Sinds een tijdje heb ik instagram ontdekt en ik ben er helemaal verslaafd aan. Erg leuk om mensen met kinderen in dezelfde leeftijd of met dezelfde interesses te volgen en 'beter te leren kennen'. Beter dan alle reclame op Facebook op dit moment, blegh. Maar nu vroeg ik mij af, zitten er ZPers actief op instagram, die het leuk vinden om elkaar ook te volgen. Misschien kunnen mensen die interesse hebben mij een PB met hun instagramnaam sturen en dan stuur ik uiteindelijk over bijv. 2-3 dagen iedereen die interesse had het overzicht met die namen. Dan staan ze hier niet open en bloot op ZP. Mag wel natuurlijk. Ik zie de PB's wel, van wie het leuk vindt om elkaar te volgen!
Ik heb ook instagram en vind het ook erg leuk om fotos te plaatsen en te zien die je niet altijd op facebook plaatst
Grappig! Want kwam er van de week achter dat ik iemand volg van ZP. Zag dezelfde fotos voorbij komen op het forum hier. Ik heb ook instagram, misschien als ik zwanger raak een eigen instagram aanmaken voor de kleine. Vind het fotos maken van alles sowieso heel leuk
Leuk! Ik zit ook op instagram. Mijn instanaam is hetzelfde als hier, dus niet moeilijk te vinden. PB me maar wie ik volgen kan
Na het lezen van dit topic eens gekeken en blijkbaar heb ik nog een heel oud account. Misschien wel leuk om eens nieuw leven in te blazen! Ik ga je pb-en
Leuk!!! Ik heb een paar maanden geleden een oud account ook nieuw leven ingeblazen. Ik ga straks alle pb's van vandaag de lijst met instagrammers even sturen.