Hier is het nog lang niet zover, maar ik ben er voor mijn zoontje wel bang voor. Hij kan nog niet eens zelfstandig gaan zitten maar probeert constant om uit de box te klimmen, van de grond op de onderste plank van de tafel te rollen enz. Als deze gaat lopen en staan, staat ons heel wat te wachten. Mijn neefje is trouwens ook zo'n aap. Die is tig keer uit zijn bedje gevallen/ geklommen, over de traphek geklommen en van de trap afgekleutert enz enz. Heeft hier gelukkig niks aan over gehouden.
Uit zijn bedje is hij (nog) niet geklommen. Zal wel gaan gebeuren denk ik. Hij klimt op alles. Afgelopen weekend is hij van de wastafel afgevallen op de plavuizen, terwijl ik ervoor stond. Verschrikkelijk is dat. Het is gelukkig goed afgelopen al heeft mijn moederhart een flinke deuk opgelopen.
Hier ook nog nooit gebeurd...... Je kunt altijd nog een matras/tuinstoelkussen o.i.d. naast het bedje leggen!
Hier ook nog niet gebeurd. Al ga ik het bedje binnenkort wel op de laagste stand zetten. Ze staat nu al een paar weken, ook met slaapzak, en het bedje staat op de middelste stand, ze hangt er mij iets te ver overheen als ze staat. Als ze nog wat verder eroverheen hangt, dan kukelt ze er wel uit.
Ja hier 1 keer gebeurd, nou ja gevallen, hij is er zelf uitgeklommen met slaapzak en al. Alleen het laatste stukje ging niet goed. Maar hij heeft er gelukkig van geleerd