ik win werkelijk NOOIT iets, doe altijd mee, maar win nooit iets, hier nog meer meiden die ook NOOOOOOOOOOOIT winnen of ben ik zo'n pechvogel
En vaak kiezen ze mensen die heel veel gedeeld en gereageerd hebben.. Zijn nog maar weinig bedrijven die eerlijk loten! Daar heb ik een hekel aan daarom doe ik wel eerlijk loten bij mijn acties!
Ik win weleens wat.. bij de altijd-prijs-acties Ach ongelukkig in het spel, gelukkig in de liefde zeggen ze weleens. Alleen mag dat laatste dan ook weleens gebeuren hihi.
Tegenwoordig ook niets meer, in het begin wel heel veel, maar nu zijn er te veel mensen die mee doen.
Ik win eigenlijk ook nooit, maar ik heb wel hier de winactie eens gewonnen volgens mij is het op facebook ook niet altijd even eerlijk hoor.
Nooit Ze zeggen altijd ben gelukkig in de liefde... Maar dat is ook niet eens het geval... Een echte pechvogel dus
Volgens mij moet je echt geluk hebben. Vriendin van mij wint echt megaveel en ik ook bijna nooit wat. Ik heb 1 keer in mijn leven iets gewonnen.
Ik win ook nooit wat! Één keer meegedaan met een like en deel actie van FB, was van een nieuwe site, waren maar een paar likes en ik was de enige die gedeeld had. Hebben ze na een paar dagen de "formule" van de wedstrijd veranderd, moest je gewoon hun pagina liken ofzo...vond het helemaal niet eerlijk!
ik win bijna nooit, laatst wel een bon gewonnen van een winkel maar ik kreeg maar 10 euro korting bij 50 euro, dus niet echt een prijs.
Ik win ook nooit wat. Laatst irriteerde ik me groen en geel over een actie waarbij iedereen zijn 'zielige' verhaal ging ophangen. De een nog triester als de ander...
Ik heb echt nog nooit iets gewonnen, nergens bij! Volgens mij zou ik zelfs niets winnen bij de altijd-prijs-acties haha