Pff hier ook hoor! Soms dan ben ik een paar uurtjes wakker en voel ik me alsof ik er een hele dag op heb zitten! En idd... hoe doe je dat met werken!? Heb me nu ondertussen al 2x een ochtend ziek gemeld... Hoop ook dat het wel snel over gaat aangezien ik vrijdag op vakantie ga... word nog leuk
Bedant weer voor alle nieuwe reacties. Ik ben net weer wakker Ga inderdaad gewoon maar vroeg naar bed toe. Qua werk maak ik me enigzins zorgen, ik sta op een groep met dementerende bejaarden, van 10 tot 7. Dat betekend heel veel heen en weer geloop, koffie en thee inschenken, eten opdienen enz. Maja moeten maar kijken hoe het loopt hoor. T is wel lastig dat verder niemand het nog weet, dat wil ik ook helemaal niet. Behalve onze ouders dan.
heel erg herkenbaar!!! ben nu 11 weken maar mega moe...voel me soms echt een luie donder maar als ik lig ben ik weg hopelijk word ik binnenkort weer wat fitter
Moe? Hier ook zo 1 die doodmoe is.. Als ik thuis kom van werk, wil ik ook het liefst meteen m'n bed in kruipen. Ik vind het ook zo heerlijk om lekker te slapen. Ik lig de laatste weken tussen 21.30 en 22.00 in mijn bed terwijl ik vroeger mezelf naar bed moest dwingen toen ik nog om 01.30 wakker was. Ik slaap nu dus ook gemiddeld 10 uur per nacht terwijl dat vroeger een stuk minder was.
Hier nog eentje die heel erg moe is.Mijn vk zei dat dat meestal tussen de 16 en 20 weken minder wordt. We wachten af.
Oh oh dan moet ik nog tien weken. Nou ja ik heb straks toch geen werk meer, dus de drempel om me ziek te melden is toch al wat lager
Héél herkenbaar! In december wisten we nog niet dat ik zwanger was, en het douchen was me al te veel, daarna lag ik alweer in bed, zo moe was ik! Heb me soms echt afgevraagd wat ik had. Ze zeggen dat het na de 3 maand minder word, dit hoop ik echt voor jou! Ikzelf heb de laatste paar weken gehad dat het beter ging, maar ik kan nu alweer merken dat ik meer moe ben. (ben morgen 27 weken zwanger) Nu heb ik ook heel zwaar werk; ik werk in de gehandicaptenzorg, moet veel tillen enz. en ben dan echt kapot soms als ik terugkom van het werk. Ik geef me er nu ook wel meer aan over, in 't begin verzette ik er me elke keer tegen maar nu heb ik zoiets: 'So what, ik ben zwanger! ' en blijf dan wel eens lekker lang in bed liggen!
Heel herkenbaar, ben soms ook intens moe dat je denkt waar komt het vandaan? Vooral de eerste 10 weken, heb het idee dat het iets minder aan het worden is, maar heb nog altijd meer rust en slaap nodig als voorheen. Als ik het druk heb gehad komt dat er ook gegarandeerd uit da dag erna. Maar ben allang blij dat ik niet ziek ben geweest en mijn werk gewoon kan doen. Lekker je rust pakken wanneer je lichaam dit aangeeft, je hebt het nodig!