Zijn jullie ook zo moe.

Discussie in 'De lounge' gestart door Sabrina25, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Pff weet niet wat het is maar sinds vorige week dinsdag ben ik tegen een uurtje of 11 uur sochtends zo moe. Heb wel een paar keer geprobeerd te gaan liggen als ik mijn zoontje smiddags ook op bed legde maar t slapen lukt gewoon niet. Wakker slapen wakker slapen.

Ben maar net onder de zonnebank geweest en ga dit maar regelmatig doen want van die moeheid wordt ik gek. Slik ook weer vitamine pillen.

Hopelijk gaat dit allemaal een beetje werken.

2. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ben je zwanger? Ik wel en ben daarom ontzettend moe! Net of ik hele zware ogen heb...ach ja hoort er bij

3. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Hier hetzelfde...sinds de klok weer achteruit is gegaan. En het weer ineens zo is veranderd...blegh..

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Hier nog iemand die verschrikkelijk moe is. Ben nu ook weer aan de vitaminepillen en er komt weer elke dag groente op tafel :D

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik zei het vandaag nog: ik ben óf zwanger óf ik heb een burnout, zo stikkapot en om alles huilen :(:x
    Laten we hopen op het eerste...

6. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Ik loop juist over van energie!De 24ste moet ik geopereerd worden,en ik wil graag in huis alles opgeruimd hebben.Ben dus na mijn werk druk met onze dochters en als ze in bed liggen duik ik de kasten in.Ben 6 weken uit de running,dus moet helaas wel.

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    t kan door t seizoen komen.... wat misschien helpt is overdag wel blijven bewegen en op tijd een rustpauze nemen. Lekker naar buiten en bewegen buiten, ook al ben je moe. En 's avonds echt op tijd in bed liggen. Ik ehb er ook geregeld last van, en dan helpt bovenstaande het beste. Soms ben ik zo moe dat ik op mijn benen sta te tollen. dan ga ik wel 's middags even liggen/slapen. Al slaap je niet, je rust toch even uit.

Succes!

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier is de energie ver te zieken :(. Komt bij mij echt door het sombere weer.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

soms is de engergie ver te zoeken, maar meestal ga ik dan even een rondje wandelen met mijn zoontje, doordat het koud is buiten ben ik daarna helemaal wakker! verder slik ik wel vitaminepillen en iets voor extra engergie.

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.859
    19.259
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb dit jaar juist voor het eerst geen last van het tijdverschil. Maar dat komt omdat ik al moe was, haha. Maar volgens mij scheelt het wel dat ik nu niet de klok volg, maar het ritme van mijn zoontje. Dan heb je met een uur tijdverschil weinig te maken!

11. Within

Within Niet meer actief

Ik ben eigenlijk altijd wel moe, maar met dit weer is het wel erger.

12. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hier ook veel moe. Maa komt omdat de verkoudheid maar niet weg wil gaan en ik steeds met hoofdpijn en tandpijn rond loop. Kan pas maandag naar de tandarts.

13. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ben gelukkig niet de enige als ik het zo lees.

Nee ik ben niet zwanger. hahahhaha.

Ik ga echt iedere dag naar buiten. Zoiezo omdat ik wil dat mijn zoontje ook iedere dag buitenkomt. Al is het maar een kwartiertje. Als het echt stortregent niet, maar met die kou, gewoon een dikke jas aan, mutsje op wantjes aan en gaan met die banaan.

Doordat ik zo moe ben lig ik de laatste dagen om 21.00 uur al op bed. pffff.

Deel Deze Pagina