Ik heet Özgül. Op zich ben ik er wel blij mee, je hoort het bijna nooit, ook niet in Turkije. Maar het is alleen zo moeilijk om mijn naam duidelijk te maken in het Nederlands, ik moet het ALTIJD spellen
Ik ben ook tevreden met mijn naam, heet Jacomien. Hoor je ook niet vaak.. Alleen moet vaak wel vertellen dat het met een C is, en niet met een B maar met een M. groetjes!
Ben ook best tevreden met Daphne .. Mijn ouders vonden het leuk om iedereen in het gezin met een D te laten beginnen. Alleen onze initialen zijn anders..
Ik heb m'n naam vroeger altijd vreselijk gevonden. Vooral het voorstellen was nogal eens irritant. Dat ging meestal zo: ~ Ik heet Marie-Lize. Dag Marlies ~ Nee, het is: Marie-Lize Oh, Marie-Louise! ~ Neeeeh, Marie streepje L I Z E Ah, Marieliese! Zucht... Nu boeit het me niet zoveel meer. 8) Oh en m'n doopnaam... eeeeew! Die noem ik niet eens, nooit en aan niemand. Yuck!
Mijn echte naam is Heidy.... en ik vond dat als kind helemaal niks, vooral niet met een broer die Peter heeft...echt waar! Als mensen dan reageerde als ze hoorde dat ik heidy heette met...dan heet je broer zeker peter...en ik dat beaamde schoten ze heel hard in de lach of ze geloofde me niet...maar heus waar mijn broer (1 van de 3) heet echt Peter! Heb er overigens geen trauma van overgehouden hoor hihihihi
Ik heet Damiët en ben daar tevreden mee. Je hoort em niet vaak. Als ik een jongen was geweest, had ik Tamar geheten.
Ik heet judith maria vernoemd naar me 2 oma's ze heette allebei maria. Ik ben best tevreden met me naam je hoort um niet zo heel vaak. Als ik een jongen was heette ik Rob en dat is wel grappig want me vriend heet rob! Groetjes juulsrulez
Rilana , vroeger was ik er niet zo blij mee. bijna niemand onthield hem en moest hem altijd spellen. Nu ben ik er wel blij mee
mijn namen zijn Susanne Fernanda en ben er heel tevreden mee. ze hadden eerst fernaldina maar dat vonden ze zelf toch ook maar niets, gelukkig. afgeleid van beide namen van mijn ouders. als ik een jongen was geweest dan had ik vincent geheten.
thnx! Je hoort hem ook niet vaak - het is een verzinsel van m'n vader - en inmiddels ben ik er ook happy mee.
mijn naam is marline cornelia eigenlijk was het marlina maar m'n vader vond de a niet mooi dus werd het marline k heb geen problemen met mijn naam alleen de eerste keer toen k op mijn zelf ging wonen zei de woning bouw nee dat kan niet die naam bestaat niet euh k sta hier toch en heb al 20 jaar die naam
Ik heette altijd Stienke, op mijn 15e was ik daar flauw van, ik ging naar een andere school en vanaf toen ben ik mijn doopnaam Ester gaan gebruiken en dat is altijd zo gebleven...
Ik heet Simone, ben erg blij met deze naam Mijn doopnamen zijn Anne Aleida vernoemt naar mijn 2 oma's.
Ik heet Joyce,maar ben er ook tevreden mee.Vind de achterliggende gedachten ook erg mooi.Ik ben geboren met de naam Susilowati,maar ben met 3,5 maand geadopteerd en mijn ouders wilde me JOYCE noemen,omdat dat vreugde betekend en ze erg blij met mijn komst waren.
Ik ben zelf ontzettend blij met mijn naam, MURIEL. Zonder puntjes op de e, dat wordt af en toe nog wel eens fout geschreven. Maar je spreekt het gewoon uit als Mu-ri-jel.
Ik vind mijn naam, Josien, wel heel mooi. Ik vind hem wel origineel, want je hoort hem niet zo vaak. Mijn doopnamen zijn Josephina Antonia. Eigenlijk moest het Anthonia zijn, maar mijn vader vergat de 'h' op te geven bij de burgerlijke stand. Daar heeft mijn oma nog nachtmerries van (ik ben naar mijn twee oma's vernoemd). Als ik een jongen was geweest had ik Marco geheten. Ik ben blij dat ik een meisje ben . Was namelijk wel afgezaagd geweest, Marco... omdat het de voornamen van mijn ouders afgekort is. Groetjes, Josien