntje zoals dit | stond erop moest de test uit elkaar en in het licht houden

ik had deze middag al gedronken was flink aan de koffie en was middag urine

ik zou het heeel raar vinden dat me ei nu pas komt eigenlijk...
    ik had net weer steken die dede wel pijn maar dit had ik vrijdag ook ..

ben zo in de war en onzeker want ik zit pas op dag 23 nu
    als ik mn ei echt vrijdag had zou zwangerschap toch nu nog niet te testen zijn of wel>?

5. Perry

Perry Niet meer actief

leys; nee meid dan kun je nu nog niet vaststellen of je zwanger bent of niet! tenzij je eerder je ei hebt gehad! dat kan natuurlijk ook!
    misschien over een paar dagen nog is proberen te testen!

6. MissT

MissT Niet meer actief

@ Perry; Dus jij bent al tante? Dat is ook super leuk zeg!! Ik ben eigenlijk de eerste in mijn familie die dan zwanger zou worden :D... hihi!!

@ Ley: Ja meid, zoals je het zegt, zou ik toch denken dat je zwanger bent. Waarom doe je morgen niet nog een test???

7. Perry

Perry Niet meer actief

missT- jaa ik ben al tante :D
    Ahh echt? dat lijkt mij ook veel leuker, mijn vriend zijn mam is nu al 2 keer oma geworden dat vind ik toch gek als wij aan komen, goh je wordt weer oma, haha! snap je wat ik bedoel? :p

8. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    ff op een rij en graag jullie reacties hiihihih

ongi was 22-27 februari

28-2-6-7-10-11-15 geklust

rond 5 maart rekbaar slijm (dag 12 vd cyclus)

7 maart 1 steek gevoeld (dag 14 cyclus)

10 maart(dag 17 cyclus) na de sex een dikke slijmprop echt heel dik en beetje bloed..

12(dag 19 cyclus) maart 7 steken in mn linker lies..deed best pijn (ik denk mn ei)volgens de banner moest mn ei de dag erna komen

14 maart (dag 21 cyclus) ziekjes gevoel misselijk bijna braken en hoodpijn koude voeten en handen

gisteren zeurende buikpijn brandende tepels ook onder de douche.. koude hande en voeten veel zweten (ik rook mezelf gewoon)

vandaag weer zweten koude handen en voeten zeurende pijn steken snel geirriteerd en die streep op de test..

vanmorgen was mn ochtendtemp 36.8 (vandaag begonne met tempen k weet niet of dit een goeie of normale temp is)

zo hele waslijst ben benieuwd wat jullie ervan vinden
    ff snel de kleine meid douchen dan kom ik weer ff spieke

xxx en knuffels

9. leyshena

leyshena Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.959
    0
    0
    midden nederland
    jullie zijn echt lieffff jullie reageren tenminste niet zo bot...
    want ik stel me niet aan hoor ahhaha

ik lees zo ff terrug ff de kleine douchen

10. Perry

Perry Niet meer actief

meissie, als ik het zo lees lijkt het mij dat je ei eerder hebt gehad! =)
    dus zou je al positief kunnen testen, zoals je al gedaan hebt :) ook al is het nog maar een licht streepje.
    Met welke test heb je getest?

Xxxx-

11. MissT

MissT Niet meer actief

@ Perry.
    Ik snap je helemaal... maar ik denk of het nu je eerste of 10e kleinkind is.. je bent er super happy mee natuurlijk :D!

@ Ley. Natuurlijk reageren we niet bot! Ik vind dat je alles en overal over moet kunnen praten en gewoon normaal antwoord moet kunnen geven :). !!
    Maar ik heb alles is eventjes gelezen.. en ik blijf nog steeds bij mijn punt dat je best eens zwanger kan zijn.. ook wat je omschrijft.. steken in je buik, gevoelige borsten, misselijk.... ja dat zijn echt kwaaltjes hé?!
    En die test vandaag.. een licht streepje.. nouu nogmaals.. morgenochtend naar de drogist rennen en een clear blue doen ;). Als die ook aangeeft zwanger.. nou helemaal super toch!! Maar zo zou ik het doen eigenlijk ;)

12. Perry

Perry Niet meer actief

missT; haha wees blij dat mijn schoonmams niet de jouwe is ;)
    Ze zou heel normaal reageren omdat ze al oma is.... daarom juist hihi!!

13. MissT

MissT Niet meer actief

Dat meen je niet?! Hmmm... mijne is ook wel apart wat zwangerschap betreft hoor.
    Ze voelt zich nog helemaal geen oma.. je kent het wel.. en is er nog niet klaar voor bla bla bla.
    Mijn schoonzusje is ook wel bezig.. maar zij is lesbisch dus daar gaat zoiezo een hele tijd overheen als je begrijpt wat ik bedoel ;)

14. leonieke

leonieke Niet meer actief

He??? heb je een streepje??!!! Wat goed!

x

15. Perry

Perry Niet meer actief

ja erg he! ik hoop natuurlijk dat ze anders zou reageren, maar ze heeft ons al is gezegd dat wij nog niet aan kinderen moeten beginnen omdat we nog jong zijn en bladiebladiebla!
    wordt ik ook zo moe van! :x

Nou zeg zij hoeft er toch niet klaar voor te zijn.... als jullie er maar klaar voor zijn toch...
    Hihi daar zal inderdaad wel een tijdje overheen gaan met je schoonzusje... :p

16. MissT

MissT Niet meer actief

Ja daar kan ik ook écht niet tegen als mensen dat zeggen. Jullie moeten nog genieten etc. Ik GENIET. van elke dag... en ik zeg altijd met een kleintje geniet ik nog veel meer!!!! Tuurlijk komen er veel dingen bij kijken.. maar deze 'keus' maak je niet binnen één minuut. Je praat er natuurlijk veel over met elkaar.. maar voor sommige mensen blijf je nog een kind hé.. ;).
    Hoe oub en jij als ik vragen mag??

17. Perry

Perry Niet meer actief

haha dat heb je mooi gezegd!
    ja maar je kiest ervoor, wie zijn die mensen dan om daarover te oordelen, ben je er wel klaar voor, zou je daar nu wel al aan beginnen pfff ja doodmoe wordt je ervan!!
    als mensen dit nou zouden zeggen die ik niet persoonlijk ken, vind ik het prima, maar mn schoonmoeder.......GRR hahaha
    ik word over 2 weekjes 21 en vriendlief is 21...
    we hebben heel wat kleine purkies rondlopen in de familie, zodoende is het bij ons zo gaan kriebelen!
    en hoe oud ben jij?

18. MissT

MissT Niet meer actief

Ja, sommige zijn op hun 20e er indd al klaar voor en andere op hun 30e!
    En ik vind het in ieder geval super als mensen jong papa en mama willen worden :D!!
    Ik ben 23 en mijn vriend is 24 :)!

19. Perry

Perry Niet meer actief

ja super toch :) waarom wachten als je er nu al klaar voor bent!
    Heb altijd al jong kindjes gewild.... ik was 17 toen begon ik er al over tegen mijn vriend haha!! jaa dat is misschien wat te jong!
    Mijn zusje riep altijd als ik 14 ben wil ik een kind, en nu is ze 14 :p laten we hopen dat ze toch nog even wacht haha!!

20. MissT

MissT Niet meer actief

Hahahaha ja je kan ook wel té jong zijn natuurlijk ;).. maar tussen de 20/24 vind ik zelf persoonlijk een mooie leeftijd :D.
    Dus ik heb nog een jaar te gaan... hihihi!

Deel Deze Pagina