hier ook een holbewoner tanden poetsen doet hij dan wel weer netjes maar dat is meer omdat hij heel gevoelig tandvlees heeft. drinkt ook rustig een hele tijd uit het zelfde glas, nou succes ermee. Hij spoelt het overigens wel om als er wat anders in gaat. Zelfde bord pakken is toch alleen maar handig, als er brood op gelegen heeft en s middags weer brood opligt wat is het probleem dan? Kijk eet je kwark dan is het minder maar dan nog hij moet het op eten ik niet. kapper is tondeuse erover duurt ook altijd te lang en dat is gewoon weg tijdgebrek want dat irriteert hem mateloos omdat hij dan s ochtends wat aan zijn haar moet doen. wel standaard deo en soms luchtje , douchen ook niet elke dag maar is bij hem ook niet perse nodig, niet altijd fysiek zwaar werk. hij rochelt niet maar dat zou hem ook niets uitmaken en ik moet vaak zeggen trek je shirt eens recht of schat dat kleurt echt niet bij elkaar. Ik gooi oude dingen gewoon weg op een gegeven moment en zorg dan dat er nieuwe vesten/truien liggen .
Brrrr, nee gelukkig niet! Mijne poetst netjes zijn tanden en gaat elke dag onder de douche.. Trekt (wat mij betreft) wat te vaak schone kleren aan, maar liever te vaak dan te weinig dus daar zeg ik lekker niks van.. Mijne is eigenlijk best wel een ijdeltuit.. Lomp qua uitspraken is hij overigens wel
Nee bah. Die van mij ook niet. Doucht dagelijks soms twee keer per dag. Plukt regelmatig zijn wenkbrauwen en neusharen, scheert zich (behalve als hij een baardje wil laten staan haha)en gaat elke 4 weken naar de kapper. Kleding trekt hij wel schoon aan (al moet ik hem wel herinneren dat het weer tijd is om te gaan winkelen voor nieuwe outfits en dan ga ik mee want hij is kleurenblind Tandenpoetsen ook meerdere malen per dag gelukkig en regelmatig naar tandarts en mondhygienist. Rochelen hoor ik hem niet. Nee het klinkt me niet lekker in de oren sorry. Ik zou het ook niet zo aantrekkelijk vinden...
Aszzz hier ook boeren en scheten hoor. Vind het niet zo erg zolang het maar niet spetterd op mijn bord
Mijn man is gelukkig aardig netjes! Zowat iedere dag schone kleding aan, en doucht minimaal om de dag. Scheren wordt ook regelmatig gedaan (i.v.m. baan), en op sommige momenten is hij nog meer ijdel dan dat ik ben. Tandenpoetsen wordt hier alleen soms vergeten na een feestje of zoiets dergelijks. Ook geen gerochel of wat dan ook, en dat is maar goed ook: vreselijk smerig!
Ik zou beginnen met het weggooien van dat vest.. En sorry maar dat vind ik niet zo fris klinken over wat je schrijft over je man, en ik zou er ook op afknappen, hij verslonst zichzelf zo te lezen. En over het rochelen omg grote bah.....dat kan echt niet. Wat betreft het uiterlijk is de mijne wel altijd heel netjes. Op tijd naar de kapper, sikje dagelijks getrimd, elke dag douchen, fris ruiken, schoon ondergoed en kleding. Hij heeft zelfs meer kleding als ik heb hangen. Ook buiten werktijden, als hij naar de supermarkt gaat, staat hij een half uur voor de spiegel.
Ik vind hem idd niet meer zo aantrekkelijk en we sliepen al regelmatig apart wegens zijn gesnurk maar nu om meer redenen niet meer. Wat een nette mannen hebben jullie en ik mezelf maar wijsmaken dat alle mannen zo zijn.
Gadver... Mijn man is heel hygienisch. Elke 3 weken naar kapper, elke dag douchen en scheren, twee keer per dag tandenpoetsen etc. Moet er niet aan denken om met zo'n persoon als jouw man het leven te delen, sorry. Lijkt me heel vies.
Gatver ik ben zo kwaad op hem dat ik hem zojuist heb gebeld en over dit topic heb verteld. Hij mag vanavond ook al jullie reacties lezen !!! Geen vertrouwen hoor dat er daarna verandering komt maar toch...
Nee mijn man is niet lomp en vies... Juist niet. Durf de vergelijking met Beckham P ) wel te maken... lekker.. mannelijk.. maar netjes en mode bewust. Meer dan ik zelfs...
Oh god zo herkenbaar.. Hier loopt hij soms wel een week in dezelfde werkkleding rond(Hij werkt in de land en tuinbouw,bestraten,kraan besturen etc) Naar de kapper is eens in het half jaar ofzo Maar dat komt ook meer vanwege tijdgebrek. Scheren doet hij wel netjes om de dag, Drinken uit dezelfde beker doet hij inderdaad ook,zonde rom te spoelen gewoon wat anders erin gisteravond bijvoorbeeld nog. Chocomelk gedronken daarna Sinaasappelsap in dezelfde beker Modebewust is hij ook totaal niet hij trekt gewoon wat aan ook al zitten er gaten in en ligt de nieuwe kleding nog nieuw te zijn in de kast. Loopt met modderkleding de winkel in om boodschappen te doen en als ik er dan wat van zeg dan krijg ik te horen ''Ik moet geen modeshow lopen of wel''
Ieh ik zou mij hier ook aan ergeren. Nee mijn man verzorgd zichzelf prima. Douched iedere dag, scheert om de dag, iedere dag tandenpoetsen, lekker geurtje en deo op, gel in zijn haar, schone kleren. Soms doet hij 2 dagen met een polo als deze nog schoon is. Het enigste nadeel bij hem is dat hij niet van het opruimen is, dus het kan goed zijn dat zijn voetbaltas een paar dagen stinkend in de gang blijft staan, want inmiddels vertik ik het om het op te ruimen:x. Daardoor staat hij wel eens schimmel van zijn voetbalschoenen af te schrobben. Maar ik herken jouw verhaal wel in mijn schoonvader. Die geeft weinig om zijn uiterlijk, heeft het altijd druk met werken en verzorgd zich daarom niet altijd goed. Denk aan soms niet douchen en tandenpoetsen (hierdoor heeft hij nu een gebit). Mijn schoonmoeder heeft er een hele kluif aan.
Klinkt niet echt fris allemaal. Voor mij zijn dit echt afknappers. Kus je hem als hij zolang niet poetst? En de sex? Zo er niet aan moet denken met zo'n onhygenische man. Mijn man doucht zich dagelijks 2maals en ook tandenpoetsen 2maals. Geurtje, gezichtcreme, bodycreme ( anders heeft hij zo'n droge huid). Dagelijks schone kleding. Elke vrijdag kapper. Houdt zijn nagels/teennagels bij. En dit hoort niet bijzonder te zijn toch? Nou op de wekelijkse kapper na dan. Mijn man houd graag van strakke contouren.
Hij is niet depressief gelukkig. Komt ook gedeeltelijk door tijdsgebrek. Hij helpt me thuis ook veel met de kinderen, vooral nu ivm met mijn zwangerschap. Maar grotendeels komt het doordat lui en vies is. Het ligt ook aan hoe hij is opgevoed. Zijn ouders zijn precies zo!!. Mijn schoonmoeder mag ook echt niet op mijn kids passen bij hen thuis. Dat mens doet maar 2 x per jaar aan schoonmaak brrrrr.
Helaas moet ik die van mij ook regelmatig aansporen om te douchen. Hij stinkt verder gelukkig niet en heeft geen zwaar fysiek werk, maar ik vind het toch goor.
Nee je bent niet de enige met zo'n lompe vent - máár - zo'n vent zou dus gelijk in mijn rijtje ex-partners passen want no way in hell dat ik daarbij samen blijf. Been there, done that. Mijn partner doucht elke dag omdat hij niet tegen deodorant kan (daar zweet hij alleen maar meer van) en als hij fysiek werk heeft geleverd - wat overigens bijna nooit is, haha - doucht hij nog een keer extra. Tanden poetsen hoort hier bij het bedritueel waarbij we allebei in de badkamer staan te mutsen Bij gebrek aan een ander woord. Waar ik wel een hekel aan heb is het vaker aanhouden van sokken dan nodig is. Als je elke dag een schone onderbroek aantrekt, kun je ook wel elke dag andere sokken aantrekken, toch? Ja. NOU DOE DAT DAN! Echt hè?! Die sokken altijd.... Alsof ze lekkerder zitten ofzo nadat je ze de ene dag aan hebt gehad, dat je het nog een dag of zelfs twee wil. Bah
tja, hoeveel last heb je ervan, zijn er dingen die je echt echt niet vindt kunnen? zou proberen dan met hem een afspraak te maken erover. dat rochelen, jakkes dat zou voor mij een no go zijn. maar bv het douchen, dat doen wij ook niet iedere dag. en kleding 2 dagen dragen is ook geen probleem. mn man moet ik ook aansporen om naar de kapper te gaan en soms knip ik hem zelf een beetje bij. mn man is ook al ruim 2 jaar niet bij de tandarts geweest maar tja dat is zijn probleem, hij poets wel zn tanden dat wel gelukkig haha. scheren doet hij alleen bij een afspraak op zn werk of als ik het echt te lang vindt worden, ik houd wel van een ongeschoren gezicht haha. het is maar net waar jouw grens ligt en die zou ik ook goed aangeven. maar vind het niet kunnen dat hij zn tanden niet poetst. bah.