Zijn er meer as mama's die hier last van hebben? Bij mijn eerste dochter kreeg ik echt veel meer energie maar ik ben nu niet vooruit te branden.... Als ik een ochtendje ofzo heb gewerkt, lig ik die middag weer te dutten op de bank... Als ik om drie uur moet beginnen met werken, ben ik ook rond een uur of 12 al doodmoe en lig ik nog ff te dutten voor ik ga werken. Als ik een hele dag werk.... dan lig ik om 19.00 uur ook al weer op de bank te slapen...... En als ik vrij heb? hihi... dan doe ik ook nog een dutje, dus eigenlijk lig ik bijna elke dag wel een dutje te doen...... Heb alleen niet het idee dat ik er nou zo veel meer energie door krijg...... Ik weet niet waar het vandaan komt.... Misschien een ijzer tekort ofzo.. Heb vroeger ook vaak laten controleren bij de huisarts omdat ik toen ook vaak moe was.. maar daar was nooit iets uit gekomen. Ik zal eens aan de vk vragen of ze nog eens mijn ijzer wil controleren, maar ik betwijfel of daar iets uit zal komen....
Ik zou ook wel elke middag een dutje willen doen, maar 's avonds kan ik juist niet slapen..... Hoop dat ik overdag ook wat meer energie krijg.
ik heb het ook nog steeds. maar ik heb een slecht begin van de zwangerschap gehad en daar door ook veel energie verloren. ik had een ijzergehalte van 9 dus prima. zwanger zijn is dus niet niks voor je lichaam
hier ook, ben nu 20 weken zwanger van mijn tweeling, mijn hb was ook goed gewoon lekker aan toe geven werkt bij mij het beste haha
Ik ben ook erg moe, omdat ik niet altijd tijd heb om te dutten lig ik regelmatig om 9 uur a half 10 op bed. Ik ben nu moeier dan in het eerste trimester.
Ik ben ook erg moe, maar moet wel zeggen dat het de ene dag meer is dan de andere, maar het rare is als ik er aan toe geef kan ik niet slapen, dus ga nu gewoon vroeg naar bed en dat werkt wel.
Ik ben gelukkig niet zo moe meer als ik ben geweest. Paar weken geleden kwam ik uit me werk en moest ik meteen liggen, had ik stofgezogen...even liggen. Gaat nu eigenlijk al anderhalve week al goed. Ben alleen s'ochtends soms nog misselijk en moet dan overgeven, maar gelukkig gebeurt dit maar 1 of 2x in de week
Ik heb dat ook gehad. Was altijd maar moe. Ook al had ik niet gewerkt. Nu ik wat verder ben en hele dagen thuis ben voel ik me een stuk beter. Heb veel meer energie enz. Dus wie weet komt het nog!
Ja hoor, ik keek uit naar week 12, week 13, week 14, week 15, week 16... want dan zou ik me echt minder moe gaan voelen. Nou, in geen 36 weken! Bij mij waren mijn bloedwaardes ook goed, dus niks aan te doen. Tja, en dan zit er dus echt niks anders op dan slapen. Ik heb gelukkig een makkelijke werkgever, dus ging meestal op tijd naar huis. En om half zeven lag ik al op een oor. Niet leuk voor je sociale leven, maar ja, het is niet anders. Bij mij is de vermoeidheid gewoon niet afgenomen. Vanochtend even de stad in geweest, en de rest van de dag heb je niks aan me. Gelukkig heb ik geen andere kinderen of honden die verzorgd moeten worden!
Ik ben ook nog steeds erg moe, heb s'middags om drie uur een dip, maar aangezien ik dan op mn werk zit kan ik geen dutje doen. S'avonds lig ik dan ook meestal rond 9 uur a half 10 in mn bedje.. Zou zo graag wat meer energie willen hebben.
Ik ben ook nog steeds bohoorlijk moe, heb niet echt het idee dat het minder wordt... er zijn dagen dat k mezelf bijna niet vooruit kan slepen Tsja, wat doe je eraan Veel slapen helpt bij mij trouwens niet persé beter, daar word ik alleen nog maar suffer van
Ik slaap nu bijna elke middag wel een paar uurtjes! Maar s'nachts wilt hij maar niet slapen en houdt ie me wakker tot een uur of 1.
Hmm volgens mij ben ik de enige die nergens last van heeft ... Ik voel me echt kip lekker ... 3 weken geleden was het heel anders
Erg herkenbaar! Ik werk maar 50% en niet meer in de avonduren, trek het gewoon niet meer. MOe moe moe, eigenlijk wel de hele dag. Merk wel dat je van de hele dag niks doen nog vermoeider wordt dus een beetje wandelen of zo is nooit verkeerd
Ik merk inderdaad ook dat ik 's avonds best moe ben. Overdag gaat het aardig goed, helemaal als ik werk (ik werk 3 dagen in de week) dan heb ik genoeg afleiding denk ik. Maar als ik dan thuis kom, en mijn dochtertje van 15 maanden ligt op bed, dan kan ik eigenlijk ook wel meteen naar bed . Dus ja, erg herkenbaar! Mijn ijzerwaarde was met 12 weken ook iets van 8, dus daar ligt het niet aan!
wauw wat een hoop herkenning! dit had ik niet verwacht hoor omdat ze altijd zeggen dat je je in het tweede trimester op je best voelt.... hihi... dat gaat dus blijkbaar niet voor iedereen op!
Ik werk ook maar voor 50 % .. ben kapot MOE..! Ik kan me haast niet indenken dat ik het ooit nog haal tot 17.00 smiddags werken. Maar ik moet het nu wel weer gaan opbouwen om langer te werken :S.. Hoop dat ik me snel beter voel.. Succes iedereen
Zoooo herkenbaar! Ook ik keek uit naar de weken na 3 maanden. Dan zou ik me vast ook weer lekker fit gaan voelen, maar helaas... Sommige dagen gaat het goed en hou ik het vol tot wel 10 uur! Maar de volgende dag kan weer een drama zijn en sleep ik mezelf voort tot het 9 uur is. Helaas op werk ook geen mogelijkheden om het even rustig aan te doen, en dat is weleens frustrerend. Op die vermoeide dagen ben ik ook zoooo emotioneel.