Zijn jullie ook van die emo's??

Discussie in 'De lounge' gestart door Evie10, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hier dus ook!
    En toen de hormonen erbij van de IUI en IVF, toen was t hek van de dam....
    En helaas is t nooit meer over gegaan.
    Kan al huilen bij een tekenfilm bij wijze van spreken.....

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Gelukkig heb ik een man die net zo emo is als mij...

En we hebben gister dus ook samen een traantje weggepinkt bij Bones. En zo kan ik nog wel even verder gaan whahahaha.

Ben altijd al zo geweest maar sinds de geboorte van mn zoontje is t nog erger.

3. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik heb het niet dat de tranen echt over mijn wangen rollen.
    Maar kan wel dat verdriet echt voelen en dan scheelt het niet veel of ik dus echt ga huilen. Maar ik probeer het eigenlijk meestal wel in te houden.
    Ik kan dat ook bij vervelende nieuwsberichten hebben.
    Zoals dat busongeluk pas met die kinderen, dat ze herdenken en dan hoor ik die muziek en dan is het echt slikken hoor. Vind het zo erg!!

Maar je hebt ook dat programma over de streep. Nou dan jank ik ook echt de ogen uit m'n kop hoor!

Gelukkig is mijn man ook wel een beetje emotioneel, bij nieuwsberichten zegt hij dan ook wel eens van pff zit hier bijna te huilen zo erg vind ik het.

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou inderdaad! Daar rollen nou echt de tranen van over m'n wangen!

5. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ja na de geboorte, daarvoor niet

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jup, altijd al gehad, 1 moment in mijn leven was ik bikkelhard en kon ik amper een traan laten.. en dan was tijdens de mmm.. heel apart.. maar ik weet niet.. ik wilde niet zielig zijn ofzo?

7. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik ben geen emo, eerder tegenovergesteld. Hoewel ik moet zeggen dat toen het nieuws van robert m naar buiten kwam ik bewust niet gekeken heb de eerste dagen, maar dat kwam door de kwaadheid die in me zit omdat ik nare ervaringen heb opgedaan in mijn jeugd.

Maar huilen niet, mijn man wel trouwens, vind ik altijd wel grappig:)

8. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik ben ook zo´n ui......
    pas sinds de geboorte eigenlijk, vreselijk! liedjes, films, nieuws, van alles.

dacht eerst nog:heeft ff tijd nodig, gaat wel weer over.....niet dus.....

9. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Oh shit... T gaat dus niet over :( haha nu kan ik wel janken :D

Echt erg wordt gewoon uitgelachen hier, kijk maar niet meer naar grey.'s of desperate housewives.. Is tegenwoordig altijd huilen geblazen.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Yep, sinds ik mama ben.
    Zo'n 4 jaar alweer dus. :D

11. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Sinds Tim er is huil ik ook sneller, maar deze zwangerschap, jeetje wat een jankerd ben ik zeg! heb de afgelopen maanden zowel Hachiko als The curious case van Benjamin Button gezien. Serieus, ik ben er daaaagen niet goed van geweest. Iedere keer wanneer ik er weer aan dacht of erover vertelde, moest ik bijna weer janken :)

12. susy26

susy26 Niet meer actief

ja hoor, altijd al wel gehad..leef me altijd zo in in een film of serie of wat dan ook...

13. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Yup ook hier iemand die erg snel emo is, vooral vanaf het moment dat ik zwanger was en na de geboorte van L. en het is nooit meer minder geworden.
    Maandje geleden was ik in Disneyland, stond te kijken naar de parade met dochterlief in de drager die vol enthousiasme naar alle figuren aan het wijzen was. Ik heb het niet droog gehouden, vond het zo bijzonder om daar te staan met haar en te zien hoe zij ervan genoot.

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier ook lekker emo.. Van mams mee gekregen hihi..

Wordt nog wat als ik zwanger mag zijn.. Dat wordt 9 maanden huilen denk ik :D

Ligt wel btje aan hoe ik in mn vel zit, ene x kan ik t beter tegenhouden dan andere x.. Ergste was mn eigen trouwdag haha, nog nooit zoveel afgejankt.. Gelukkig wel v blijdschap :p

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Pff op dit moment is het echt erg bij mij. De oma van me man is overleden een hele lieve vrouw. Ik weet dat het voor haar beter is, maar als me oudste er over begint schiet ik weer helemaal vol. Ook als ie met een prachtige tekening komt die mee haar kist in gaat pffff dan heb ik het even niet meer.

Maar sommige nummers kan ik ook ineens van huilen of iets zieligs op tv. Daar heb ik al last van sinds ik kinderen heb haha....

16. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ojah nog zo een momentje :) ik was toen iets van 30 weken zwanger en ik ging de film PS i love you kijken...normaal zou ik al janken maar ik heb zowat van begin tot eind zitten janken....me vriend kwam thuis van de voetbal en zegt...wat doe jij nou?? ik begin weer heel hard te janken oooohhh het was zo zielige filmmmm

17. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik kan ook janken om van alles zo vervelend! Als mijn dochter iuets schattigs doet. Bijv dansen op straat dan sta ik er half naast te janken heel vervelend!

Deel Deze Pagina