Zeer duidelijke indroogstreep Action zwangerschapstest?..of niet..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door happy2012, 16 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

2 jan 2012
    333
    18
    18
    Hai Ladies,

Al heel lang heb ik geen Action-testen meer gebruikt en ben dus benieuwd naar de werking van de laatste varianten van Action-zwangerschapstesten.

Hebben ze zeer duidelijke! indroogstrepen? nadat ze een aantal uren gelegen hebben?

Of kan het nu toch een streep zijn geworden van een zeer minimale hoeveelheid hcg in mijn lijf?

Zelf heb ik volgens mij nooit zulke duidelijke indroogstrepen gehad, ook niet na een aantal uren, maar wel een zeer beginnende zws.

Hoor graag jullie ervaringen over de gewone Action Pregnancy test.

Thanks!

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

De gewone zijn mits binnen de aflees tijd betrouwbaar.
    Heb je een foto?

3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nooit een indroger gehad bij action

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Ja ik kreeg ook regelmatig duidelijke indrogers uren na afleestijd.

Als een test binnen afleestijd negatief is, dan kan je hem beter weggooien ipv uren later nogmaals bekijken. Indroogstrepen zeggen helaas niks over hcg.
    Dit geldt voor elk merk trouwens ;)

5. Orchidea

Orchidea Bekend lid

1 jun 2018
    857
    516
    93
    Vrouw
    Ja, ik kreeg met Action ook een uur, of een paar uur later duidelijke indrogers. Vandaar dat je die testen gewoon echt na de afleestijd weg moet gooien, anders gaan die dingen echt hun eigen leven leven en bezorg je jezelf alleen meer twijfel.

6. Redrose82

Redrose82 Actief lid

2 mrt 2009
    306
    80
    28
    Vrouw
    Nog nooit een indroger gehad van de Action. Maar waarom aflezen buiten de afleestijd?

7. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Ik heb in het verleden wel eens hele duidelijke indrogers gehad op de Action testen.
    Elke test kan indroogstrepen geven, daarom is het na afleestijd ook niet meer betrouwbaar.

Redrose82 vindt dit leuk.
  8. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik ben wel benieuwd naar de foto

9. Roos02

Roos02 Fanatiek lid

24 sep 2013
    2.111
    1.104
    113
    Ik heb toevallig afgelopen week veel action testen gebruikt en deze ook een paar uurtjes bewaard. Ik had direct 'vage' streepjes (roze) maar zodra ze opgedroogd waren, zag je het echt heel duidelijk opgedroogd. Ik vertrouw ze niet dus als je twijfelt, kruidvat 2v5 want die is ook heel gevoelig zonder indroogstreep (wat ik ervaren heb). Helaas liep de kruidvat 2v5 niet op en sinds vandaag is deze ook echt wit en zonder gekke indroogstreepje oid.. Blijft gewoon wit als hij opgedroogd is.

Deel Deze Pagina