mwah.....het gaat... maar mijn man heet Jeroen en ik vind de combi Jeroen en Jessica wel weer heel leuk
ik heet angelique.. heel blij mee (alleen niet met het feit dat ik zo heet omdat mijn ouders die serie angelique heel leuk vonden en ik daar naar genoemd ben) met mijn geboortenamen ben ik minder blij ariaantje johanna (vernoemd naar mijn beide oma's)
ooooh ik was dr echt niet blij mee hahahaha ik heet eigenlijk jennemieke ipv mieke je hoort deze naam bijna nergens ik wilde toen ik klein was altijd dingen hebben met mn naam dr op maar ja die waren er dus niet ben wel een keer verast ik zat in de story ofzo te lezen en zag mn naam vet gedrukt staan blijkt de vrouw van jack spijkerman ook jennemieke te heten hahahaha verder heeft mn ma de doop namen ook handig gedaan hendrika maria precies t omgedraaide van mn moeder ach ja t is ook altijd een moeilijke met jezelf voorstellen meestal denken ze dan annemieke of jellemieke nee jennemieke hahahaha veel liefs mieke
mijn namen zijn Debora Catharina en mijn roepnaam is Debbie dat komt van Debora , ben vernoemd naar mijn beide oma's Debora Afgeleid van het Hebreeuws met de betekenis 'bij' ,Honingbij, de vlijtige. en dat klopt wel een beetje hahahaha Catharina : Afgeleid van het Grieks 'kat- haros' wat rein en zuiver betekent. tja
Chantal Andrea Mechtildis, heen hele mond vol Mechtildis hadden mijn ouders wat mij betreft achterwege mogen laten, mar ja: vernoemd naar opa & oma... En Andrea vind ik wel erg mooi, vooral omdat mijn vaderAndre heette en hij oveerleden is toen ik 4 was. Nikki heeft ook Andrea als 2e naam als herinnering aan opa