ik kan alleen maar netjes en opgeruimd huis zijn als iedereen het netjes bijhoud als ik de moeite heb gedaan om netjes op te ruimen wil ik het graag zo houden want ik weet nou eenmaal word het weer een zooi heb ik de komende dagen/weken totaal geen puf zin om het weer netjes op te ruimen en daar baal ik dus van wrom kan het nou niet gewoon netjes blijven. kijk speelgoed enz dat vind ik geen rommel enz maaar echt het spul zoals afwas meteen in de vaatwasser koelbox van mn vent meteen in de keuken in het hoekie de sleutels netjes op de kast en niet zo van owwww shit waar is die sleutelbos gebleven owww uhhmmm tussen die hoop puin jaaja pffff tja soms is het TE erg hier gelukkig is het wel na een turbo half uurke alles weer aan kant maar wrom kan het niet zo zijn dat dat niet hoeft en dat je niet denkt als dr onverwachts visite komt van pffff schaam de ogen uit mn kop gelukkig niet veel visite hier zelfde als gisteren en vandaag mega bende in de keuken kan niet eens een boterham smeren alleen nu komen dr kiezen door bij mn meisje dus het huis is te klein zodra mama ffkes weg gaat en dan baal ik enorm van de bende hier weer pffffff maar nu is het opgeruimd dus nu ga ik het weer netjes houden hoop ik!!! en daar gaat iedereen nou maar eens aan mee werken hier!!!
Breng ze maar meid! Over het algemeen ben ik opgeruimd en schoon. Maar het is niet steriel, zou ook niet weten hoe dat moet met 2 van die kleine monsters. Wat kunnen die een rommel maken de laatste tijd zeg.
Hier erg netjes en geordend. Eigenlijk altijd... gebeurt wel ooit dat er op tafel een stapeltje post ligt, maar daar blijft het ook bij. Wel hebben we rommellades en kastjes. Die ruim ik 1 keer in de zoveel tijd op als het te rommelig naar mijn zin is. Alles wat achter deurtjes zit heb ik minder moeite mee, dan de dingen die ik (en ieder ander) zie. Zo loop ik de hele dag door onze eetkamerstoelen (op wielen) recht te zetten. Die MOETEN precies goed staan. Hetzelfde geld voor de plantjes op tafel en alle andere dingetjes. Alles moet precies op het goede plekje staan. Voor ik 's avonds naar mijn bed ga, loop ik nog een rondje door het huis om de laatste rommeltjes op te ruimen. Dat ga ik nu dus maar eens doen...
Oh en tegenwoordig speelt de jongste met zijn grote houten treinbaan, die ik dus niet laat staan want dat ziet er rommelig uit. En een grote bak vol met auto's. Dat ziet er ook zo rommelig uit, kan ik me zo aan ergeren. Maar hij speelt er zo leuk mee. Dus regelmatig de hoek in vegen en na het eten alles in de bakken en in de speelgoedkast *hop weg*
Grote bende hier. Af en toe worden we er gek van en dan ruimen we goed op (of als er bezoek komt, hahaha) maar verder ligt de tafel altijd vol en de hoeken van de trap en de hal vol tassen, etc. Elke keer als we opgeruimd hebben, nemen we ons voor om het netjes te houden, maar dat kunnen we al 10 jaar niet
Rommelig maar met een nette inslag. Haha je moet niet naar mijn ramen kijken heb echt een hekel aan ramen lappen. Maar het is op het oog op geruimd en schoon. Morgen toch even de kleren vouwen plus alle kleding van de stoelen cv en zo halen haha. Oogt nu dus wel wat rommelig. Maar wel mijn wc douche uit gebreid schoon gemaakt vandaag dus dat is schoon.
Daar kan ik kort over zijn: Nee. In mijn eigen huis was het altijd zo'n gigantische klerezooi dat ik er echt niemand binnen liet zonder afspraak, maar nu ik samenwoon is het een heel stuk verbeterd. Ik poets, stof en zuig echt niet elke dag, maar het is er wel redelijk netjes, behalve in mijn 'eigen' kamer. Die is nog steeds een bende. Ik zal nooit netjes worden, dat past niet bij me. Ik word bloednerveus van zo'n steriele kamer waar alles op zijn plek ligt. Maar realiseer me inmiddels wel dat opgeruimder in je huis ook opgeruimder in je hoofd betekent..
nee ben best wel een sloddervos. maar ik ga er met enige regelmaat als een wervelwind doorheen en is het weer netjes .....voor 5 minuten als zoonlief wordt losgelaten
Ontzettend netjes. Om nerveus van te worden! Continu met stofdoekjes in de weer, de stofzuiger en de swiffer. Kinderen hebben hun eigen speelkamer en daar mogen ze spelen. In de woonkamer en keuken niet. Ik haat onverwachts bezoek. Wil het liefst dat iedereen zijn schoenen uit doet. Mijn man mag zich absoluut nergens mee bemoeien, ik wil alles zelf doen. De kraamweek vond ik ook best moeilijk. Om dat uit handen te geven. Is echt niet leuk. Maar hier geld ook, een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd.
Hier is het schoon, netjes en opgeruimd voor het oog Zo nu en dan ligt er een stapeltje post. En verdwijnt dan in het rommelkastje. Niemand die het ziet. Elke dag gaat er een stofzuiger en dweil over de vloer en een doekie over de tafels en kasten. Keuken idem. Iedere avond de vaat in ruimen en een schoon keuken blad achter laten. Ik ben alleen echt een drama in de was! Ik was 3 keer in de week, hang het ook netjes op het droogrek, maar dan.... Pleur ik het in een grote mand en wat nodig is strijk ik. Klerenkasten kan ik gewoon niet netjes houden. Trek 10 kleding stukken uit de kast, kijk wat leuk staat en de rest verdwijnt op de strijkplank of grote mand. Gelukkig hebben we een "waskamer" dus ik trek de deur dicht en niemand die het ziet.
Herkenbaar. Ik lag plat en zat me druk te maken over het huishouden. Kraamhulp deed niet zoveel (wel wasjes draaien en de vaat). Het was best een rommeltje (terwijl het voor me bevalling spik en span was) en dat zat me zo dwars. Ik weet nog dat ik de 2e avond krom door het huis liep maar ik moest en zou wat dingen fatsoeneren. Alles lag ook anders, vooral in de keuken. Het was chaos in me hoofd daardoor. Heel vervelend.
Ik ben van mezelf heel netjes en schoon, maar met 3 kinderen en een man die in het huishouden nauwelijks een poot uitsteekt blijft er veel liggen, tot mama het zat is en flink nijdig wordt, de 2 jongsten naar oma brengt en reken maar dat de oudste en manlief zich dan enigzins schuilhouden, rennen dat ze dan doen, Maar dat ik zo erg uit mijn slof schiet, gebeurd niet zo heel vaak, dus meestal is het hier wel rommelig naar mijn smaakt.
Het is hier altijd schoon en ruikt naar Dettol Totdat..... Ik het weekend moet werken en vriend vrij is. Dan kom ik thuis, pisnijdig, en ga weer aan de schoonmaak.
Hier net zo! Ik was ook al een dag na de bevalling bezig met opruimen. Hier ook een kraamhulp die niet zo veel deed, ik ging ook aan de slag als ze weg was.
Ik was echt een sloddervos, maar in de zwangerschap ben ik helemaal omgeslagen, en wil ik echt elke kamer netjes hebben! Elke zaterdag ga ik door het hele huis heen, en de rest van de dagen hou ik het stofzuigen, stoffen (om de dag) en dweilen beneden bij. Heerlijk!! K. heeft een speelgoedkast (Expedit van Ikea) maar ik wil nog 6 manden hebben waar ik het speelgoed in kan doen, zodat het niet in beeld is.. Kan me daar zo aan ergeren. Als hij ergens niet meer mee speelt dan ruim ik het al op.
ja best wel, het is nooit echt een kolerezooi hier ofzo. Ben wel heel erg van dat alles recht moet staan, en symmetrisch etc, als ik een vaas heb aan de ene kant vd tv, moet die ook aan de andere kant enzo.. en net zoveel cm vd tv af als de andere...
Pfff, thuis niet hoor, ligt hier en daar wel iets, mn breiwerk, mn agenda, post, folders enz enz. Kan ik goed tegen. Op het werk kan ik helemaal niet tegen rommel, daar word ik kriebelig van, dus ben ik daar wel altijd aan het ruimen haha!