Super tevreden over het kdv waar mijn zoontje komt. Spelen heel veel buiten. En ja daarna moet alles meteen in de wasmachine. Van de week had hij een zwart met witte broek aangekregen. Maar toen hij thuis kwam was hij donker bruin. Hij heeft het iig goed naar zijn zin. Hij slaapt deze dag altijd vroeg . Hij vraagt elke dag of hij er weer heen gaat.
nee totaal niet en daarom om gestopt bij die gene. nu gaat ze naar oma als ik moet werken en na de zomervakantie gaat ze naar kleuterschool dus opzoek naar naschoolse opvang.
Super tevreden 😁! Opa en oma zijn onze vaste oppas👍. Super flexibel, meegaand , en aan niemand anders zou ik m'n kinderen meer durven toevertrouwden. Maar... Ik weet dat m'n ouders het niet willen horen, toch is t pittig voor ze en gaat de jongste na de vakantie drie ochtenden naar de psz. En soms kijk ik wel een wat een go of Kdv kost. Om m'n ouders te ontlasten. Alleen willen zij niet dat de kinderen ergens anders heen gaan dan naar hen. Over zindelijkheid, dat moet t Kdv ze niet leren, dat moeten ouders zelf doen. Kdv sluit er op aan. Over vies zijn, heerlijk, ik wil het liefste dat ze zoveel mogelijk buiten spelen. Laat maar vies worden! Na t eten douchen en schoon, moe en voldaan hun bedjes in!
Maar zindelijkheidtraining is toch voor de ouders? Ik vind niet dat een kdv daar verantwoordelijk voor is. Ze zijn daar voor de zorg, niet voor de opvoeden.
Eens! Ik werkte op een kdv (en later bso) waar de kids ook naar toe gingen. Ik was over de collegas wisselend tevreden. Nu ben ik gastouder en ben ik tevreden over mijn opvang... Hihi! Voor zover ik weer de vraagouders ook!
Super tevreden! Super lieve leidsters en onze dochter gaat er graag heen... vakantie hoef je niet door te betalen en ik kan van dagen wisselen mits er plek is tegen normale prijs. Je betaald per uur kan ze dus ook 1uur brengen als ik naar de tandarts moet. echt een TOP kdv
Hier erg blij met onze gastouder. Hadden eerst een andere maar het bleek toch dat we hele andere ideeen hadden over wat goed is voor ons kind. Daarbij ook gezeur met het gastouderbureau dus waren er toen helemaal klaar mee. Nu een zeer flexibele en actieve gastouder. Binnen het normale kan en mag alles. Mijn dochter is haar eerste oppaskindje en dus voor haar wel een beetje 'bijzonder'