Zijn jullie ongeduldig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Biccy, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ben jij geduldig?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Nee, hier ook geen geduld, evenals mijn man en kinderen. Ik denk altijd dat ik te laat kom, terwijl dat niet zo is. Dus is het vaak haasten.

2. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    dat kan ik dus ook niet he, ik kreeg een keer een piepschuim clown ding, die je dan met speldjes moest versieren (snap je hem?) Wat een k*t ding zeg, ik heb hem zo het raam uitgemikt.

Ik kan dus ook vreselijk ongeduldig zijn als ik op post wacht, vooral van het zh. Zoals nu, ik verwacht post, maar wanneer? Ik woon niet in NL en hier duurd het echt eeuwen eer je wat hoort en daar kan ik dus ook niet tegen :)

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik ben ontzettend ongeduldig. Ik heb een hekel aan wachten, kan er niet tegen als ik ergens niet voorbij kan. Als ik iets bestel op internet moeten ze het eigenlijk gewoon meteen leveren.

Met mijn dochter heb ik (gelukkig) wat meer geduld, maar nog steeds geen engelengeduld.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee ik ben helemaal niet geduldig

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

In mijn werk ben ik heel geduldig (werk in de zorg) maar thuis enz ben ik heel ongeduldig :):):) Mijn man werkt in de ICT en als mijn laptop het niet goed doet moet het gelijk opgelost worden haha (mijn man zegt weleens als jij bij mij werkte stond je echt op de zwarte lijst wat betreft ongeduldig zijn:D:D)

6. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik krijg eigenlijk steeds meer geduld (al is het maar vaak op mn vingers zitten als ik weer wat zie staan hier waar ik op MOET reageren ahahah) geintje maar vroeger had ik dan meer gereageerd of is dat meer "aardig" hahaha

Ik heb niet zo heel veel geduld maar met mn kinderen echt engelengeduld zelfs bij het CB zeiden ze dat pas nog tegen me waar ik dat vandaan haalde hahaha

7. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    ik heb JA geantwoord!

ik ben een kleuterjuf, dus geduld is daar wel nodig. Toen ik nog stage deed zeiden verschillende juffen me dat 'ze het bewonderswaardig vonden hoe geduldig ik soms reageerde' (daar waar zij al lang lastig zouden zijn geworden. ;))
    Ik kan ook wel goed wachten op dingen... Met als enige uitzonder natuurlijk wachten op een boeleke... :)

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België

dat kan ik ook... ik schilderde zelfs met de hand, allemaal kleine spelpoppetjes van 5 cm groot.. haha ik vond het zalg rustgevend om te doen!:)

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik mis een tussen in optie...

10. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    mooi voorbeeld: ja in ben ongeduldig! ik lees weer verkeerd en lees ben jij ongeduldig en klik op ja :)

11. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    qua geduld ben ik een hysterische berggeit!
    als ik iets bedenk, moet het nu of direct!
    soms tot wanhoop van mijn man aangezien ik zo ineens kan bedenken dat er een kamer behangt moet worden, iets een andere kleur geverfd moet.... scheelt dat ik het allemaal zelf kan maar hij vindt de zooi eromheen niet zo leuk.... of de verassing van het thuiskomen in een "ander" huis..
    terwijl ik in mijn werk (met mensen met verst. beperking met zeer moeilijk verstaanbaar gedrag) engelengeduld heb!
    dan heb ik een hele lange adem maar prive?!

12. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Wat een leuke ondertekst, compleet off topic maar moest het zeggen :D

On topic, ja ik heb een heleboel geduld, maar als het op is, dan is het ook echt op.

13. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik ben zeer ongeduldig

Aan de kassa, in de auto, wachtkamer van de dokter, eigelijk altijd
    Sinds een jaar weet ik dat dat komt door ADHD
    Tijdje lang ritalin gehad en ging erg goed, alleen voelde me mezelf niet meer. Ik ken mezelf niet anders dan druk en ongeduldig.
    Dus nu gestopt..

Moet zeggen dat Giorgio een goede therapie voor mij is. Sinds zijn komst heb ik veel meer leren geduld te hebben (soms wel tot 100 tellen maar goed :D)

Ik ben een heel gejaagd iemand. Als bij mij bijv de bel gaat, sta ik binnen 2 seconde aan de voordeur

En als ik weet dat iemand bijv om 12.00 komt, dan sta ik 11.50 al zenuwachtig rond de lopen van "waar blijft die nou" erg frustrerend af en toe, vooral omdat mijn man de rustheid zelf is en erg sloom haha. Hij moet juist meer peper in z'n reet hebben en ik minder
    Hij doet er bijv gerust 3 minuten over als de bel gaat terwijl ik als een gek opvlieg :p

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik zag jou juist voor me als de rust zelve, weet niet waarom :)

15. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    Ik totaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet!! Mn hoofd maalt ook de hele dag met vanalles! denken denken denken hele gesprekken in mn hoofd hoe ik mensen dingen wil gaan vertellen. Van die gesprekken die er nooit komen hahaha.

Als ik bv mn vriend 2 dagen later vraag als die over iets zou nadenken zegt ie... ik was toch aan het werk?? Nouuuu mijn hoofd is 24/7 in de denkmodus haha

16. Evie10

Evie10 Bekend lid

28 feb 2012
    672
    0
    0
    Nederland
    En dit dus ook :D:D:D
    Alles moet nu en direct! Mn vriend moet ook altijd uren over dingen nadenken en dan alles op een rijtje zetten. Laatst halve huis beneden geverft, niks gegezegt hij was weg en dacht nu moet het snel even hahahaha.
    Hij kwam thuis en keek me aan, hoe heb je dat zo snel gedaan? Wel geschuurd en afgenomen enz enz . Jahoor! (half hahaha) Alles ook alweer opgeruimd. Alles moet zo extreem perfect en zo ben ik zelf totaaaaaaallllll niet!! hup hup hup en klaar :p

17. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Beetje wisselend. Met mn zoontje en kids op mn werk heb ik heel veel geduld, maar al ik moet wachten op familie en vrienden bijv helemaal niet...

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik ben vrij ongeduldig. Is al wel beter als 'vroeger' maar ben het nog steeds.

19. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    dat doe ik ook!
    tot vervelends aan toe....
    als ik weet dat ik een gesprekje met iemand moet hebben, heb ik dat gesprek al 100 x geoefend in mijn hoofd... en alle mogelijke antwoorden wat een ander zou kunnen geven ook al bedacht! :)
    ik ga dus nooit onvoorbereid een gesprek in!
    wordt je soms moe van....

20. silvermist

silvermist Niet meer actief

ik had dit zelf kunnen schrijven :D:)

Deel Deze Pagina