Waarom zou je t dan doen. Maar bedoel meer die mutsen en zooi. Als je zo je kind groot moet brengen?!
dan kan je wederom de vraag stellen waarom ze het onthouden.... beetje rare reacties, als je er niet van houd of de lol er niet van in kan zien waarom dan reageren
Ja het is natuurlijk een schande om je kind groot te brengen met leuke dingen. Het kan natuurlijk niet dat je kind lol heeft om een beessie of een oranje muts van mama's hoofd afpakt en hem bij zichzelf op wil doen. En kleertjes met kleuren...die zijn helemaal uit den boze! Kinderen mogen ook eigenlijk sowieso maar geen lol hebben...is nergens voor nodig!
nog leuker ik haat voetbal maar ja ze was op slag verliefd op de beesies en ach wat eenromper van 1,50 die ze onder kleding aan kan schaam me diep
Nou meiden, dan plaats ik ook even een foto van mijn prachtige neefje die vandaag precies 3 maandjes oud is. De schoentjes zijn hem nog veels te groot, maar ik ben helemaal verliefd!! Bekijk bijlage 78698
2 jaar geleden op het ek heeft niemand op school het voetbal moeten kijken, omdat het allemaal 's avonds of in het weekend was.. Volgende olypmische spelen zijn in de zomervakantie en ga zo maar door. Dus in een paar jaar tijd missen ze 1,5 uur aan onderwijs vanwege een voetbalwedstrijd. Wat zullen ze daar wel niet aan over houden... Ziek melden vanwege voetbal vind ik wel triest, neem dan een middaje vrij ofzo.
Ik vind het 1,5 uur trouwens best lang voor groep 4...zouden die kids dat echt di 1,5 uur lang boeiend vinden? Maar verder vind ik het wel leuk dat er aandacht aan gegeven wordt...al zou het niet elke wedstrijd moeten zijn. (dat ze elke wedstrijd kijken bedoel ik)
Hier een meisje met een romper aan van mijn eerste wk en daaroverheen een wit shirt met in oranje letters queen of the match
mijn meissie leek net een knulletje met dr oranje truitje en dr wk speen enne is toch leuk voor later om te laten zien . Er meot niet zo zwaar aan getild wotden en ikke hou ook niet van voetbal hoor maar vind de positieve gekte erom heen wel erg leuk NL word een beetje een op dit soort momenten .
geef je helemaal gelijk met deze reactie! Mijn zoon heeft erg veel lol met zijn toeter en zijn WK beesies. En als mijn zoon lol heeft is het absoluut niet zielig! en als iemand zegt wat heb jij een mooi Voetbalshirt aan glunderd hij van oor tot oor en zegt: Mooie Sui aan! Hij heeft dikke lol nu en als NL scoort en Oma gaat uit haar dak heeft hij ook dikke lol en doet oma na Mijn zoon was 3 weken toe het EK was toen had hij een piepklein oranjeshirtje aan maat 56 met de tekst My first EK
SCHAN-DA-LIG dat arme kind! Wat een ontaarde ouders zo je kind in oranje! En op Koninginnedag kan het ook niet, want dat is ook zielig! serieus, dat je niet van voetbal houd prima, dat je niet mee doet aan het oranje prima, maar ga hier nou niet net zitten doen of je een slechte ouder bent als je je kind wel wat oranjes aantrekt! En wij hebben netjes een halve verlofdag opgenomen om samen met onze kleine en wat vrienden gezellig voetbal te kijken!