janneke is mijn roepnaam en mijn echte naam is jantje en ik ben er helemaal niet blij mee, maar veranderen of zo zie ik toch ook niet zitten. dus blijft t janneke al zullen mijn kids namen krijgen die niet te veel voor komen. ik werd overigens vaak gepest met mijn janneke.
Esther is net zo'n bekende naam als Linda. Daarom vond ik het altijd jammer. Maar het lijkt wel alsof Esther minder populair wordt, dus misschien word ik nog wel eens origineel met mijn naam Vind het op zich wel een mooie naam. Wel baalde ik altijd dat ik maar 1 naam heb gekregen. Als kind had ik er zelf nog Elisabeth Simone bij bedacht en mijn klasgenootjes dat wijsgemaakt
ik heet laura elisabeth. Ik vind elisabeth niet zo mooi maar het is een vernoeming en het klinkt samen wel mooi. Laura vind ik zelf wel een mooie naam en ben er erg blij mee Ik heb bewust mijn dochter een naam gegeven die je niet vaak hoord. Laura hoor je wel veel, als ik bijv. een inlognaam wil verzinnen zou ik nooit laura kunnen gebruiken maar Danisha wil bijna altijd
Ach nou ja, niet echt. Ik ben katholiek opgevoed en heb dus ook katholieke namen, namelijk Mariette Johanna Maria.
Ik heet Gwendolyne en ben er blij mee. Als mijn broer een meisje was geweest had ik nu Esmeralda geheten, dan vind ik Gwendolyne toch mooier En een jongen Jerôme.. dus ja.. ik ben wel blij zo
mijn naam is Irene Marianne. kan er wel mee door, nietwaar?" (alleen jammer dat mijn schoonmoeder ook Marianne heet) eigenlijk zou ik ook Linda geheten hebben maar omdat dat in die tijd een 'mode' naam was hebben mijn ouders wat anders verzonnen. nu heet mijn zusje zo
Mijn namen zijn: Tosca Johanna Maria. Vroeger vond ik mijn naam vreselijk, werd uitgescholden voor hond, tosti, .... Was dan ook erg onzeker en dan ben je lekker vatbaar. Nu ben ik er wel blij mee, echt anders dan anderen. Is afgeleid van mijn oma: Catherina - Cato - Token - Toos - Tosca
Ik heet Brenda en die naam past volledig bij me en blij ja ach blij met een naam... Het is gewoon zo moet er niet aan denken dat ik Lisette heette Ben wel blij dat ik een meisje ben want als jongen had ik Herman geheten... Sorry maar toen ik dat hoorde zei ik gelijk al tegen mijn moeder ben ik ff blij dat ik een meisje ben
Mijn namen zijn Marlies Maria Anna, ik ben vernoemt naar mijn allerliefste oma dus ik ben erg tevreden. Als ik een jongen was geweest had ik Roy geheten, en daar zou ik ook wel tevreden mee zijn geweest denk ik
Hoe kan dat dan? In je paspoort staat toch je volledige naam van de geboorteakte? Ik heet zelf Didier Anton Maria. Ik ben wel blij met mijn roepnaam (Didier) en de rest... Ach Groetjes, Didier
daniella christina marjorie (1e is apart vanwege a op het eind, 2e is een mix van opa chris en oma anna, en 3e is van mijn engelse oma.) tja ben er wel blij mee, k hou van apart, mijn vriend heet timothy ook apart, maar in de volksmond: Tim en Daan (en dan: is Tim homo dan? als ze mij niet kennen hahahaha)
Ik heet dus Iris en vind het een prima naam. Soms een beetje scherp. Als jongen had ik Joris geheten, dat vind ik wat minder. Als tweede naam hadden ze voor mij Charlotte en dat had dan Lotte geworden, vind ik in mijn geval een beetje een kaknaam en past niet bij me. Mijn zusje heet Sophia en dat vind ik een erg mooie naam, zo had ik mijn dochter wel willen noemen.
ik heb er 5 en een achternaam maakt 6 en nee ben niet echt blij althans vroeger niet nu ben ik er aan gewend soms moet je ergens al je namen voluit schrijven en dan ben ik wel even bezig ik heet eigenlijk adriana anthoina wilhelmina maar ze noemen me diana danielle en sinds ik van de basisschool af ben gewoon diana dus tja wat moet je ermee liefs diaan
Ik heet Marijn en iedereen denkt alijd dat ik een man ben...(via emails etc). Dus echt heel happy ben ik dr niet mee
ik heet Claartje en was er vroeger absoluut niet blij mee. de grapjes waren toch erg snel gemaakt en helaas zijn volwassenen er nog beter in dan kinderen, zelfs nu nog. toch zou ik het vreemd vinden anders te heten.
Ben niet zo heel erg blij met mijn namen. Had liever de "gewone"namen gehad. Ik heet Majella Jaelah. Als ik een jongetje was geweest had ik Jefta geheten.