oke, misschien staat hij verkeerd maar weet echt niet waar hij anders moet staan.. Een vriendin van me probeert zwanger te raken.. nu loopt ze bij de gyn wegens endiometrose.. maandag 29 maart had ze haar ei dus druk aan het klussen geweest.. Nu vroeg ik haar net wanneer ze mag/kan testen.. Volgens de gyn kan ze zaterdag over een week pas testen..dat is bijna 3 weken na haar ei. Ze heeft altijd een cyclus van 28-29 dagen.. Dan zou ze toch a.s. maandag haar NOD moeten hebben? en dus kunnen testen? of zien we dit nu zo krom? Oja, haar ei was ook gewoon rond dag 14 hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is haha.. alvast bedankt..
ja dat dachten wij dus ook.. maar stel nu je hebt een langere cyclus van bijvoorbeeld 40 dagen om even wat te noemen. kun je dan ook 2 weken na je ei testen?
Normaal gesproken heb je 14 dagen na je eisprong je NOD, dus dan zou ze inderdaad maandag kunnen testen.
Ja, de tijd van je cyclus na de eisprong is altijd 14 dagen (tenminste dat is wat ik overal lees op internet, iedere vrouw is natuurlijk anders)
ja want ik heb bijv. pas heel laat mn ei ... en dan is het ook 14 dagen daarna.. ( 14DPO op mn kaartje bijv. kijk maar )
aaah zo.. ze gaat elk geval maandag of dinsdag al testen waarschijnlijk.. ze gaat het morgen elk geval nog wel even navragen voor de zekerheid, want dat betekend dat er grote kans is dat haar gyn verkeerd heeft gelezen of verkeerd inschat.. kan gebeuren natuurlijk maar handig is het niet
update: Gistermiddag een test gedaan (meer om het feit dat ze bang was dat het verkeerd zou gaan..) binnen 5 minuten een streepje.. Best licht, maar goed te zien met het blote oog.. Vanmorgen weer een test gedaan en die gaf negatief aan Waren testen van kruidvat 2v5.. ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat ze vals positief uitslaan dus vind het een beetje vaag.. of ze kijkt natuurlijk verkeerd, die van gistermiddag zag ze ook niet meteen