Hahaha!!! Inderdaad ook zo iets! Die van mij moet ook altijd "heel nodig", maar eerst wel tijd om de iPad of krantje te zoeken
Niet persé traag, maar heeft maar 1 versnelling (niet de snelste ). Ik daarentegen kan enorm treuzelen, maar ook flink de versnelling erin zetten als het nodig is (hollen of stilstaan zeg maar ) Dat vindt hij dan weer ergerlijk natuurlijk. Dl doet alles op d'r dooie gemakje en kan je met geen mogelijkheid een stap sneller laten zetten, best of both worlds
Nee ik ben de slome in huis. Hij kan in anderhalf uur de hele benedenverdieping schoon krijgen inclusief opruimen, stoffen, zuigen, dweilen, toilet en keuken. Ik kan daar gerust een dag over doen. Ik ben in de ochtend wel sneller met het aankleden en ontbijt verzorgen voor onze dochter. Als hij met dochter naar beneden gaat, gaat ie lekker op de bank zitten en gaat pas na een half uur bedenken dat ze misschien wel een broodje zou lusten haha, vaak zit ze dan ook nog in pyjama. Ik kleed haar altijd gelijk aan, haar in een staartje en smeer een boterham. Binnen het half uur helemaal klaar (allebei). Verder ben ik wel de trage in huis...
Haha oh heerlijk al die herkenbare verhalen. Hier ook altijd nog eerst even poepen,meneer die altijd het laatste klaar is. (krijg nu een paar geirriteerde blikken,want hij hoort getik van mijn toetsenbord en hij weet wat voor topic ik aan het lezen ben )
Och hemel ja... Die van mij is traag. Zeker als het gaat om klussen die af moeten. Hij heeft met zijn vader serieus laatst een hele dag gedaan over een schuifdeur plaatsen. Weer naar de winkel, blijven plakken, terug naar de winkel blijven plakken extra rondje rijden, andere bouwmarkt blijven plakken.. Vandaag boodschappen doen, 2 uur weg! Ik zeg er niks van want hij heeft altijd een "goede" reden pfff. Met dat klussen heb ik laatst wel gezegd als ie nu niet opschiet met wat dingen aanpakken en afmaken dat ik het zelf ga doen. En poepen? Ik vraag altijd na een half uur of ie is doorgespoeld... My god.
Ik heb het hele topic gelezen, leuk om te lezen haha. En dan ben ik blij met mijn kerel, want die is absoluut niet traag. Hij vindt mij traag, omdat ik 5-10 minuten doe over m'n haar en make-up
Haha wat een herkenning Mijn man is ook zo ongelofelijk traag! Ik heb soms echt het idee dat alles in slowmotion gaat. Wel grappig om te lezen dat hij niet de enige is
Dat doet die van mij ook!!! Zo vreselijk irritant. En dan ook niet even snel douchen, nee, half uur douchen, dan nog scheren, tanden poetsen, aankleden. En dan tegelijk op die stomme iPad bezig zijn. Serieus, hij poetst 10 minuten z'n tanden, omdat hij dan een spelletje aan het doen is en wil winnen. Ook heeft hij last van uitstel gedrag. Altijd als ik hem vraag wat te doen, ja straks. En dan vaak nog niet doen he... Grrrr Verder is hij heel lief hoor 😁
Oh herkenbaar! Zoonlief zit nu in een peuter/kleuterfase waarin hij ontzettend treuzelt met alles en er moeten van en door hem zoveel dingen tussendoor gedaan worden (die wij totaal niet belangrijk vinden) en owee als je hem even een handje wil helpen.
Hahaha, ik heb een zelfde exemplaar hier thuis zitten! Ik irriteer me vooral aan het feit dat hij het altijd presteert dat de kinderen en ik op hem moeten wachten!:x
Nee vind hem niet echt traag met dingen doen. Hij vind mij juist traag, al ben ik het daarmee niet eens. Alleen hij doet er altijd zo lang over om van t toilet te komen haha Lijkt net of t zijn "chillplek" is.
Manlief doet alles wel hoor.. Maar ik zit zo vastgebakken in mijn eigen doordeweekse routine, dat alles wat hij doet zo langzaam gaat. Ik pak altijd even flink door voordat bijv de kleine wakker is. en na het ontbijt gelijk mezelf douchen en dan het huis stofzuigen want dan kan de kleine daarna lekker spelen op de grond. In het weekend en op de woensdag loopt het allemaal zo anders. Dan gaat hij ook nog eens lekker uitgebreid douchen en pas dan de de dingen in huis doen. Pff hij vind dan dat ik wat relaxter mag doen hahaha grapjas