Hoi Juffrouwminous, Is het een lange tijd dat je je moe voelt? of voel je je sinds pas zo moe? Misschien een lage weerstand, weinig vitamine D? Misschien helpen extra vitamine supplementen (niet elke lichaam maakt genoeg zelf aan ook al eet je nog gezond). Wat ook een tip is, is Floradix! Deze gebruik ik wel eens wanneer ik me moe voel, vooral na de bevalling deze erg nodig gehad weer (bij de 1e ook). Neem Floradix wel in met jus d'orange zo wordt het beter opgenomen. Mocht dit allemaal niet helpen en ben je nog zo moe? dan zou ik je bloed even laten prikken of je eventueel iets niet te kort komt. Soms is het erg onschuldig en is het gewoon een periode waar naar later het weer beter met je gaat. Misschien heb je wel nog last van een winterdip? Ik hoop dat je wat aan mijn tips heb. Veel sterkte! Hoop dat je je gauw weer fitter voelt. Hier ook erg moe maar dat komt omdat we de pas geboren baby nog veel moeten voeden en s'nachts vaak daarnaast een pittige peuter rond lopen die tot het uiterste gaat. Onze baby heeft een ernstige reflux en moet zeggen, het valt zo zwaar (even klagen). Ik duik nu ook mijn bed in want vannacht moet ik er weer uit. Welterusten en een heel fijn weekend allemaal!
Ja! Maar dit heeft echt met het weer en de werkdruk te maken. Ik zou als ik jou was niet zomaar iets gaan slikken om vervolgens na een tijdje toch maar bloed te laten prikken. Dit kan een vertekend beeld geven. Bloed prikken is zo gepiept.. Als je meteen al je vitamines, infectiewaardes en misschien je schildklierfunctie laat checken hebben ze aan een paar kleine buisjes genoeg en heb je meteen een hele berg informatie!
Ik ben al jaren moe, echt moe. Het begon toen ik mijn eerste kreeg. Bloed geprikt op vanalles laten teste kwam niks, uit vroeg naar bed later naar bed, extra vitamine slikken (ijzer, vit b supradyn) niks hielp arts zei tja je bent een werkende moeder dat is nou eenmaal vermoeiend. Heb t maar gewoon geaccepteerd heb helaas geen advies
Ik ben ook erg moe, slaap 10uur per nacht en soms overdag ook nog een uurtje als ik vrij ben. Aangezien ik ook nog andere klachten heb heb ik bloed laten prikken en blijk vitamine D tekort te hebben. Hopelijk wordt de vermoeidheid minder nu ik vitamine D slik.
Ik ben de laatste maanden ook zo moe. Vaak val ik om half 9 al in slaap op de bank ☺️ Terwijl ik een half jaar geleden nog echt een avond mens was. Soms kan ik zelfs overdag mijn ogen niet meer open houden.
Dit gevoel heb ik ook. Sinds mijn dochter er is voel ik me moe! Baal er echt van! Ik ga super vroeg naar bed, ik eet iedere dag vers fruit en verse groenten, neem een goede multivitamine, neem zo nu en dan een druppel vitamine D, en toch blijf ik moe! En ja ik moet werken, de tijd daarnaast zorg ik voor onze dochter, huishouden etc, maar dat is toch niks bijzonders?? Soms denk ik, ik moet het accepteren en soms denk ik: dit is toch niet normaal! Binnenkort ga ik naar een orthomoleculair arts, kijken of hij iets voor me kan doen. Ts heel vervelend dus, helaas nog geen goede tips..
Ik ben inmiddels nu niet meer zo moe meer... zit te denken of het in verband kan staan met mijn eisprong ??... Dankjewel allemaal voor de reacties