Nee gelukkig niet, mijn man doucht zich elke dag. Elke dag tandenpoetsen en schoon ondergoed/sokken aan. Maar hij is dan ook zeer netjes op zichzelf. Haar netjes en geschoren.
Mijn man is qua verzorging heel hygiënisch. Elke keer als hij na het toilet is geweest uitgebreid handen wassen en zijn lichaam (als het mogelijk is), niet aan haren zitten, elke dag tanden poetsen, nagels kort, hij scheert zichzelf elke dag (ik vind een baardje mooier bij hem staan, aghja). Hij wilt ook altijd schone borden/glazen/kleding etc. Qua huishouden doet hij geen moer maar zelfverzorging is hij zelfs netter dan ik.
Mijn man heb ik in het begin van onze relatie juist soms wel eens moeten vragen of hij het wel normaal vond om ruim 40 min onder die douche te staan.... Ik vind hem soms juist teveel met zijn uiterlijk bezig zijn...staat vaak nog langer voor de spiegel dan ik. Maar eerlijk is eerlijk...dat wel liever dan een man die eerder het tegenovergestelde is. Vooral niet je tanden poetsen vind ik echt niet kunnen... Ook helpt hij behoorlijk mee in het huishouden, erg fijn.
Mijn man vind uiterlijke verzorging zeer belangrijk. Je zal hem nooit in kapotte of niet gestreken kleding zien lopen. Zijn haar is altijd netjes gedaan en door zijn droge huid smeert hij ook een crème
Nee ik herken het niet brrr Mijn man heb ik wel aangeleerdat dat hij moet tandenborstel en elke dag een schone onderbroek. In zijn geboorteland doen ze veel langer met kleding en hebben ze het niet zo met tandenpoetsen, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk...
Hier ook een fijne man die goed voor zichzelf zorgt. Elke dag douchen, nieuw shirt aan. de joggingbroek heeft hij wel een week aan, maar zoveel wordt daar niet in gezweet, die hebben we alleen thuis aan. Verder doet manlief de was, vaatwasser vullen en stofzuigen. Toilet/douche etc al naar gelang wie het er het eerst aan denkt.
Gelukkig niet herkenbaar, ik vind persoonlijke hygiëne heel belangrijk. Heeft je man dat altijd gehad? Of is het iets van de laatste tijd? Praat samen hierover, en geef aan dat je het niet prettig vind.
Getver ik zou daar echt op afknappen, sorry Mijn man is heel hygiënisch. Doucht elke dag, gebruikt deo, poetst 2x soms zelfs 3x per dag zijn tanden en verzorgd zich gewoon goed. Lomp is ie ook niet echt...ja hij laat scheten enzo maar dat is het ook wel... En roggelen is voor mij echt een big NO!!! Ik vind dat echt het smerigste van het smerigste. Ik word daar ook echt onpasselijk van
Mijn vriend begint al te jammeren als die 1 dag niet gedoucht heeft, hij voelt zich dan zo vies . Ik moet hem er wel iedere dag aan herinneren zijn tanden te poetsen. lompheid tsja meneer laat ronduit scheten en boeren en lacht er dan ook nog om. En helemaal als ik dan zegt dat het een smeerlap is dan kan je em opvegen
Oh bah, wat ben ik dan ook vies. De hele dag met mijn thee kopje doen. En ons ontbijt wordt ook voor de lunch gebruikt.
De mijne is ook niet zo. Beide 2 keer per dag tanden poetsen, minimaal 1 tot 2 keer per dag douchen (vinden we gewoon lekker en fris) Altijd schone glazen en borden/bestek. Maar ik houd van hygiëne.
Herken het totaal niet! Het enige lompe is af en toe een scheet of boer, nou dat overleef ik wel! Kleding die vies is blijft nog wel eens slingeren op de slaapkamer maar die gooi ik dan gewoon netjes in de wasmand.
Alev het kan ook zo zijn dat het erger "lijkt" door je zwangerschap. Omdat je zegt dat het nu uit de hand loopt. Misschien is er niets veranderd, maar zie jij het nu wel even anders.. Ik had dat ook dat ik ineens niet kon tegen bepaalde geurtjes, of andere mensen sterker rook dan anders... (hormonen) Zou geen ruzie gaan maken hierom. Jullie zijn volwassenen en partners, leg het even rustig voor aan je partner en zeg dat je je hieraan ergert. Kom samen tot een oplossing, misschien merkt hij niet dat hij zich verslonst door de drukte die hij heeft zoals je eerder schreef. Succes.
Nou... Dit is dus ook de beschrijving van mijn vriend. Behalve dat ie voor zn werk wel nette kleren aan moet. Maar zodra hij thuis is gaat dat uit en het kloffie aan. Als ik datzelfde kloffie niet uit zou wassen af en toe, dan ben ik bang dat hij het rustig een paar weken achtereen zou dragen. Vest van ts is helaas hier ook herkenbaar.. Ik ken hem niet anders (15 jaar) dan dat hij in de winter dat ding draagt (winterjas heeft ie niet, altijd warm)..
Waarom wordt het roggelen toch meteen als asociaal benoemd? Het kan bij iemand ook medisch zijn hoor,zoals bij mij. Ja ik roggel soms,en nee ik ben er niet trots op maar kan er niks aan doen. Als ik onder een warme douche sta komt het los,heb veel problemen met mijn luchtwegen,altijd al gehad. Als ik een avond in de sigarettenrook heb gestaan kan ik de dag en dagen erna helemaal mijn lol op. Ben ik daardoor een vies aso wijf,NEE! Ben toch blij dat mijn aanstaande me neemt zoals ik ben,...met mijn roggeltje zo af en toe.....
Mijn man is erg ijdel Elke maand naar de kapper en gaat elke week wel voor een scheer beurt. Doucht elke dag eb is erg schoon op zichzelf. Ik zou het echt ranzig vinden zo een man en die mag niet eens naast me liggen hahaha
Whaaa wat ranzig Hoop dat je man wat aan de reacties van hier heeft, vind het maar vies klinken. Al zal het in de realiteit wel meevallen, toch? Hormonen enzo?
Toen ik mijn man leerde kennen was hij erg onhygenisch en onverzorgd. Hij is behoorlijk opgeknapt in de loop der jaren maar bepaalde dingen zijn lastig te veranderen. Hij poetst zijn tanden bijna elke dag, maar dus ook soms helaas niet. Zijn gebit is beroerd en pas als ik dreig met dat ik hem niet meer wil zoenen omdat hij zouit zijn mond stinkt gaat hij naar de tandarts die dan meteen weer 4 gaatjes kan vullen. Pfff helaas is hij net zo slordig met het gebit van onze zoon dus ik probeer zo vaak mogelijk zelf zijn tanden te poetsen. Verder is hij gewoon een man, dus vieze grapjes maken, scheten laten etc... maar ach, hij douched in ieder geval wel gewoon elke dag en hij gebruikt meestal ook deo. Zijn kleren zijn schoon engestreken, meestal trek ik in het weekend gewoon zijn dressboy leeg zodat hij zijn werkkleding niet stiekem nog een keer aan kan trekken. Zijn auto is ook echt altijd een zooitje, lege drink en eet verpakkingen, kruimels, zakjes, papiertjes, etc.... wij gaan de zolder verbouwen, dan krijg hij een mancave. Kan ie lekker troep maken zonder dat ik daar last van heb! Ik kijk er echt naar uit want nu is de hele zolder gewoon een grote bende waardoor wassen toch echt gevaarlijk is af en toe. Verder is hij gelukkig erg lief voor me en probeerd hij nu ik veel fysieke klachten heb veel huishoudelijke taken voor me uit handen te nemen. Ook speelt hij erg leuk met zoonlief en de andere buurtkinderen.