Ja hoor, ik heb dat ook ben nu ook nog steeds erg moe. Vooral vroege diensten dan heb ik helemaal geen fut meer als ik 's middags en 's avonds thuis ben.
Ik heb hetzelfde probleem en mijn ijzer is ook niet echt heel erg laag (deze week 7.1, krijg een ijzerkuur omdat ik zo moe ben en bekend ben (ook buiten zwangerschap) met direct erge klachten bij beetje te laag... Maar dat kan te maken hebben met je serum-ijzer en daar moet je speciaal even voor laten prikken. Ook dat is met een normaal ijzerkuurtje goed te verhelpen, maar zie je dus niet als je gewoon bij HA of VK even gaat prikken op de ijzer... Bij mij zit dat in de familie, dus voor mij altijd reden om bij beetje lage ijzer gewoon maar een kuurtje er tegenaan te gooien, omdat ik daar dan ook altijd zo van opknap...
Ik ben ook nog steeds erg moe, tijdens het werk weinig last van (ik werk nog steeds 40 uur) maar als ik thuis kom val ik vrijwel meteen in slaap op de bank en gisteren heb ik tot 24.00 uur doorgeslapen (op de bank). niet zo gezellig voor mijn man dus maar ik ben gewoon zooo moe! Mijn ijzergehalte is verder ook gewoon goed dus daar ligt het niet aan. Hoop dat de weken van meer energie er gauw aankomen!