Zijn jullie voor of tegen een lockdown?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Nellie4, 23 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zijn jullie voor of tegen een lockdown?

1. Voor lockdown

60 stem(men)
    38,0%
  2. Tegen lockdown

83 stem(men)
    52,5%
  3. Geen mening

15 stem(men)
    9,5%
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.466
    10.386
    113
    Ik snap wat je zegt. Net als een loopneus past bij hooikoorts. Dat weet jij zelf maar niet de mensen in de winkel waar je achter of voor staat.
    Je hebt het volle recht om er te zijn maar je krijgt waarschijnlijk wel scheve ogen omdat ze niet weten of je niet aan de regels kan houden of dat er andere klachten zijn.

2. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Klopt, dat is ook zo. Je schaamt je bijna als je in de winkel moet hoesten ofzo.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.466
    10.386
    113
    Dat is enorm vervelend!! Doe je het goed maar mankeer je wat anders kijken mensen je nog scheef aan. Ik ben nog steeds blij dat ik nog geen last heb van de hooikoorts! (Klop heel hard af)

Misschien voor als je naar buiten gaat standaard wat drinken meenemen. Kun je wat pakken voor je naar binnen gaat en na de kassa. Je wil toch zo snel mogelijk weer naar buiten, succes!!

lidu1 vindt dit leuk.
  4. tuc

tuc Niet meer actief

weet je wat ik heb, als ik nerveus ben krijg ik tijdelijk bepaalde tics. Als kind tijdens de crematie van mijn oom heb ik de hele tijd met een hele foute glimlach door de kerk gelopen:oops:
    En nu heb ik geen enkel corona symptoom, maar nu ik weet dat je dus echt niet mag kuchen buiten heb ik dus de hele tijd een raar kuchje. Slaat helemaal nergens op:|

Strandbal, lidu1 en Vergeten vinden dit leuk.
  5. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Haha snap ik, soort van roze olifant.

tuc vindt dit leuk.
  6. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Voor nu ook gezien de zwaarte van de zwangerschap de boodschappen besteld:cool:

owly vindt dit leuk.
  7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.466
    10.386
    113
    Heel verstandig! De rust nemen waar het kan. Zonleuk is boodschappen doen in deze tijden niet

8. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.888
    7.955
    113
    Al mijn hele leven nies ik wel 1x per dag. Ik weet niet waarom, het hoort gewoon bij mij. Maar nu is dat ineens een heel ding en voel ik me opgelaten.
    Ook krijg ik altijd zo'n hoestje als ik gestresst ben. Nu de hele tijd de behoefte om het te gaan uitleggen aan mensen

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Herkenbaar. Mijn zoon niest heel veel op een dag. Getest op allergieën, maar daar kwam niets uit. Het hoort gewoon bij hem. Zelf heb ik 's morgens altijd even een periode dat ik vaak moet hoesten, zo'n droog keel gevoel. Later in de dag trekt die altijd weer weg. In de winkel durf ik gewoon niet te hoesten of niezen etc..

Deel Deze Pagina