@ rozemarijke als ze de kans krijgt wel maar die dinge verharen dus zorg zoveel mogelijk dat ze op t moment met beesie in dr hand dr speen in heeft
Hey dit bericht van mij moest je wel even met een dikke knipoog lezen! Ik vind dat oranje dus tof, en mijn kind liep er ook in! Ik kan hem niet meer wijzigen, maar er hoorde achter het eerste stuk nog een dikke smilie!
Dat was denk ik ook niet voor jou hoor! Verder heb ik weer erruggg mooie kindjes voorbij zien komen! Ben benieuwd naar de outfits van zaterdag! Hahaha!
Sneu? Hoezo sneu? Is het sneu dat ik hun moeder ben? Dat wij toevallig fanatieke sportliefhebbers en dus oranje uitgedoste Holland-aanhang zijn? Schaad ik daarmee mijn kinderen? Ik verniel niks als we niet winnen en ik ga niet toeterend door de straten als we wel winnen. Ik kijk met vrienden fanatiek de wedstrijd en onze kids spelen daaromheen een beetje in de tuin. Zoonlief voetbalt graag en wilde zelf zijn oranje t-shirt en schoenen aan. Geen foto van mijn kids, want ik heb nog geen foto gemaakt, maar dochterlief heeft Hema-romper en oranje haarspeld, zoonlief dus oranje shirt, pet én gympen!
De kleren die mijn kinderen aan hebben zeggen niets over de manier waarop ik mijn kinderen grootbreng. Het enthousiasme (zonder schelden, vloeken en tieren) dat ze van hun ouders zien en de lol die we samen met vrienden maken, dat breng ik ze bij!
Als de werkgevers er nu echt een probleem mee hadden, dan konden ze niet thuis zitten. We doen maar eens in de twee jaar mee aan een groot toernooi, en maar zelden zijn de wedstrijden dan zo op een werkdag. De volgende wedstrijden zijn in het weekend en 's avonds... Ik werk in het onderwijs en vind het helemaal niet vreemd dat mijn leerlingen (16 jaar) het WK willen zien. En op de basisschool? Ach, tis een mooie vorm van sportbewustzijn creëren. Je kunt het ook zo zien: als je geen aandacht aan het WK besteedt, is het misschien net of sport niet belangrijk genoeg is... Enne, als de elfstedentocht dan toch nog eens verreden mag worden, dan hoop ik toch dat de televisies aan mogen op de school. Dat zijn tradities waar je kinderen ook mee groot mag brengen. Ik weet nog, in 1985, dat we een stukje ervan mochten kijken: zooooo indrukwekkend vond ik het! Ieder natuurlijk zijn mening, maar je kunt het gewoon van verschillende kanten bekijken.
Ik ben het wel een klein beetje eens met kiddie hoor! Maar ik koop wel gewoon lekker oranje dingen want mn mannetje volgt ook het voetbal en die vind het wel leuk. Maar beide houden we er niet van om je kindje helemaal oranje te maken. Maar ja smaken verschillen toch. En hoeven we niet gelijk gaan ruzie te maken!
Ik vind het prima om het van de andere kant te bekijken en vind het dus ook prima als mensen het allemaal wel goed vinden. Ik verbaas me er echter wel over.
hoezo verbaas jij je erover Het schoolseizoen is ook bijna ten einde dus ik denk niet dat er nog heel veel vorderingen gemaakt worden Ik zie ze iig hier veel leuke dingen doen soeurtochten enz nou en dat is ook geen rekenen . Zouden de schoolprestaties er onder lijden geef ik je gelijk maar denk echt niet dat die paar uur die ze missen ineens punten zullen schelen op hun raport
Hier ook een fanatieke oranje supporter heb nog geen foto, maar ik vind het zelf leuk om voetbal te kijken en mijn man ook hij komt uit een echte voetbal familie ga altijd kijken met de kleine als mijn man moet voetballen ook al merkt de kleine er niets van nog veel te klein maar zijn oranje romper en en zijn hup holland speen ja dat is natuurlijk een dikke knipoog naar de familie de bal die die dan nog vasthoudt ja papa is keeper en die heeft hem gelijk geleerd vast is vast. dat krijg je dan dan pak je je bal en klemvast gaat vast papa achterna!
Bekijk bijlage 79392 Dit is ons meisje! Papa had luiers gehaald bij de AH en kreeg dit pakje erbij! Over kinderen die voetbal kijken op school, wat is er nou verkeerd aan? Toch harstikke leuk?! En die ene keer daar krijgen ze heus geen achterstand van hoor. Vind het dus puur gezeik!
Nee, dat denk ik ook niet maar dat is ook niet 'the point'... Geeft niet hoor en zal het NOG een keer uitleggen.. het gaat er om dat je een kind de boodschap geeft dat voetbal belangrijker is dan school... En DAT vind ik raar... snappu? De meeste kinderen kunnen trouwen die anderhalf uur vaak nog heel goed gebruiken voor rekenen en taal.... En er zijn voldoende scholen die pas eind juli vakantie hebben... dan noem ik medio juni niet het einde van het schoolseizoen!!!! Als voetbal om 15:00 begint mogen mensen toch ook niet zo maar tijdens werktijd kijken om dat de werkdag grotendeels voorbij is? Joh, dan gooien we toch gewoon de AH, de bank of nog beter de school dicht? Dan kunnen de leraren gewoon lekker thuis of in de kroeg kijken!
Denk je nou echt dat eens in de paar jaar een voetbalwedstrijd kijken de boodschap geeft dat dit belangrijker is dan school? Vind dat je ontzettend overdrijft!
Snap wel wat je bedoeld Cygnet. Het is leuk voor ze dat ze mogen kijken nu...maar als het elke wedstrijd zou zijn zou ik het erg raar vinden! MN man had zelf ook echt het idee dat heel Nederland op slot ging omdat er voetbal was. Toen ik namelijk naar een winkel wilde bellen voor iets zei hij dat ie er vast niet zouden zijn (terwijl ik net uit de stad kwam en er ook mensen waren die er niet eens erg in hadden!) Hij is toevallig met alle wedstrijden van NL vrij (heeft ie toch een voordeel van onregelmatig werken ) Maar dat mensen zich ziekmelden vind ik echt absurd!
Heerlijk al die kids in het oranje en het lijkt de kinderen nog geen zichtbare schade te doen misschien later? Hier ook een zoon die heerlijk in het oranje paradeert als nederland moet spelen en het kdv waar hij op zit en ik op werk kleurt dan helemaal oranje gezellig hoor! Wij juichen met zijn alle voor oranje het wk versterkt sommige banden