Nee, ik denk ook niet dat ze daar iets aan over houden behalve dat het signaal wordt afgegeven dat voetbal belangrijker is dan... En zo kan je natuurlijk altijd wel iets verzinnen... (het is tenslotte een spelletje) Ach, ieder z'n ding. Ik vind voetbal best leuk maar school en werk gaan voor. Kijk, hebben we het over de finale.. prima, dan kunnen we verder praten maar dit slaat voor mij nergens op! Oranje verkleden is natuurlijk best leuk. Ik zie hier de meest mooie outfits en kindjes voorbij komen dus daar hoor je me niet over hoor... vind het alleen allemaal erg overdreven. Er stonden door het voetbal vandaag gewoon GEEN files!!! 10-15% van de beroepsbevolking was thuis!!! Bizar
Ik vind voetbal kijken op school ergens wel leuk hoor...Ook al is het niet de finale. Veel wordt er denk ik toch niet meer gedaan het is toch immers bijna zomervakantie?? En het WK is nou ook niet elk jaar toch? Kids snappen imo denk ik echt wel dat voetbal niet belangrijker is dan school hoor...
Hier nog een ontaarde moeder Ik vinnum om op te vreten! En ik durfde er ook nog tijdens de fles een "mijn eerste wk" slabber om te gooien.
Nou nou wat schandalig hahaha. Nee hoor schatjes zijn het allebei!! Oranje en voetbal verbroederd blijkbaar, alleen heb je er altijd mensen bij zitten die het niet leuk vinden oke, maar om dan meteen zo chagerijnig te reageren...
Sjonge jonge, er is iemand die wat minder positief reageert en wat kritische noten plaats (terecht volgens mij, ben het helemaal met Cygnet eens. Kids zitten op school om te leren, niet om voetbal te kijken), en dan is dat gelijk chagrijnig? Kom op zeg!
Nee ik heb het niet over haar hoor!! Maar over iemand die een opmerking over kindjes in oranje plaatste... Dat over school kan ik me wel wat bij voorstellen alleen denk ik er zelf anders over
Daarbij vind ik deze verbroedering gewoon mooi in deze tijden van ellende met de crisis en mensen die hun huis te koop moeten zetten,schulden hebben enz!! Even ons hoofd bij iets anders...
Ja die Ik ben het ook eens met de opmerking over kijken op scholen. Jeetje zeg, het is de finale (nog ) niet. Dan kan ik me het een beetje indenken dat je er een feestmiddag of zo van maakt.
Da's ook leuk Heb er zelf helemaal niks mee, ik verbroeder wel op andere manieren, maar dat anderen hier lol mee hebben is prima. Heb ook niks met m'n kind in oranje steken ofzo, maar als anderen dat leuk vinden, moeten ze dat vooral doen. Maar zoals ik al aangaf: als dan op school de lessen geskipt worden om een poule-wedstrijd te kijken.... heel vreemd! Bij de finale kan ik het me nog wel voorstellen, alhoewel ik ook dan, als mijn kind niks heeft met voetbak, zou zeggen: kom dan maar lekker naar huis. Maar ik verbaas me wel over de manie die sommigen ervan maken, dat je dan dus niet meer mag zeggen dat het raar is dat er op school voetbal wordt gekeken, ipv les geven. Zag gisteren in he jeugdjournaal geloof ik een nederlands meisje die bij de wedstrijd aanwezig was met haar ouders, en die dus ziek is gemeld op school. Echt een heeeeeeeel verkeerd signaal naar je kind! Zij wist te vertellen dat ze de oranjeziekte had en dat haar ouders haar daarom af hebben gemeld op school. Maar goed, daar ging dit topic verder niet over Veel plezier allemaal met voetbal enzo
@rozenmarijke ik snap je hoor!! Ik snap het van beide kanten. Maar vanaf welke groep wordt dat dan gedaan? Een kind van school houden voor voetbal vind ik iets anders, maar wij keken op school ook wel eens gewoon een film ipv rekenen ofzo snap je een beetje wat ik bedoel, helemaal tegen de zomer. Maar goed meningen verschillen maar als je dit niet leuk vindt, is het zo jammer om dan zo imo chago te gaan doen (dus niet cygnet) over kindjes in het oranje! Waarom moet een leuk topic dan zo een reactie hebben?
nah leuke leuke kids ! ! en het kijken op scholen : hier mogen ze kiezen of ze wel of niet kijken en degene die niet kijken mogen iets leuks doen ! jesus zeur niet zo , die 1,5 uur .. moeten we de kerstvieringen/carnaval/vakanties ook maar afschaffen dan haha !
@ rozemarijke... het ging om deze opmerking.... daarvoor werd even gemeld dat het heel sneu is voor de kinderen om oranje aan te hebben niet over dat van school dat vind ik ook de reinste flauwekul om je ervoor ziek te melden of geen les en geen werk
Oja, dergelijke opmerkingen heb ik meer gezien in dit topic geloof ik. Ach ja, je kind krijgt er ook wel echt ene trauma van natuurlijk, om oranje aan te hebben (zolang het niet opgedrongen wordt.... kom op) Maar idd, met dit soort opmerkingen verknal je de leuke sfeer wel...
kleine is vandaag naar de laatste wendag voor kdv maar! in t oranje met wit en spijkerbroek niet te vergeten dr oranje beesie die is toch wel favoriet laten ze daar nu net t thema wk en zomer hebben