zijn jullie ook zo onzeker of het wel kan lukken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klein wondertje, 17 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hahaha, dat hoop ik!! Lichamen zijn maar rare dingen!!

x

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    @klein wondertje.

Raar maar waar, maar dat gevoel heb ik ook altijd gehad.
    Kon me gewoon nooit voorstellen hoe het is een +++ zwangerschapstest in mijn handen te houden, en kan dat nu nog altijd niet.

Hopelijk is je gevoel verkeerd, en niet zoals bij mij.

3. meggytje

meggytje Actief lid

3 okt 2008
    296
    0
    0
    Meppel
    @klein wondertje: Ik heb nooit heel sterk het gevoel gehad dat er iets mis is mijn mijn lichaam. Tuurlijk spookte het wel eens door mijn hoofd, maar dat gebeurt altijd bij anderen....

4. klein wondertje

klein wondertje Actief lid

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    ik hoop ook echt dat mijn gevoel verkeerd is en dat ik maar snel zwanger mag worden!! natuurlijk hoop ik ook voor jullie dat jullie snel een +++ zwangerschapstest in handen krijgen. ik denk dat we een gat in de lucht springen als het zo mocht zijn!! (fijn een beetje droomen en hopen)
    liefs marion

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey dames,
    Het is al laat op de avond en sta te wachten tot m'n scones klaar zijn. Morgen heb ik een brunch met m'n ouders, dus wilde alvast wat klaar maken. Hoef ik morgen minder te doen!!
    Nog even dan zitten we bij de gyn... Spannend! Als ik er aan denk, dan krijg ik echt n knoop in m'n maag. Bah!! Maar goed, we gaan er maar vanuit dat het goed komt.

Ben erg benieuwd hoe t bij jullie is!
    Slaap lekker en een heel fijn weekend!!

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    AAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!
    Ik heb serieus de zenuwen... Al die rust die ik had door het idee dat we naar de gyn zouden gaan, heeft nu plaats gemaakt voor onzekerheid en zenuwen!!
    Morgen gaan we en al is het de eerste keer dat we naar de afdeling fertiliteit gaan, en al weet ik dat ze waarschijnlijk niet zo veel zullen doen / zeggen, dan nog maak ik me er helemaal druk om. Wat nou als ze iets ziet wat niet goed is... Ik heb nu al knikkende kniën...
    Nou zie ik niet tegen onderzoeken op, maar bloed prikken... Ik ben zo bang van naalden!! Hoop dat dat niet hoeft... Kan ik niet gewoon wat urine inleveren? Dat is wel te doen, toch?!?!?!?!!?

Maar goed, ik kan jullie mooi wel weer op de hoogte houden van de volgende stappen. Op deze manier word je ervaringsdeskundige!!

7. klein wondertje

klein wondertje Actief lid

17 mrt 2010
    100
    0
    0
    hey eevie,
    het komt allemaal goed, als je morgen terug bent denk je vast waar heb ik me allemaal druk om gemaakt.
    en dat bloed prikken ja, ben daar ook altijd bang voor hoor. als het moet kijk je gewoon in de ogen van je lieve vriendje!!
    sterkte morgen.
    liefs

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Even voordat ik ga... Ik ben ongesteld. Ik had echt goede hoop deze maand, maar die is ook weer weg. Wat n timing zeg....

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi,
    Het is al weer even geleden, dus alles is inmiddels al een beetje bezonken.
    We zijn deze week naar de gyn geweest. Daar hebben we een heel vragenvuur beantwoord en daarna kreeg ik het onderzoek. Kennelijk zit er een cyste bij een eierstok, maar die schijnt niet gevaarlijk te zijn (hebben kennelijk heel erg veel vrouwen).
    Daarnaast zag de gyn mogelijk PCO. Ik ben me er op internet niet in gaan verdiepen, op aanraden van de arts. Hij zei dat het bij mij er niet zo erg uit ziet, zoals het bij andere vrouwen kan zijn. Het houdt in dat mijn eitjes niet netjes in de vorm van een parelkettinkje liggen, maar nogal verspreid. Omdat mijn cyclus zo onregelmatig is, kan het dus zijn dat mijn eitje niet op tijd springt en dus van mindere kwaliteit is. Dat maakt de kans om zwanger te raken dus kleiner.

Toevallig werd ik die dag ook ongesteld (gelukkig was er niets te zien tijdens het onderzoek!!), dus inmiddels heb ik al bloed laten prikken, heeft mijn vriend een potje in mogen leveren en hebben we een afspraak voor de volgende echo. Dan wordt er gekeken of er iets rijpt en of dat wel goed gaat. Daarna..... ik weet het niet. Kans is aanwezig dat ik dan hormoonpillen moet gaan slikken om m'n cyclus beter te regelen. En daarna? dat zien we wel.

Ik was die dag erg door elkaar geschud. Je houdt er geen rekening mee dat er ook iets aan de hand kan zijn. Dus dat kwam nogal heftig aan. Maar goed, ik hoop gewoon nog steeds dat het goed komt en dat dit allemaal gaat helpen!

Groetjes, Eevie

Deel Deze Pagina