Wat kan ik nog meer doen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zomaar, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo Meiden,

Ik ben nu al bijna 2 weken snot en snot verkouden, ik eet gezond (slik extra vitamines) drink veel slaap genoeg ga regelmatig in bad met een menthol badolie EN NOG STEEDS BEN IK VERKOUDEN. . . . Ik weet het niet meer hoor pfffff word er echt gek van! ! ! O ja heb ook nog een hoestdrankje van VSM. . .

Wie o wie heeft er tips wat ik nog meer kan doen om er vanaf te komen?

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    mischien ff langs de huisarts voor antibiotika ;) want das niks om mee door te lopen! :(

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    tja ik weet het, overal in boeken lees je ook probeer een verkoudheid te voorkomen wat dat iets wat je niet kunt gebruiken tijdens de laatste loodjes :(

Pfffffffffffffff HALLO ik heb het al ;)

Maarja medicijnen hmmmm ben ik niet zo happig op als het ff kan doe ik het liever zonder kuurtje. . .

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gewoon uitzieken.
    Juist omdat je zwanger bent kunnen dit soort dingen langer duren....
    Ben bang dat je je er bij neer moet leggen. AB-kuur lijkt me nu niet zo'n heel goed idee. Als zijn er w.s. wel die mogen bij een zwangerschap, ik hou er nooit zo van.
    Beterschap!
    Elmo

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik heb ook heel lang gelopen met een flinke verkoudheid en hoesten. Het duurde allemaal veel langer voordat het voorbij was, en voelde me veel beroerder dan normaal.
    Heb veel fruit gegeten, en vitamienes enzo genomen, geef het de tijd meer kan je niet.

Deel Deze Pagina