Hallo allemaal! mijn lieve Damian die is op zoek naar een leuk vriendje of vriendinnetje om leuk mee te kunnen spelen. Op het CB vindt hij het altijd heel leuk om andere babytjes te zien en dan naar elkaar toe te rollen, te kijken, brabbelen, gewoon leuk contact tussen kleintjes. In mijn omgeving ken ik eigenlijk niemand met een babytje in zijn leeftijd en dat vind ik heel erg jammer. Zijn er dus meiden in de buurt van arnhem die het leuk vinden om eens af te spreken? Groetjes! Merijn
hey meid ik woon zelf in nijmegen dus niet erg ver van arnhem en mijn dochtertje is volgende week 2 dus was ouder als die van jou . liefst gina
Wat grappig! Misschien kunnen we dan een keertje met z'n drietjes afspreken! 3 aug. mama's bij elkaar in de buurt @ Duha, ik had je privebericht gezien, zal straks even reageren
Haii Delilah, Happy en Majel! Wat ontzettend leuk dat onze kindjes even oud zijn en dat we ook nog zo dicht bij elkaar wonen. Zelf kom ik uit Huissen. Als jullie me via een pb'tje jullie mailadres sturen dan kunnen we iets afspreken. Groetjes en een knuffel van damian, Merijn