als je zwanger bent en met chloor schoonmaakt, dat vind ik persoonlijk wel raar. Daarnaast gebruik ik zelf amper chloor omdat het slecht is voor het milieu en bovendien is het geen goed schoonmaakmiddel maar een ontsmettingsmiddel. Chloor als schoonmaakmiddel | Schoonmaken met bleekmiddel | Bleek
allemaal geïndoctrineerd door de zeep/shampoo/wasmiddelen-reclames en vroegah (1970) werden de moeders ook door het consultatiebureau geleerd dat ze elke dag rond 10.00 hun baby moesten badderen.
Jakkes haha, maar zolang ik er niet uit hoef te drinken... Prima, zoek het uit haha als hij t niet erg vind, best Ik hebruik dan idd wel t zelfde glas, maar wel eerst even uitspoelen! Haha
Lees trouwens dit artikel eens, dat zet alles weer in perspectief 80-Year-Old Iranian Man Hasn't Bathed in 60 Years | Oddity Central - Collecting Oddities
Of deze. Ik hoorde hem vanochtend voorbij komen op het nieuws. Firefighters rescuing filthy 25-stone man forced to wear GAS MASKS - Daily Record 25 Stone is ongeveer 158 kilo.