Is jouw man ook zo geweldig?

Discussion in 'De lounge' started by Warboel, Oct 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113
    Even een luchtige tegenhanger van de 'klaag over je man'- topics.

Is jullie man ook zo geweldig? :D

Die van mij namelijk wel! Natuurlijk, er zijn momenten dat ik hem liever aan zijn noten over het balkonrandje laat bungelen. Maar over het algemeen ben ik echt nog altijd tot over mijn oren!

Waarom?

Om te beginnen is hij een geweldige vader voor onze zoon en is soms echt uren bezig met stoeien, tuimelen, rollen, voetballen en al die andere dingen die voor vaders zijn.

Hij werkt echt keihard voor ons gezin.

Hij heeft bilspieren waar je een dubbeltje op kan laten stuiteren (niet onaangenaam :D).

Hij kan geweldig zoenen!

Hij is zorgzaam, lief en niet te beroerd om te helpen in huis als ik even niet kan. Toen ik een miskraam kreeg nam hij de twee dagen daarna vrij (just in case, voor als ik hulp nodig had. Of even wilde slapen bijvoorbeeld).

We hadden net 4 maanden een relatie toen ik zwanger bleek van onze eerste zoon. Nogal een turbulente tijd en ons zoontje overleed uiteindelijk een week na zijn geboorte (27 wk 3 dagen).
    Ik ben nog altijd trots dat wij dit als pril stelletje (en technisch gezien kinderen) door hebben kunnen maken zonder elkaar te verliezen. En het verbaasd mij nog altijd hoe we elkaar hebben kunnen steunen.

En bovenal: Ondanks pieken, dalen, onnodige en onzinnige ruzies. Naast alle gesneuvelde elektronica, servies en de (soms iets te) harde woorden als we kwaad zijn op elkaar. Houd ik onvoorwaardelijk van mijn man!

Dat mag ook wel eens gezegd worden :D.

2. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

Oct 19, 2013
    2,646
    1,529
    113
    OV
    Die van mij ruikt toevallig heel lekker. Naar zo'n dinges dat je je nergens zorgen om hoeft te maken.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
  4. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113

Hahahaha. Nomnomnom.

Krijg je daar je armen wel omheen :D

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,269
    6,800
    113
  6. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113
  7. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,833
    19,168
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Nou, die van mij heeft toevallig (ook) wel een erg lelijk en oud vest, haha. Daar zijn die 8 jaar van dat andere vest niks bij. ;)

Maar buiten dat, is het best een leuk geslaagd exemplaar hoor. We zijn al lang samen. Al vanaf m'n 16e, ik ben al meer dan de helft van mijn leven samen met hem. We zijn dus echt samen naar volwassenheid gegroeid, eigenlijk. Eindexamen, studeren, eerste baan, het huis uit gaan / samenwonen, trouwen, kinderen. Toch wel belangrijke levensfases die we zo samen hebben meegemaakt. Ook wel verdrietige dingen meegemaakt natuurlijk en met name met mijn een moeilijke periode toen ik met wat posttraumatische stress kampte. Maar ook daar zijn we goed doorgekomen samen.

We kennen elkaar daardoor ook echt door en door en kunnen alles met elkaar bespreken. Ik vind ook dat we het als ouders goed doen samen. Hij is gewoon net zo betrokken bij de kinderen als ik. Ik vind dat vanzelfsprekend, maar ik hoor ook wel andere verhalen wat dat betreft.

En natuurlijk is hij voor mij ook heel lief. :) Hij ziet ook echt wanneer hij even wat meer werk van me moet overnemen thuis. We delen die taken in principe al, maar als hij merkt dat ik erg druk ben neemt hij ook gewoon dingen van mij over. (En andersom natuurlijk.) En als hij het een keer niet ziet, kan ik er gewoon om vragen en dan gebeurt het.

8. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
  9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Ja!!! ❤️

10. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,569
    456
    83
    Ja ik vind mijn man ook geweldig. ❤️ Natuurlijk zijn er dingen die beter kunnen, maar ik ben heel blij met hem en zou hem niet willen missen.

11. KimK

KimK Niet meer actief

Ik vind mijn man echt geweldig en kan zo 1-2-3 niet eens een echt slechte eigenschap bedenken. Hij is een fantastische vader en een geweldige echtgenoot. Hij ziet er lekker uit, is grappig, lief, zorgzaam en ik krijg na al die jaren (incl nu al bijna 2 jaar slaapgebrek door de kindjes haha) nog steeds vlinders in mijn buik van hem. Daarnaast verzorgt hij zichzelf tiptop (om de 3 weken naar kapper, elke dag scheren/douchen/schone kleren aan), helpt in het huishouden, heeft min. 1 papadag per week en doet ook nog eens alle "mannen"klussen in huis (vuilnisbak, dingen repareren). Ik houd echt zielsveel van hem en hij ook van mij en ons gezin.... Ik kan nu nog een hele post voltypen waarom hij zo leuk en fantastisch is hahaha maar zal het jullie besparen.

Ik hou gewoon heel veel van hem ❤️

12. minon

minon Niet meer actief

Michelinmannetje 2.0

13. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    Ja mijn man is geweldig, wij hebben samen al veel mee gemaakt en hebben veel obstakels gehad maar hebben elkaar altijd gesteund

Mijn man is een heel lief zorgzaam type, hij houd ervan om mensen te helpen,

Hij werkt onregelmatig ( wondverpleegkundige ) dus vaak kunnen wij vaak overdag als gezin nog leuke dingen doen, hij speelt uren met onze kinderen en ik word dan echt helemaal warm van binnen,

Mijn man doet veel in het huishouden omdat ik chronische Ziek ben en hij liever heeft dat ik bezig ben met de kinderen hij doet de grote dingen en dan hou ik bij zeg maar ;) vaatwasser doet hij want hij meent dat hoe hij het doet praktischer is
    de was doet hij, ik hoef het alleen maar in de kasten te ruimen,

Maar elke dag voel ik nog die verliefde kriebels, nee ik ben niet zo'n verliefde aan niets andere kunnen denkende puber als 8 jaar geleden maar ik voel zeker nog elke dag even die verliefde kriebeltjes

14. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

Jan 2, 2013
    1,276
    10
    38
    Mijn man is echt geweldig en heeft geen enkele slechte eigenschap. Hij is het complete plaatje.

Alleen die man komt alleen in mijn droom voor. Ik ben een gescheiden moeder. :cool:

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja. En super lekker 😍😍

16. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

Jun 15, 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Yep, mijn man is mijn droomman. We zijn echt allebei de helft van een geheel. Hij is mijn held, mijn prins, mijn minnaar, mijn beste vriend en bondgenoot en daarbij de knapste man die ik ken.
    Klinkt misschien een beetje klef, maar kan er niks anders van maken en ik geniet ervan.

17. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home
    yup
    hij is niet lomp en ook niet onhygienisch ;)
    hij werkt fulltime maar helpt waar hij kan en als ie samen met ons zoontje aan het spelen is dan smelt ik

18. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Mijn aanstaande is voor onze zoon en voor mij geweldig.
    Natuurlijk is het niet altijd rozengeur en manenschijn,maar voor ons is hij de wereld en we zijn heel blij met hem!

19. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    Als ik dit lees mis ik mijn man zo

20. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015