ik heet esther heb het altijd wel een leuke naam gevonden tot de middelbare school zaten we ineens met 2 esthers in de klas. haha maar ik vind het nog steeds wel een leuke naam trouwens. als ik een jongen was geweest had ik dave geheten vind ik ook een hele leuke naam nu heet mijn broertje zo.
Ik heet dus Niki, ben er erg blij mee, je hoort hem niet zo heel erg vaak... en hij past ook bij mij, ik vind het een beetje gekke, aparte naam en dat past bij mij! Gr. Niki
Ik heet Irma en daar ben ik ook niet altijd blij mee. Om mij heen komt die naam een aantal keer voor. Als ik een jongen was geweest, dan had ik Gerrit geheten, nu heet mijn broertje zo. Dan ben ik achteraf wel blij dat ik een meisje ben.
Ik heet Marjolein, ben er wel blij mee, ik weet niet beter Anders heete ik Joost. Maar toen op school waren er meerdere Marjolein's, had m'n moeder dit eerder geweten, had ze me Jaqueline genoemd.
didier, ( vind je ook overal hé) het zit zo! ik ben geadopteerd, en mijn ouders hebben mij dus anders vernoemd, Amber Watsala Kumari, Maar mijn biologische moeder heeft mij de namen Ranjeewha Vashanti, Kumari, Watshala gegeven
Ik heet Jacqueline, vind er niet zoveel aan want er heel veel Jacqueline's, had liever een aparte naam gehad. Vandaar dus dat mijn dochter een aparte naam heeft Amanthis Marylsa en dat vinden wij dus mooi
Ik heet Nynke en ben er wel tevreden over. Je hoort het niet te vaak en zeker niet op de manier waarop mijn naam word geschreven.
tja doodgewoon Linda vind het niet erg hoor,vroeger dan noemde ze me wel eens linda pinda poep chinees Valt wel op trouwens dat er veel linda's zijn. Mijn vader heeft mij wel een andere naam gegeven waar ik niet zo blij mee ben namelijk mientje niemand nam dat ooit over dus werd alleen door mijn ouders gebruikt maar manlief noemt mij dus ook zo Verder als ik een jongen was(gelukkig voor mijn moeder van niet want mijn vader wilde net zolang doorgaan tot hij een meisje had)zou ik bjorn genoemd zijn. Groetjes jeslin
Hier nog een Linda. En erg tevreden... Ik heb nooit met een andere Linda in de klas gezeten, en ook eigenlijk nooit het gevoel gehad dat er een overdaad aan 'Linda's' was Momenteel ken ik eigenlijk ook niet een andere Linda, terwijl ik toch best een hoop mensen ken via mijn werk enzo. Misschien woon ik wel in een 'Linda-arme' zone
Mijn namen: Miranda, Maria, Eugenie, Mathea... Dus een hele rits... Zijn dan ook mijn doopnamen erbij. Maar ben nooit ontevreden geweest! En als ik een jongen zou zijn geweest had ik de naam Matieu gekregen... Dus ik blij dat ik een meisje ben!
Mijn officiele 'doop'-namen zijn: Elisabeth Wilma, hier ben ik nooit heel erg happy mee geweest. Gelukkig is mijn roepnaam: Elma. Hier ben ik wel erg tevreden mee; je hoort het niet zo gek vaak!
Ik heet Brigitte ( ben er wel blij mee) al hoor ik hem nu niet vaak, want iedereen noemt me Gitje Hmzzz dat is van kleins af aan er in gegoten omdat de kleintjes mijn naam niet uit kunnen spreken en Gitje makkelijker is hahaha.... Mijn zoontje heet Joaquin (spreek je uit als Joakien) veel mensen zie je denken van hmzzz hoe spreken we die naam uit, maar ik heb wel gezegd dat NIEMAND hem dadelijk Joa mag noemen ofzo want zo heet hij namelijk niet!
Als mijn ouders hun eerste keuze hadden gedaan, had ik nu Danielle geheten. En mijn vriend? Zijn ouders wilden hem destijds Daan noemen. Nou vraag ik je! Had wel een apart naambordje geworden op onze deur
Ik heet Iman en zo ben ik genoemd toen ik moslima werd ben er heel blij mee omdat het een mooie betekenis heeft! groetjes Iman
ik het melissa ben en heb er nooit problemen mee gehad. mensen zeggen me nu nog vaak dat ik een mooie naam heb dus ... ben er wel blij mee
Ik heet Bobbie en ben er vroeger wel vaak mee 'gepest'.. Je hoort het niet vaak voor een meisje, maar ben er nu ontzettend blij mee. Mensen vergeten de naam niet snel.. Wel is het nadelig met e-mailen op m'n werk ofzo.. Mensen die me niet kennen zetten dan 'geachte heer' of zoiets neer.. :S