wie herkend deze symptomen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sakina, Jul 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sakina

sakina Bekend lid

Jul 12, 2008
    527
    0
    0
    klussen voor zwanger te worden:P hehe lol
    asten
    hallo dames

ik heb vanaf mijn eisprong raar gevoel in de buik lichte steekjes af en toe koppijn komt ineens opzetten, verder vaage misselijkheid (af en toe)

sinds een week ongeveer mijn tepelhoven 1 cm groter geworden,
    en tegen de avond valt me nu 2 dagen op aan de linker kant een dikke blauwe ader (smorgen ook wel maar lichter) en soort van spadadertjes op mijn borsten van de tepelhoven richting de tepel.
    savonds echt duidelijk..

verder steekjes nog in mijn buik en net boven het schaambeen voelt hart aan.
    slijm verlies 4 dagen naar ei wittig met soms brokjes erin..

nu iets minder maar nog wel wit verlies..
    vaker plassen dan normaal

en ga dood van de rugpijn kan niks fatsoenlijk doen of ik heb al pijn in me rug..

herkend iemand deze symptomen?

liefs sakina

2. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Ik heb juist dezelfde symptomen als jij!
    Echt waar! Zelfde aan de tepelhoven en ook die blauwe aders, ook wit slijmverlies, vaker plassen, steekjes in mijn buik en heel veel last in mijn onderrug! Das nog het ergste bij mij..
    Als ik iets doe en ga daarna effe in de zetel voelt het echt alsof ik iets misgedaan heb in mijn onderrug, een soort pijn alsof je iets te zwaar hebt getild en je nu iets hebt uitgerokken!
    En ik droom ook vreselijk raar en bijna elke keer ben ik zwanger in mijn droom (kan zijn omdat ik het graag wil)..

Maar ik had mijn NOD normaal gisteren! En heb al twee negatieve testen gehad! :(
    Ben wel nog niet ongi geworden, maar ook nog niet lang gestopt met de pil dus het kan ontpillen zijn!
    Zou dan deze keer wel heftig ontpillen zijn maar tja het kan hé...

3. sakina

sakina Bekend lid

Jul 12, 2008
    527
    0
    0
    asten
    leuk jo dat je het zelfde heb als ik ..
    en nu je zegt dat dromen over dat je zwanger bent dat heb ik ook al een week lang of zo droom ik het...

echt toevallig..
    ik heb ook sterk het gevoel dat ik zwanger ben...
    soms dan heb ik zoiets van zou het, en de andere x denk ik van jaaah cker ik ben zwanger het is zo raar allemaal..
    maar ja ik w8 deze week af en zie wel of ik mijn NOD krijg...
    maar tog altijd fijn om zo te praten en dat andere de zelfde symptomen hebben krijg je tog iets meer ckerheid lijkt mij tog?

liefs sakina..

4. sakina

sakina Bekend lid

Jul 12, 2008
    527
    0
    0
    asten
    NIEMAND MEER?

5. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

ik heb na mijn eisprong ook vage klachten.
    dikke blauwe aders op mijn borsten met kleine spataders ernaast. steken in mijn buik, dan links en dan rechts.
    en vanavond had ik zelfs steken in mijn rechter borst.
    ben net van de pil, dus ik probeer er niet teveel van te verwachten. :(

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,162
    8,143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik dach in december ook aders te zien overal maar er was niets te zien hoor! Zelfs nu ik zwanger ben heb ik dit niet. Je kan het je ook zo indenken dat je het gaat zien he haha. het enige wat ik kan zeggen is: Gooi er na je NOD een test tegenaan, alleen dan weet je het zeker.

7. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik zit er nog over na te denken om er een test tegen aan te gooien, probleem is namelijk ik verliespratisch geen bloed, vanaf gister 4 druppels oude bloed

Voor de rest heb ik nergens last van, ja van de hitte net als alle ander s 17 miljoen mensen in nederland.

8. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik moet ook vaker plassen en heb sinds een paar dagen last van veel wit slijm..

Vorige week plaste ik wel iets raars uit, een rood stipje met een soort witte vlies eromheen. Het was heel ergs klein, heb hier nooit eerder van gehoord.. Wie weet wat dat kan zijn....?

9. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Wat vreemd zeg... Een vriendin van mij heeft dit ook een keer gehad. Was net een balletje zei ze, dat was een hele vroege miskraam.. Wil je niet bangpraten, en als je er geen last van hebt gehad buikpijn of zo dan zal het wel meevallen!

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    het kan ook een innesteling zijn, dan kun je ook iets of wat helder bloed verliezen. het blijft toch afwachten.

11. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ja het was idd net een balletje alleen een heel klein rood stipje en een wit vliesje eromheen.. Ik denk dat het een centimeter was in het geheel..

Verder niet gebloed

Share This Page