zijn jullie ook zo onzeker of het wel kan lukken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klein wondertje, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Ik wil nog even klagen ...

Kom ik op mijn hyves....zie ik bij home staan...Gadget voor ons wondertje..pfff ohjeee...weer iemand zwanger.
    Wanneer zijn wij een keer zwanger.
    Maargoed, bijna (nog maar ) 9 maand bezig...uh, en dan te bedenken dat zolang een zwangerschap ook duurt. apart haha.
    Nog meer die hun hart willen luchten?
    Als het deze maand nog niet raak is, ga ik eindelijk toch maar eens die ovulatie testen proberen, nu moeten we wel wat, want als we een jaar bezig zijn geweest, en naar de huisarts willen, moeten we er zelf ook wat aan gedaan hebben he.
    Toch heb ik het gevoel dat ik niet zwanger kan raken, of heeft iedereen dat wel?
    Groetjes layla

2. marloes1

marloes1 Lid

19 mrt 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken jouw gevoel helemaal hoor! Je gaat steeds meer twijfelen of het wel zal lukken. Dat heb ik tenminste. Nu 7 maanden bezig en nog helemaal niets. Ovulatietesten heb ik gebruikt maar dan ben ik er helemaal teveel mee bezig. Hou de goede moed erin hoor meid!

3. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Dankje marloes1, jij ook succes, ook al zo lang aan het wachten.

4. klein wondertje

klein wondertje Actief lid

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    hey meiden,
    nou vanochtend naar de ha geweest hoor. hij vertelde ons dat bijna een jaar lang leek maar nog niet zo lang was. hij is echt een schat dus heeft ons wel een verwijzing meegegeven. wat een opluchting zeg!! hij vertelde wel dat de gynaecoloog wel moeilijk kon gaan doen, omdat we nog geen jaar bezig zijn, maar dat zien we dan wel. ik heb net gelijk gebeld. we krijgen nu een vragenlijst opgestuurd, die moeten we ingevult terug sturen en dan krijgen we een datum om langs te komen!! ik heb gevraagd hoe lang het ongeveer zou duren voor we konden komen en ze zei dat de wachtlijst nu 4 weken was. dus dat valt nog mee!! ik ben blij dat we weer een stapje verder zijn!!! liefs M

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey M,
    Helemaal fijn dat je die verwijsbrief hebt! Wij kregen inderdaad ook zo'n lijst, die kwam heel netjes de volgend dag al. Heb die meteen ingevuld en weer teruggestuurd. Over 2 weken hebben we de afspraak, dat is wel spannend! Als we de eerste afspraak hebben gehad, dan laat ik ook wel weer weten hoe en wat. Ben je alvast een beetje voorbereid!;)
    Deze week zijn er in mijn vrienden/kennissenkring al weer 3 baby's geboren en dat vind ik superleuk, maar wel moeilijk. Ik besefte dat als ik meteen zwanger was geraakt, dat ik dan inmiddels ook een kindje zou hebben. Maar goed, het is vandaag een prachtige dag en ik ben lekker vrij, dus ik ga nu van de zon genieten!!

veel liefs, Eevie

6. klein wondertje

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    hey eevie,
    ja ik zou ik super vinden als je me op de hoogte houdt. hoop ook dat ik die lijst morgen krijg, dan zal ik het ook gelijk invullen ja!!
    hoe lang duurde het bij jou voordat je bericht kreeg voor een afspraak nadat je de lijst had terug gestuurd?? en al die baby's is idd heel leuk en lief alleen zo dubbel allemaal. ik wordt in juli voor de 2e keer tante ook super leuk maar had ook graag samen met mijn zus zwanger geweest! en dan werk ik nog eens in de kinderopvang haha overal baby's en zwangere mama's. moet trouwens wel zeggen dat ik na vanochtend zo,n rust heb in mijn lijf. echt zo'n gevoel van het komt allemaal goed en er wordt aan gewerkt heerlijk is dat!! ik was vandaag ook lekker vrij heb alleen niet van het weer genoten. moest voor school werken want moet morgen mijn concept van mijn scriptie inleveren heeeeeel fijn was dat heel de dag achter m'n laptoppie ;d
    meis fijne avond en we houden elkaar op de hoogte he!?
    liefs Marion

7. klein wondertje

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    hey hey, nou heb mijn vragenlijst ingevult en terug gestuurd! ben benieuwd wanneer ik weer bericht krijg?!!!
    groetjesss

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    na nu 14 rondes en 11 maanden bezig te zijn ken ik jullie gevoel.. !!!

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey Marion,
    Ik had bij die vragenlijst wel zoiets van `Volgens mij ben ik toch wel normaal!`. Zoveel dingen die bij ons eigenlijk normaal zijn, zoals het volgens mij zou moeten zijn. Wij kregen echt binnen een week al weer een brief terug, dus hopelijk voor jullie krijgen jullie ook snel bericht met wanneer de afspraak zal zijn!!

Lovepeet, we zitten in het zelfde schuitje, gelukkig kunnen we hier ons hart een beetje luchten!! Succes!!

Groetjes, Eevie

10. klein wondertje

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    hey eevie,
    nou is hoop het dat we al snel bericht krijgen!! ja en ik heb ook niet echt abnormale dingen op moeten schrijven. ja mijn vriend rookt en drinkt af en toe, maar dat doen zoveel papa's!! ik laat het je weten wanneer ik mag komen. wanneer mag jij precies?

@lovepeet
    ja klote gevoel is het he!
    ben jij ook al naar de dokter gestapt??

meiden fijn weekend, ik ga lekker uit eten zo. geniet nog wel ff van alle andere leuke en lekkere dingen van het leven ;d
    liefs marion.

11. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ja,behoorlijk,
    en ik zit vol zelf verwijt en schuldgevoelens...dat ik ooit me ooit heb laten sterilseren,en dat het weer ongedaan is gemaakt.
    Maarja op het moment van de sterilisatie dacht ik er goed aan te doen...
    Ik denk,dat als ik mij toen niet had laten steriliseren,dat het nu allang gelukt was.

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi Marion,
    Wij mogen over 1,5 week naar het ziekenhuis, dus nog even geduld! Maar dat komt wel goed. Ben nog steeds vrij relaxt. Heb wel t idee dat ik m'n ei afgelopen donderdag ongeveer had, maar zeker weten doe ik t natuurlijk niet! Roken en drinken is natuurlijk niet zo goed, maar er zijn enorm veel mensen straalbezopen zwanger geraakt, dus af en toe een drankje en een sigaretje kan geen kwaad!!

Genieten van de mooie en lekkere dingen doe ik wel. Bijvoorbeeld van de maan die vanavond heel duidelijk te zien is / was!!

Groetjes, Eevie

PS Girl 75; Kan me voorstellen dat dat helemaal moeilijk is!

13. klein wondertje

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    hey eevie,
    sorry van de laate reactie, had niet gezien dat je al gereageerd had. spannend over 1,5 week ik duim voor je. ik heb nog geen reactie gehad zal van de week vast komen. ik zelf rook niet meer ben in januari gestopt. drinken doe ik ook bijna nooit meer want denk iedere keer van stel je voor dat ik nu zwanger ben. als ik dan weer ongi wordt ben ik in staat om een hele fles wijn leeg te drinken haha!! ik heb mijn ei waarschijnlijk met pasen dus dan is het dubbel eieren zoeken ;d wanneer is jou nod, de mijne de 15e zit nu ook bij het topic nod 16 april. als je ook rond die tijd zit is het mis leuk om daar straks ook eens te komen kijken. nou meis fijne dag en spreek je snel weer!!
    liefs marion.

14. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Hoihoi,
    ik ben toen ik gestopt was met de pil 100 dagen niet ongesteld geweest..
    toen werd ik heeel erg onzeker..
    maar toen ineens na 100 dagen werd ik ongesteld (wel heel weinig bloed maar toch ongesteld)
    ik was super blij om ongesteld te worden.. (nooit gedacht dat ik daar blij over zou zijn;))
    maar goed toen na 3 rondes was ik ineens zwanger..
    nog snel vond ik..
    ik weet zeker dat het bij jou goedkomt!!
    helaas gaat het niet bij iedereen even snel.. dat vind ik erg zat!
    maar meid verlies de hoop niet!
    knuf!

15. klein wondertje

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    hey moontje
    thanks voor je super lieve ber!! doet me goed. ik ben gelukkig al een stuk rustiger geworden sinds ik naar de HA geweest ben en op dit forum ben. al die meiden die een beetje het zelfde voelen en waar je lekker tegenaan kan klagen ;d en die je dan soms ook weer advies kan geven! hopelijk kan ik snel bij de gynaecoloog terecht of ben ik gewoon snel zwanger, dan is dat beetje onzekere gevoel ook weg! liefs

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Dat is wel fijn aan dit forum inderdaad; je kunt lekker van je af klagen. De anderen begrijpen toch wel wat je voelt!! Daarnaast is het vrij anoniem, maar toch heb ik wel eens t gevoel dat je sommige meiden een beetje kent.

Marion; Ik weet niet wanneer mijn NOD is... Heel slecht, maar ik ben t zo onregelmatig dat ik dit niet echt uit kan rekenen. ik zit nu in ieder geval op dag 29 geloof ik. Maar het kan ook dag 22 zijn... Dat heb je als je eerst een week half-ongi bent en daarna een week echt... Ik zie het wel verschijnen. Of niet... Hoop ik!!

x

17. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    Ik lees hier heel veel herkenbare gevoelens en gedachten....
    Wij zijn in mei alweer 3 jaar bezig.
    Inmiddels 2 keer een operatie gehad i.v.m. mijn endometriose. Ik had 2 grote cystes in mijn buik zitten die eruit zijn gehaald.
    Het gevoel gaat met pieken en dalen. Op dit moment zit ik weer in een dal.
    We hebben afgelopen week een intake gehad voor IVF en zijn helaas pas in sept. aan de beurt. In juni gaat mijn schoonzusje trouwen en ik ben heel bang dat zij nog voor mij zwanger is. Ik denk dat ik heel erg verdrietig zal zijn... Die gedachten spoken op dit moment erg door mijn hoofd.
    Mijn lichaam laat me in de steek, ik heb toch jaren goed gezorgd voor mijn lichaam... wat heb ik verkeerd gedaan dat het niet lukt????
    He... lekker om het weer eens van me af te schrijven.
    Bedankt!

18. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0

Vooral deze gevoelens herken ik.
    Wens je veel succes verder, en natuurlijk alle anderen ook.
    Over 2 weken, hebben wij intake voor IVF, hopelijk zijn we snel aan de beurt.

XXX

19. klein wondertje

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    @meggytje
    bij mij zijn er ook al zoveel mensen korter als ik bezig en nu al zwanger! zo oneerlijk. maar snap jouw gevoel, helemaal als je tot sept moet wachten. ik vind het wachten na mijn ei al lang! sterkte meid!

even vraagje had jij een voorgevoel dat er bij jullie iets niet goed zat, ik heb dat echt heel erg, ik hoop echt dat ik ongelijk heb en dat het gewoon wat langer duurt bij ons.
    groetjes

20. klein wondertje

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    hey eevie,
    ik hoop het echt voor je dat die ongi gewoon niet komt de komende 9 maanden!!
    groetejs

Deel Deze Pagina