Zijn jullie kinderen klaar voor het WK?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annetske, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    sophie gaat ook in haar knaloranje polo met "world team" naar kdv.

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Haha die Oranje Afro pruik is helemaal geweldig. :D

Zoonlief is er ook helemaal klaar voor. Maar dat kan ook bijna niet anders met een papa die helemaal gek is van voetbal.
    Meneertje heeft een Bibi oranje speen, een slab, een romper, 2 thirts, een muts en een pet. :D oh ja en ook nog een polo.

Morgen ga ik foto's maken als ze samen voor de buis zitten, zal kijken of ik er dan 1 hier kan plaatsen.

3. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn zoon van 13 moet! vandaag in het orange naar school. nou duuuhhhh... geloof je het zelf dat je een kind van 13 iets aan kunt geven wat hij zelf niet wil...ik dat ut nie. en van mij hoeft dat niet ook. mijn dochter draagt altijd orange het is haar lievelingskleur. ;) en de jongste krijgt af en toe een orange shirtje aan maar niet spefifiek vandaag of voor het wk. wij houden niet zo van die poppenkast.

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    beetje onscherpe foto, maar de strekking is duidelijk he... Minivoetbalpakje (oranje shirt en wit voetbalbroekje) en natuurlijk zijn (eigen) oranje haar niet te vergeten ;)

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    #45 Daan78, 14 jun 2010
    Laatst bewerkt: 14 jun 2010
    Mijn dochter heeft een boxpakje van de H&M. Het hing op de jongensafdeling, maar ik vond em zo schattig (en deed me denken aan het eerste pakje wat ik voor haar kocht :)). Zal even een foto maken.

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Up!!!!

(nog een uur)

7. MvN

MvN Niet meer actief

Noelle is er al klaar voor hoor! Mama ook hhahaha, moet het dit jaar alleen kijken :( agh kan niemand mijn vloekparade horen hahaha

En wat kunnen sommige moeders zeuren zeg! kom op, je kind word van 1 dag niks dommer.

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    wat leuk allemaal!
    kheb voor mn zoontje alleen n oranje romper hahaha.. maar beetje te fris om zo alleen aan te doen.. dus dan maar onder de kleertjes!

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ah nog een vloekmoeder :) Ergens blij dat mijn man er niet is, want ik vloek niet alleen, ik sla ook om me heen....:$

Maar ja, dochter is wel thuis, dus ik moet een beetje op mijn woorden passen...oeps

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dat oranje shirtje is echt leuk van Jip en Janneke. Ik ga em toch maar kopen.

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heb ook geen foto, moet ik nog gaan maken vandaag :D

Maar Lorenza heeft de hup holland hup speen en een oranje shirt met queen of the match erop.

En manolito heeft het shirtje van de hema aan met orange fan en als we zaterdag spelen krijgt hij het tenuetje aan :D

12. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    voor alle twee de heren een oranje shirt met hun naam erop
    vond ik erg lief en leuk

13. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Roos is er klaar voor!

14. kiddie

kiddie Niet meer actief

Vreselijk dat WK, iedereen uit hun dak, en maar vloeken en vernielen als het mis gaat, enkel om een BAL!! Te zot voor woorden. Ineens word iedereen weer kind.. De mensen fokken elkaar gewoon helemaal op. Voor mij deze week geen chips wcpapier taart en weet ik wat. Letterlijk ALLES heeft een oranje jasje/versiering. Wat een onnozel iets.

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Nou heh...super onnozel...

Net zo onnozol als mensen die ergens reageren...maar niets nuttigs te melden hebben over het onderwerp!

Finn is er dus wel klaar voor! Wij zijn dan ook lekker voetbal aan het kijken!

Hij is gemaakt met mn telefoon dus niet zo duidelijk...

16. kiddie

kiddie Niet meer actief

Er mag toch ook wel iemand reageren die niet van het WK houd?? Ik vind het sneu voor die kids, ze beseffen het niet eens

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Idd heeeeeeeeeeel erg raar. Ik zou m'n kind uit principe lekker de middag thuis houden dan geloof ik.
    Ben dus ook niet zo'n voetbalfan, en prima als anderen kijken en leuke dingen daaromtrent doen met hun kids, maar dat het op school verplicht wordt, vind ik echt te bizar voor woorden!
    En dan maar klagen dat kids in groep 8, als ze overgaan naar de middelbare school, steeds slechter zijn in rekenen en taal...

Thirza is trouwens altijd klaar voor oranje, met d'r oranje krullen, maar die ligt heerlijk te slapen al de hele middag :) Goedzo, meissie! Veel betere tijdsbesteding! ;) :D

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik snap het wel hoor... als je dan zo graag voetbal wilt kijken, neem je toch vrij? Daar ga je je toch niet ziek om melden? Dan werk je in de hand dat mensen die niet zo van het voetbal zijn, er een ware hekel aan gaan krijgen...
    Je ziek melden op werk, verplicht in oranje naar school of kdv... kom op zeg! Dat je het organiseert is prima, maar we hoeven toch niet allemaal rete-enthousiast over voetbal te zijn?

Nou moet ik zeggen dat een deel van mijn weerzin 'm zit in het feit dat mijn verjaardag dus altijd midden in het WK/EK valt en er dus serieus mensen zijn (geweest) die dan niet op mijn verjaardag kwamen, als Nederland speelde. Nou, ik wist dus heel snel wie mijn echte vrienden waren...!

Maar goed, ontopic: iedereen veel plezier vanmiddag nog (te horen aan het gejuich bij de buren is er zeker 2 maal gescoord door Nederland), en zaterdag :)

19. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Juichen voor oranje.....

Femke had het goed naar d'r zin in haar voetbal-tenue

Bekijk bijlage 78667

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik moet eerlijk zeggen, dat voetbal me gestolen kan worden. Maar...als Nederland speelt kijk ik toch graag mee, ben wel een tikkie chauvinistisch he.

Maar ik sluit me aan bij de opmerking dat het van de zotte is als mensen zich gaan ziekmelden om te kunnen kijken. Dat vind ik ook echt niet kunnen! Wees dan een vent/vrouw en neem verlof.

Maar goed..2-0...hoewel..eigenlijk 1-0 wat mij betreft.

Deel Deze Pagina