Ja hoor, en het was vaak ook zo. Dan bleef ze honger houden na de voeding of de volgende voeding waren mn borsten heel slap en kwam er ook werkelijk niet veel uit. Toch beide keren bijna 11 maand gevoed (toen trok ik het niet meer) maar ik vond het soms gewoon sneu voor de kindjes... En maar doorgaan Achteraf was het te gek maar ja..
Alleen in de zwangerschap was ik bang dat het niet zou gaan lukken omdat ik nog nooit een druppel melk gezien had Op dag 3 of 4 in de kraamweek kolfde ik meteen 300cc, dus dat zat en zit wel goed. Had juist enorme overproductie, ook eerst lastig voor ons mannetje. Hij is overigens van klein ukkie naar reus gegroeid De eerste maand kwam hij al 2kg aan.
Ja heel vaak. Maar hij had voldoende plasluiers en kwam voldoende aan. Toch bleef die twijfel steeds terug komen. Hoort er bij denk ik.
Af en toe wel als die niet stil werd. Maar dat was ook meestal met regendagen. Maar de bezoekjes bij cb deden me altijd wel goed. Als ik weer zag hoe goed die was gegroeid op mijn melk