Zijn jullie wel eens bang geweest dat jullie te weinig hadden?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Raket78, 30 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ben je wel eens bang geweest dat je te weinig borstvoeding had?

1. Nee, nooit

2. Ja, in de kraamtijd

3. Ja, na de kraamtijd

4. Ja, en nog steeds

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Ja hoor, en het was vaak ook zo. Dan bleef ze honger houden na de voeding of de volgende voeding waren mn borsten heel slap en kwam er ook werkelijk niet veel uit. Toch beide keren bijna 11 maand gevoed (toen trok ik het niet meer) maar ik vond het soms gewoon sneu voor de kindjes... En maar doorgaan ;) Achteraf was het te gek maar ja..

2. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Alleen in de zwangerschap was ik bang dat het niet zou gaan lukken omdat ik nog nooit een druppel melk gezien had ;)
    Op dag 3 of 4 in de kraamweek kolfde ik meteen 300cc, dus dat zat en zit wel goed. Had juist enorme overproductie, ook eerst lastig voor ons mannetje. Hij is overigens van klein ukkie naar reus gegroeid :D De eerste maand kwam hij al 2kg aan.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja heel vaak. Maar hij had voldoende plasluiers en kwam voldoende aan. Toch bleef die twijfel steeds terug komen. Hoort er bij denk ik.

4. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    171
    63
    Af en toe wel als die niet stil werd. Maar dat was ook meestal met regendagen. Maar de bezoekjes bij cb deden me altijd wel goed. Als ik weer zag hoe goed die was gegroeid op mijn melk

Deel Deze Pagina