Naar aanleiding van het topic Hoe vaak verschoon je je bed ben ik benieuwd hoe vaak je een schone pyjama (of waar je dan ook in slaapt ) aantrekt? Zelf slaap ik in een t shirt en onderbroek en ik trek om de dag (of ik moet hebben liggen zweten ) een schoon shirt aan. Zoon krijgt om de dag a 2 dagen een schone pyjama aan.
Ik heb 2x per week gestemd. Maar ik slaap niet in pyjama, vind ik veel te warm. 's Winters slaap ik in een hemd of nachthemd. Zomers meestal alleen in onderbroek.
Mijn dochters pyjama verschoon ik elke dag. Ik denk dat ze hem,, als ze wat ouder word, wel wat langer aan zal hebben, maar soms knoeit ze nog weleens met haar eten op haar pyjama, en dan issie weer vies. Ikzelf verschoon hem 2x per week. Maar in de nacht heb ik hem meestal niet aan, want vind dat te warm in bed.
Vaker dan dat ik m'n bed verschoon, maar minder dan dat ik m'n flamoes was. Drie keer eerder dan dat ik m'n haren was en gemiddeld vaker dan dat ik m'n theedoek vervang. Wel altijd nadat ik m'n handen gewassen heb, maar niet zo vaak als dat ik m'n handdoek vervang hoor. Uiteraard vervang ik eerder m'n pyjama dan m'n onderbroek
Meestal 1x per week met bef verschonen maar soms ook 3 keer per nacht of elke nacht als ik erg zweet..
Ik slaap niet in pyjama, behalve als ik ergens anders moet blijven slapen. Dan trek ik elke dag of om de dag een nieuwe aan (ligt eraan hoe warm het is).
Nooit ik slaap au naturel Mijn man doet nooit zijn slaapbroek zelf in de was, draagt hem t liefst tot ie afgesleten is en een nieuwe moet kopen. Wel paar keer per schoon shirt, maar die broek moet ik af en toe zelf onderscheppen. Mijn zoon heeft soms dagelijks een schone aan. Want zo gauw als hij ermee beneden is geweest (haren huisdieren) wil ik hem in de was. Beetje smetvrezerig wat dat betreft als zijn pyjama gewoon schoon blijft en hij er niet mee beneden komt, dan ongeveer 2 x per week.
My gosh wat een topics haha. Wanneer komen de topics : Hoe vaak was je je handdoeken? Hoe vaak trek je zuiver ondergoed aan? Hoeveel toiletpapier gebruik je? Hoe vaak doe je zuivere sokken aan? Haha ik vind het hilarisch.
Het ligt er sterk aan. Zomer elke dag. Winter meestal om de dag of om de twee dagen. Tijdens maandelijkse periode dagelijks.
Haha, mooi Het lijkt altijd wel of dit zo'n "als 1 topic over de dam is-volgen er meer"-dingetje is. Iemand leest dat van die dekbedden en raakt geïnspireerd. En dan volgen er allerlei aanverwante topics. Ik durf te wedden dat er voor het middaguur nog een topic is aangemaakt met hoeveel dagen je je BH draagt
ik om de dag en de kids ook. (tenzij hij eerder vies is of het heel warm is) soms doe ik wel mn shirt in de was en mn broek nog niet. zeker nu met mn dikke buik heb ik niet zoveel broeken die nog lekker zitten en aangezien ik geen droger heb is dat niet altijd even handig.