Hier is Thijmen in slaap gevallen bij het eten op de eerste dag op vakantie Moet er wel bij zeggen dat hij toen al een tijdje op was, het was lokale tijd 6 uur 's avonds maar als je terugrekent naar Nederlandse tijd was het 3 uur 's nachts. Hij had het de hele tijd vol gehouden om niet te slapen maar hier ging echt het licht uit De raarste plek dat Thijmen in slaap is gevallen vond ik wel toen we terug kwamen van vakantie en hij de hele vliegrit weigerde te slapen (10 uur lang) en 1 minuut voor de daadwerkelijke landing in slaap viel... Erg onhandig met het van boord gaan enzo
Zo heb ik ook nog een kiekje van in het vliegtuig. Meneer had hiervoor een flinke driftbui gehad omdat hij niet bij mij op schoot wou zitten voor het opstijgen, hij moest en zou van mijn schoot maar dat kon echt niet. Ik heb hem toen ook flink tegen moeten houden, die uitbarsting van hem kostte hem zoveel energie dat toen we weer los van de gordel mochten hij naast mij op de lege stoel in slaap viel.. Beau was toen 1,5 jaar en mocht nog niet op een eigen stoel zitten
ja, toen wij 4 hoog woonden zonder lift en de dames altijd zelf naar boven moesten lopen, ze waren toen 2,5 en 4 jaar. De jongste bleef lang weg, ik was al boven maar bleef haar roepen en aanmoedigen om naar boven te komen. Op een gegeven moment geen geklets meer op de trap, ik kijken, lag ze te slapen op de betonnen trap onderaan...
Proest! Ik moet echt lachen om sommige foto's!! Vooral het zoontje van juut vind ik te grappig!! Mijn kids slapen alleen op de bank of in bed, of in het autostoeltje niet echt vreemd dus... Mn zoontje sliep vroeger wel altijd en in een bepaalde favoriete slaaphouding: op zn knieën met zn billen omhoog en zn buik op het matras! Helaas geen foto van op mn laptop...
Mijn zoontje van 5 sliep ook echt overal...heb een foto van hem waar hij slapend op de wc zit..Had hem een keer naar boven gestuurd en toen ik het verdacht stil vond boven kon ik de deur niet open krijgen, hij was tegen de deur in slaap gevallen! Of onder het eten (soep) viel hij met zn neus in de soep .
mijn oudste toevallig afgelopen donderdag. was op het KDV op de grond tegen de muur in slaap gevallen.. ze hebben er een foto van gemaakt..
Ondertussen wel meer dan een jaar geleden denk ik, na een dagje uit.. ze haalde het bed niet meer helemaal.
Wij vonden 's avonds onze dochter in de wasmand. Ze was dus uit haar bed geklommen en verder gaan slapen in de wasmand naast de wasmachine.
Mijn mannetje is een keer in zijn slaapzakje uit zijn ledikant geklommen en heeft een kussen van zijn kamer meegenomen op weg naar onze slaapkamer. Maar hij heeft het net niet gered en is op de drempel in slaap gevallen
haha ! mijn zoon kan ook overal slapen als hij moe is.. op de peuterspeelzaal gewoon met ze hoofd op de tafel of op de bank. stiekem met ze hoofd op een stoel gaan liggen die aan de eettafel staat,zodat hij dus met ze hoofd onder de tafel ligt en wij hem dus niet zouden zien. gevallen op de grond en dan merken dat het wel erg stil is.. ligt dus gewoon te slapen. als we aan het eten zijn,en dan bijna van de stoel afvallen. zullen er vast wel meer zijn,maar kom er even niet op.
haha mijn zoon niet maar ik als klein kind ik viel vaak in slaap in mijn bord met eten of onderweg gewoon op straat haha en mijn moeder mij maar zoeken.... lag ik weer ergens midden op de straat
Er is er hier wel eens eentje onder de tafel in slaap gevallen op de grond. En aan tafel ook wel eens en in het fietsstoeltje.
Meestal zijn mijn kids te alert om zomaar in slaap te vallen. Wel meerdere keren een slapend kind voorop de fiets gehad... wezen zwemmen in een groot meer op 12km fietsen op de terugweg al na 5 minuten in slaap vallen, heb ik dus zegmaar 11,5km met een hoofd in mijn handen gefietst... eh hand . Laatst was de een-na-jongste op de glijbaan in slaap gevallen, vergeten er een foto van te maken.
Toch even gekeken Vond deze nog, ze viel in slaap tijdens het badderen (de jongste) Bekijk bijlage 257576 en de 3e viel ook in slaap, alleen heeft ze hier haar ogen nog open Bekijk bijlage 257577