heel vaak plassen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelybaby, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelybaby

lovelybaby Actief lid

30 sep 2008
    115
    0
    0
    verpleeging
    ede
    hoi hoi,

ik moet bijna elk half uur plassen,en ik ben pas 13 weken.....kan dat?
    Het is denk geen blaasontsteking,want heb geen pijn, en plas elke keer best wat uit.toch drink ik niet erg veel...

2. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Komt door de hormonen. Je moet wel gewoon blijven drinken hoor. Zo'n 1,5 liter per dag. Ik had er ook last van in het beging. In het midden van de zwangerschap een stuk minder, en nu kan ik elke 10 minuten wel gaan. Dan moet ik vreselijk nodig en als ik dan zit dan komt er 1 druppel uit.

3. mayke1980

mayke1980 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Je kunt altijd even een testje laten doen bij de huisarts. Door de zwangerschap heb je ook geen pijn bij de blaasontsteking (meestal).
    Voor de zekerheid na laten kijken kan echt nooit kwaad.

Natuurlijk hoort veel plassen ook wel bij de zwangerschap.

Succes, MAyke

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik had het ook hoor, ook rond die tijd al. Maar kan nooit kwaad om voor de zekerheid even wat urine in te leveren bij de huisarts om het na te laten kijken.
    En goed blijven drinken: meer dan normaal nodig is, dus een liter of 2!

5. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    niet om het half uur mn plassen is wel verdubbeld vooral snachts, en indd bij zwangerschap hoeft een blaasontsteking niet pijn te doen

6. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    ik moest wel om het kwartier als ik in beweeging was.
    Als ik rustig zat of lach kon ik het wel een uurtje volhouden.
    Het is nu mider erg.

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Net zo lang op weg en het is al minder. Had het vooral tot week 10 heel erg. Moet er 's nachts nog 1x uit ipv 2x.
    Ik drink er geen slok minder om! Drinken is ook goed voor je.

8. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Ik moest ook elke keer plassen soms leek het wel of mijn blaas supervol zat maar dan kwamen er maar een paar druppeltjes uit dus dacht eerste instantie aan de baby dat zij drukt op de blaas,maar mijn gevoel gaf anders aan en had voor de zekerheid laten testen bij de dokter en daar kwam uit toch een blaasontsteking,heb er nu een kuurtje voor en gaat gelukkig supergoed :D

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou voor de zekerheid even langs de huisarts gaan, blaasontsteking tijdens de zwangerschap kan gevaarlijk zijn als je er te lang mee door loopt.

10. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Plas nu nog veel. En als je het niet vertrouwd gewoon een plasje inleveren bij je huisarts. Heb ik ook al een paar keer gedaan. Had geen blaasontsteking, maar beter voor niets dan dat je wel een blaasontsteking hebt.

Deel Deze Pagina